MuscleMeat

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

Bezoekers in dit topic

Ben wel benieuwd of je dit natty gaat doen/halen..

Of bak ik er nu gewoon niks van..

ik blijf natty/ en denk dat ik nog wel wat kan gainen ben ten eerste nog geen 3,5 jaar bezig en ten 2e nooit gebulkt volgens schema/ en nooit echt kennis gehad. vaak zat dat ik in me "bulk" gewoon honger had wat dus sowieso al niet moet :P ten 2e ben zo geworden hoe ik nu ben op brood en aardappelen :P ik pak nog wel wat kilo's komend jaar ghehe :P
 
Ga je het hele jaar door met begeleiding of alleen weer met contest prep?
 
ik blijf natty/ en denk dat ik nog wel wat kan gainen ben ten eerste nog geen 3,5 jaar bezig en ten 2e nooit gebulkt volgens schema/ en nooit echt kennis gehad. vaak zat dat ik in me "bulk" gewoon honger had wat dus sowieso al niet moet :P ten 2e ben zo geworden hoe ik nu ben op brood en aardappelen :P ik pak nog wel wat kilo's komend jaar ghehe :P
Hmm, het zou kunnen hoor. Maar aardappels en brood zijn ook gewoon carbs he ;). Volgens mij gooien begeleiders je vaak enkel op kip, rijst, havermout e.d omdat je daar makkelijk wijzigingen in kan aan brengen!

Ik blijf je in ieder geval volgen en ben benieuwd waar een solide voedingsschema je gaat brengen!:thumbs:
 
Ga je het hele jaar door met begeleiding of alleen weer met contest prep?


zit gewoon in het team dus heb altijd gewoon die begeleiding.

Hmm, het zou kunnen hoor. Maar aardappels en brood zijn ook gewoon carbs he ;). Volgens mij gooien begeleiders je vaak enkel op kip, rijst, havermout e.d omdat je daar makkelijk wijzigingen in kan aan brengen!

Ik blijf je in ieder geval volgen en ben benieuwd waar een solide voedingsschema je gaat brengen!:thumbs:

ja daar heb je een punt, maar hield me carbs en eiwitten niet bij zeg maar :P at juist heel veel eiwit in me bulk (weinig verstand enzo) :P en maar 4 keer per dag :P

maar leuk ga denk ik na de kerst/ nieuwe jaar me nieuwe log openen ;) eerst nog foto's verzamelen en een zooi hier op gooien ;) en een verslagje maken :P
 
zit gewoon in het team dus heb altijd gewoon die begeleiding.



ja daar heb je een punt, maar hield me carbs en eiwitten niet bij zeg maar :P at juist heel veel eiwit in me bulk (weinig verstand enzo) :P en maar 4 keer per dag :P

maar leuk ga denk ik na de kerst/ nieuwe jaar me nieuwe log openen ;) eerst nog foto's verzamelen en een zooi hier op gooien ;) en een verslagje maken :P

Klasse man, je stond er goed bij!

Noobie question; Is juist veel eiwitten eten in de bulk niet goed dan? :p
 
Klasse man, je stond er goed bij!

Noobie question; Is juist veel eiwitten eten in de bulk niet goed dan? :p

als je ontbijt met kwark en een banaan erdoorheen in je bulk... doe je iets niet goed xD

en thnx btw ;)
 
IIFYM bro, werkt prima. :roflol:

Ben benieuwd naar hoe je on stage er bij stond!
 
Je stond er goed bij man, vooral je upper body! Good job!
 
Foto met me team genoten nummers 4 1 en 3 in de classic

2eokua1.jpg


ook met voorstellen geen officiële vergelijkingsronde ;)

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

IIFYM bro, werkt prima. :roflol:

Ben benieuwd naar hoe je on stage er bij stond!

haha ja maar moet je wel genoeg binnen krijgen :P

en heb die foto's wel van de vergelijkingsrondes maar staan allemaal op me phone dus wil ze eerst ff allemaal verzamelen dan zet ik ze gelijk op me pc en ook hier gaat wat makkelijker. of link naar dropbox ofzo


Je stond er goed bij man, vooral je upper body! Good job!

thnx man ja upperbody was niks mis mee, maar mis gewoon die defenitie en massa in me poten :P maar kan ik me komend jaar op focussen.
 
