Fitness Seller

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

Bezoekers in dit topic

Blugh word je geroepen voor de eerste call out zet ik drie stappen zegt ze O nee sorry nummer 16... :( Hmm domper Maarja wel 2e call out ging opzich wel lekker wel krampen hier en daar en nu spierpijn in me poten, was eventjes uit balans bij me side chest.

Stond wel tussen een paar monsters, dan zie je toch dat t moeilijk is als natty. Morgen me routine en dan te horen krijgen dat ik in de middenmoot bent geëindigd :P wat dus inhoud 9 maanden bouwen, en dan weer de cut erin voor de flex van volgend jaar :D
 
Benieuwd naar de foto's!
 
Tussen 17 man word het ook wel moeilijk kiezen lijkt me.
 
Je bent wel fooooking droog man !!
netjes hoor
 
Stond wel tussen een paar monsters, dan zie je toch dat t moeilijk is als natty.

Ga je daardoor twijfelen om ook AAS te gebruiken? Ik zou het persoonlijk jammer vinden aangezien je al een mooie naturel shape hebt. Maar ik snap dat als je een streber bent voor een hoge podiumplek dat het verleidelijk is ;)
 
net een paar fotootjes gezien op FB
vond je er erg goed bij staan!

(dat bruin staat je erg goed :P)
 
Ff snel fototje


334u4r4.jpg


zo de uitslag

fotobwerd tijdens t voorstellen genomen btw :)
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
Petje af hoor, goed gedaan.
 
top fysiek man,
 
Ziek droog!! ;o
 
Je bent wel fooooking droog man !!
netjes hoor

thnx :D

Ga je daardoor twijfelen om ook AAS te gebruiken? Ik zou het persoonlijk jammer vinden aangezien je al een mooie naturel shape hebt. Maar ik snap dat als je een streber bent voor een hoge podiumplek dat het verleidelijk is ;)

nee ik blijf een natty en wel om de volgende redenen: 1 ik heb nog genoeg te groeien zonder te gebruiken ben pas 3,5 jaar bezig (2 jaar serieus en pas 3 maanden wedstrijd gericht) 2 nog nooit gebulkt via een voedingsschema en 3 ik kan niet tegen naalden :D hahah

net een paar fotootjes gezien op FB
vond je er erg goed bij staan!

(dat bruin staat je erg goed :P)


ghehe dankje :P


Petje af hoor, goed gedaan.

top fysiek man,

Ziek droog!! ;o


thnx :D foto's en verslag komt nog mensen ;)
 
goed droog!
 
Je UB staat echt ziek droog! Je benen helaas wat softer..ligt dat aan de foto of kreeg je het vocht er niet uit?

Ben benieuwd naar je plaatsing (en meer foto's) man! De iets kortere haircut staat je ook wel beter trouwens!
 
Je UB staat echt ziek droog! Je benen helaas wat softer..ligt dat aan de foto of kreeg je het vocht er niet uit?

Ben benieuwd naar je plaatsing (en meer foto's) man! De iets kortere haircut staat je ook wel beter trouwens!

plaatsing is niet bekend maar geen top 6 in iedergeval denk zelf wel top 10 want je had het publiek moeten horen bij me backdoublebicep :$ maarja benen zijn een aandachtspuntje al vergeet ik ze 9 van de 10 keer aan te spannen :'( en dit was tijdens het voorstellen voor de routines dus toen me naam werd genoemd gooide ik er maar een most musculair uit :P


maar nu bouwen en volgend jaa met 3 kg meer massa op de flex staan :D

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------


thnx :P
 
Waar zijn je handschoentjes?

Nice bro, goed droog. Ben benieuwd naar de rest vd pics
 
  • Like
Waarderingen: GPRO
maar nu bouwen en volgend jaa met 3 kg meer massa op de flex staan :D
Ben wel benieuwd of je dit natty gaat doen/halen..

Of bak ik er nu gewoon niks van..
 
Hey Wengster,
toch toppie gepresteerd man!
Heb je gister gezien en je stond echt lekker droog.
Imo je rug is echt sick !! en daar konden er toch een paar van de top 5 zeker niet aan tippen.

Doe zo verder man!
 
nu wil ik een rugpic :(
 
Back
Naar boven