- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@sanderm als je jong bent doe je gewoon dingen waar niet bij nadenkt dat is nou eenmaal zo.hoeveel zitten er wel niet aan de xtc is ook niet echt gezond maarja
Dat mag.
Hem daarop neg. karma gaan geven en vervelende PM's sturen is imho te overtreffende trap van 'kansloos'.
Momenteel bekijken: 19 (19 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Gorill0r, a1s, akiraC, bascross, Big_T, black rush, DrBimBo, Grijpwijk, Homer17, ironmike86, lionel, Loo, M@rsel, MasterR, SanderM, spiertje16, teron, TheNose, TongPo
Het lijkt wel alsof iedereen jaloers op TS is. Ik zou me nooit kwaad kunnen maken als iemand anders kuurt. Het is zijn keuze. Stelletje kansloze bemoeials.
(aan de TS)22 leden nuMomenteel bekijken: 18 (18 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
SanderM, a1s, akiraC, bascross, Big_T, black rush, DrBimBo, Gorill0r, Grijpwijk, Homer17, ironmike86, lionel, Loo, M@rsel, MasterR, teron, TheNose, TongPo
populair![]()

Eindconclusie:
- laat kinderen kuren als ze dat toch zo graag willen, je kan ze het alleen afraden
- al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel
Ik ga nu effe mijn dboll only kuurtje voorbereiden, ohja, en ik ben 18 jaar.
![]()