Netjes, goeie shape!
Zou lekker doorbouwen idd
 
Goed gedaan buddy ;)
 
Goed werk, mooi fysiek! Je staat er goed droog en hard bij.
Gefeliciteerd met je prestatie
Mag je trots op zijn!
 
VERSLAG van de weg ernaartoe en de flex zelf

Zoals jullie miss weten was dit mijn eerste wedstrijd, eerste keer een dieet/prep via voedingsschema, eerste keer een begeleider, etc etc. Ik ging in eerste instantie ervan uit met me dunnen beentjes dat ik niks in de andere klasse te zoeken had en vond me echt een typisch MAP fysiek hebben, mijn begeleider dacht daar anders over, en ben toen de Classic gaan doen.

Ik ging de prep in voor deze wedstrijd om niet te winnen dus dat ik de top 6 niet heb gehaald is geen teleurstelling dat ik zelfs 11e ben geworden van een sterke line up van 16 man is dus geen teleurstelling. Ik als verlegen jongetje stond daar ff voor 2000 man te genieten op dat podium tijdens mijn routine. 1 van de beste momenten uit mijn leven en totaal geen spijt dat ik geen MAP heb gedaan waar ik miss wel een top 6 notering had kunnen behalen.

http://www.facebook.com/video.php?v=10205468453818899&pnref=story

Ik weet nu wat me zwakke punten zijn en ga hier komend jaar aan werken om dan volgend jaar wel voor de prijzen mee te doen :1e: (benen en posing)

FOTO'S

ga binnenkort als ik met me begeleider heb gesproken dan ook een nieuwe log openen. link zal ik hier gewoon posten ;)

had me gister alweer gewogen en zit alweer 8 kg aan:P en voel me net een vocht ballon haha. vanaf vandaag ff geen chocolade meer, maar weer serieus met me afgewogen bakjes naar het werk.

voeding wat ik nu doe (zonder overleg met coach)

ontbijt
100 gram bambix
40 gram whey
15 gr rozijnen

maaltijd 2,3,4
100 gr rijst
100 gr kip
100 gr groente
1 ei

pre workout
40 gram whey
40 gram brinta

post workout
40 gram whey
30 gram dextrose

avond eten
130 gram rijst
100 gram kip
100 gram groente

voor het slapen
40 gram caseine



TOTAAL 3482 286 496 40
 
Laatst bewerkt:
Vette posing muziek gekozen en een hele nette prestatie neergezet!
 
Lekker simpel voedingsschema :). Ik moet zeggen dat je eiwitte wel erg hoog liggen, heb je daar een speciale reden voor? Wat voor rijst eet je trouwens?
 
Lekker simpel voedingsschema :). Ik moet zeggen dat je eiwitte wel erg hoog liggen, heb je daar een speciale reden voor? Wat voor rijst eet je trouwens?


eiwitte waren ook zo hoog in me cut dus die laat ik gewoon net zo hoog schroef alleen me carbs omhoog.
en basmatti rijst

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

Vette posing muziek gekozen en een hele nette prestatie neergezet!

bedankt :D
 
Zag er goed uit op het podium man :D

Maar niet beetje weinig vetten in je schema??
 
Zag er goed uit op het podium man :D

Maar niet beetje weinig vetten in je schema??

thnx man, vetten liggen miss wat hoger aangezien ik me kip gewoon in olie maak, maar wil zo clean mogelijk blijven dit is ff tijdelijk denk tot de kerst. miss nog korter, ff kijken wanneer Jeff tijd heeft deze week niet want zijn er een paar die de iron gaan doen dit weekend.
 
eiwitte waren ook zo hoog in me cut dus die laat ik gewoon net zo hoog schroef alleen me carbs omhoog.
en basmatti rijst



Oke, duidelijk! :) Basmati is ook mijn favoriet trouwens. Zilvervlies is maar droge troep t.o.v. basmati.
 
Oke, duidelijk! :) Basmati is ook mijn favoriet trouwens. Zilvervlies is maar droge troep t.o.v. basmati.

Strong nickname to post relation haha.
 
Back
Naar boven