Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
NK van het wbpf midden oktober, vandaag letterlijk gestart, schouders getraind, lekker weertje!
ik doe nog wat meer op negatieven, minder (echt behoorlijk minder) gewicht, de trainingen zijn zoveel pijnlijker sinds ik dat doe, ik blijf hetr niet volhouden hoor, nog een weekje en dan weer een andere periode.
een fout dat ik best maak is te lang (of altijd) op dezelfde manier trainen, te vaak zelfde oefeningen en shit...ik ben iemand die altijd van mening was dat voeding >>>>>>>>>>> training, ik denk nog steeds zo...maar ik moet meer aandacht schenken aan de stimimuls, want geen goeie stimulus...well you get the picture...
morgen ga ik ook eens beef protein bestellen, kijken of dat me wat bevalt ipv, zo heb ik wat minder melkeiwitten binnen (ben best acnegevoelig al is dat flink gebeterd sinds het innemen van mariadistel)
what else is new...eurmmm ik weeg 86 sochtends...ik vermoed dat dit mijn laatste -80 show wordt...thans ik wil toch verder gaan en niet binnen 3 maand na de show weeral gaan cutten en maar een halve kilo spieren verder zitten, ik moet gewoon nog meer massa hebben, dus wat ik na oktober doe? gainen, obviously, maar qua wedstrijden in 2015...i dont know... die 212 blijft maar lachen naar me hahahaha (no genetics at all)
nog 1 feestje ga ik doen, QONTINENT, wel nuchter (dus geen shirtloze fotos) , is binnen 3 weken.
voor de rest mag ik stilaan weer beginnen thuiszitten wil ik scoren.
I like that attitude! En inderdaad als je niet moet preppen kan je veel meer massa nemen. Succes man met je goals, ik volg je op de voet.