AndroidHealthClinic

Wendler 5 3 1

ziet er goed uit
alles is nu voor elkaar
dus knallen met die hap

• Topic Starter Topic Starter
Thnx mugje!:cool:
Succes met Wendler man! En reps op dl is altijd dying:D

Thanks man, is idd facking slopend.

Vandaag:

Bench
5x62,5
5x70
11x80 PR

Incline Bench
5x10x60

One arm dumbbell row
5x10x40

Barbell curl
10x30
10x35
10x37,5
10x35
10x30

comments:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de de training toch wel hoopte op 12 reps. helaas, het waren er 11. Toch niet zo heel slecht!
Morgen benen, nu al geen zin in:P

11 is echt hoog vind ik hoor. Ik kom nooit over de 10 heen, vaak strand ik al bij 8:P

ik ga deze ook even volgen

Ik heb me even een beetje ingelezen over het Wendler principe.

Toch blijf ik bij mijn mening. Als je 11 x 80 kunt, zal je max op ongeveer 105 - 110 liggen. Dan is 62,5 kg x 5 (ook volgens het Wendler principe) weining imo...

Ik heb me even een beetje ingelezen over het Wendler principe.

Toch blijf ik bij mijn mening. Als je 11 x 80 kunt, zal je max op ongeveer 105 - 110 liggen. Dan is 62,5 kg x 5 (ook volgens het Wendler principe) weining imo...

Ik beschouw die eerste 2 sets ook altijd als warmup sets (maar niet sloppy, gewoon strak uitgevoerd met concentratie alsof het een werkset was)

11x80 is pittig
mooi man

11 is echt hoog vind ik hoor. Ik kom nooit over de 10 heen, vaak strand ik al bij 8:P

Thnx G
Je word echt moe en een beetje verzuurd als je zoveel reps maakt:P
Thnx:)

beter ga jij je in training verdiepen:D

keep it up beescht!

Thnx Harnek

:)

Gister benen getraind:

Squat
5x92,5
5x107,5
15x122,5 PR

Squat
10x100
10x90
10x60

Leg extensions
7 sets

comments:
Die 15 reps waren niet breathing style ofzo zoals ik een btje van plan was. Ik ruste niet erg lang tussen de reps. Bij de laatste reps sowieso een seconde of 6. Maar t*ring ik was kapot en stond te trillen op mn benen daarom dat ik daarna niks meer klaar speelde op de squat en maar leg extensions ging doen ,ook om mn onderrug te ontzien.

Laatst bewerkt:
15 x 122,5 is wel sick. Ik sta ook zo onstabiel na 8 reps met een iets of wat hoger gewicht. Maar ik squat dan ook bijna nooit meer dan 5-7 reps. Voornamelijk triples

15 x 122,5 is wel sick. Ik sta ook zo onstabiel na 8 reps met een iets of wat hoger gewicht. Maar ik squat dan ook bijna nooit meer dan 5-7 reps. Voornamelijk triples

Bedankt man
Ik had ook al heel lang niet meer als 5 reps gesquat:P

Afgelopen maandag heb ik al vroeg getraind. Sochtends even op school geweest en om 1 uur getraind omdat ik van maandag avond tot woensdag middag naar een maat ging in amsterdam. Heb pushdown overgeslagen ivm het halen van mn trein.

Dit deed ik maandag:

Military Press
3x45
3x52.5
9x57.5 PR

Shoulder DUmbell Press
3x10x26

Dips
5 Sets

Ik had gehoopt op 10 reps. Maar meestal ben ik sochtends en begin van de middag niet erg sterk dus kan ik er nog best blij mee zijn. Die db shoulder press ging erg lekker.

Toen had ik een paar prima dagen in amsterdam. De training van dinsdag heb ik niet kunnen doen maar die heb ik zojuist gedaan. Helaas kon ik die niet afmaken omdat ik erg laat hier was. Er was iemand voor de trein gesprongen dus ik had vertraging op de terug weg. Dus heb net even een half uur getraind en rackpulls overgeslagen en de pull ups en shrugs snel achter elkaar moeten doen. Maar het belangrijkste namelijk de dl heb ik gedaan.

Training van zojuist:

Deadlift
3x125
3x145
9x162.5 PR

Pull ups
3x8xbodyweight
7xbodyweight
4xbodyweight

Dumbbell shrugs
8x30
8x30+6x20

goeie deadlift wwe - very nice
in rotterdam kan je ook leuk stappen hoor
niet alleen in 020;)

Trainingen gaan goed hier man! Vooral je high rep squat is nice:D

goeie deadlift wwe - very nice
in rotterdam kan je ook leuk stappen hoor
niet alleen in 020;)
Bedankt
Hahaha, dat geloof ik best wel:P maar die maat woonde is amsterdam dus lijkt me dat ook een prima keus.

Trainingen gaan goed hier man! Vooral je high rep squat is nice:D
:DThnx DK

Gister:

bench
3x65
3x75
8x85

Incline Bench
3x10x65
9x65
8x65

Db rows
5x10x40

barbell curls
8x30
2x8x40
8x35
12x30

comments: geen pr bij de bench....:(

Heb ik ook al een paar keer meegemaakt, volgende keer weer alles geven!

Heb ik ook al een paar keer meegemaakt, volgende keer weer alles geven!

Ik vind borst leuk maar benchen blijft kwa kracht echt achter vergeleken de rest vind ik:(

Vandaag:

Squat
3x100
3x115
10x130 PR

Squat
2x10x100

Front Squat
3x8x70

Leg extensions
5 Sets @10 reps

Sitting Calves Raises
4 Sets @12 reps

Leg Extensions
2 Sets @15 reps

Squats en deadlift gaat weer goed! Keep it up!

Terug
Naar boven