MuscleMeat

Welkom op het forum waar ecto's je de grond inboren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie het al voor me, SynXteR is 20 jaar, neemt een ontzettend geil mokkel mee naar huis, ze begint aan zijn snikkel te zuigen en te zuigen en te zuigen maar hij komt maar niet omhoog :roflol:

Hoe heb je dan je leven in een paar weken tijd letterlijk verdoet lol.

@sanderm als je jong bent doe je gewoon dingen waar niet bij nadenkt dat is nou eenmaal zo.hoeveel zitten er wel niet aan de xtc is ook niet echt gezond maarja

je hebt gelijk, het is een kleine daad maar wel met grote gevolgen voor je gezondheid. diefstal heeft ook grote gevolgen maar een taakstraf is minder erg als een slechte gezondheid snapje? ik ben het met je eens dat je dan domme dingen doet maar dit is gewoon een heel dom ding helaas omdat het met je gezondheid te maken heeft. ik reageer hiermee niet af op de TS. het is en blijft zijn keuze, ik bemoei me nergens mee.

lekker topic dit weer.

@topicstarter;

thanx voor deze topic jochie! Ik had die hele rel om je leugentje gemist, maar nu ben ik er alsnog achter gekomen.
ik zal je wat karma geven (ik zat te twijfelen tussen negatieve voor het liegen, of positieve voor het "wereldkundig" maken van je leugen door het openen van een topic, ik denk er nog ff over na)

verder;

110909.jpg

ga trainen en stel je niet aan joh, had je maar gewoon eerlijk moeten zijn.

Dat mag.

Hem daarop neg. karma gaan geven en vervelende PM's sturen is imho te overtreffende trap van 'kansloos'.

Lees zijn fototopic eens en daarna deze beginpost (die hij ook naar zijn eigen hand probeert te draaien met leugens) en kom met de juiste conclusie.

Woei!

Momenteel bekijken: 19 (19 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Gorill0r, a1s, akiraC, bascross, Big_T, black rush, DrBimBo, Grijpwijk, Homer17, ironmike86, lionel, Loo, M@rsel, MasterR, SanderM, spiertje16, teron, TheNose, TongPo

Momenteel bekijken: 18 (18 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
SanderM, a1s, akiraC, bascross, Big_T, black rush, DrBimBo, Gorill0r, Grijpwijk, Homer17, ironmike86, lionel, Loo, M@rsel, MasterR, teron, TheNose, TongPo

populair ;)

Het lijkt wel alsof iedereen jaloers op TS is. Ik zou me nooit kwaad kunnen maken als iemand anders kuurt. Het is zijn keuze. Stelletje kansloze bemoeials.

het is gewoon debiel van em dat hij het ontkent,en alles edit wat hij ooit heeft gezegd...hij heeft het gedaan,dat hij het dan gewoon toegeeft!

heeft ie inmiddels wel al gedaan,maar net iets te laat...

kvind het wel cool van je dat je (bijna) het hele DBB forum afjouwt :D(aan de TS)

Idd iedereen begrijpt het volgens mij verkeerd
Het ging erom dat hij loog en probeerde te manipuleren

Momenteel bekijken: 18 (18 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
SanderM, a1s, akiraC, bascross, Big_T, black rush, DrBimBo, Gorill0r, Grijpwijk, Homer17, ironmike86, lionel, Loo, M@rsel, MasterR, teron, TheNose, TongPo

populair ;)
22 leden nu :roflol:

Best topic ever!

oja, een wijze les;

al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel

whahahaha!

Eindconclusie:

- laat kinderen kuren als ze dat toch zo graag willen, je kan ze het alleen afraden
- al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel

Ik ga nu effe mijn dboll only kuurtje voorbereiden, ohja, en ik ben 18 jaar.

:roflol::roflol::roflol:

Nou dan loog hij toch, big deal, heb wel wat beters te doen dan me druk te maken om een jongen die ik niet eens ken die op een openbaar forum schrijft dat hij niet gekuurd heeft terwijl hij het wel heeft gedaan. :P

• Topic Starter Topic Starter
monstertopic

Ach ja, **** it ook. Je houdt alleen jezelf voor de gek, zal de leeftijd wel zijn.

wat een reltopic, o o o wat een pret. Zal hij meer kijkers krijgen dan een 'dbc topic' ?

;)

Momenteel bekijken: 24 (24 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
mass_builder, a1s, akiraC, AlexT, bart82, bascross, Big_T, DrBimBo, el spidi, Gorill0r, Grijpwijk, Homer17, IJSer, justlooking, lionel, Loo, M@rsel, Mans, MasterR, MrJ, SanderM, SuperKnurft, SynXteR, teron

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Eindconclusie:

- laat kinderen kuren als ze dat toch zo graag willen, je kan ze het alleen afraden
- al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel

Ik ga nu effe mijn dboll only kuurtje voorbereiden, ohja, en ik ben 18 jaar.

:roflol::roflol::roflol:

wacht op mij!

the true story of SynXter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

edit; oke nog eentje dan voordat ik ga trainen;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven