- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De getalletjes zijn ofwel eenheden, grammen of milliliters.
Tijdens wakker worden:
Gainer 1
Lactosevrije melk 300
Half uurtje later:
Yakult 1
Quaker instant 1
Quaker oats 60
Siroop/confituur 20
Fruitsap 200
Ei, volledig 2
Ei, wit 4
2 x visolie, biergist, multivit, saw palmetto
Maaltijd 3 & 5
Rijst 80
Kipfilet 130
Groenten 100
Pindakaas/noten 0
Biergist, multivit
Maaltijd 4
Gebakken patatjes 400
Kipfilet 130
Groenten 100
Prewo
Waxy maize 80
Aminos
Postwo
Dextrose 20
Waxy maize 60
Aminos
Whey 50
Mars 1
Postwo + 60'
Rijst wit/pasta 150
Of aardappel gekookt 675
Kipfilet 130
Biergist, vit c, knoflookolie
Pre-bed
Lactosevrije melk 250
Caseine 40
Pindakaas/noten 40
3x visolie, saw palmetto, zma,
Dit is nb wat IK voor mezelf doe, ga niet hetzelfde doen omdat je evenveel weegt ofzo, kan je aardig misvallen.
lekker die mars 
Heb al eens vaker gezien dat je een mars als post workout aanraadt, ivm snelle suikers en glucose right?

Ik vind de hoeveelheid nog wel meevallen, nou nog wat bijpassende foto's van de maaltijd dat maakt het compleet.

jup, belachelijk hoge GI
soms vervang ik het door zuurtjes, peperkoek met honing en suikerparels, honingstroopwafeltje, als het maar niet te vet is, of meer dextrose en waxy als ik niets zoet liggen heb
---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:05 ----------
ach valt toch mee op mijn lengte?
die ahornsiroop op mijn havermoutpannekoek vind ik nog beter

de fenolen die erin zitten zijn wel goed, maar het blijft wel suiker. kzou het niet gaan eten om gezonder te worden![]()

als mij niet een reden voor iets gezegd wordt neem ik het helaas nooit aan![]()

fysiekupdate, na het behoorlijk rustig te doen de voorbije weken.
toch nog ff een overdags-feestje gedaan
86kg
wedstrijdvoorbereiding start midden juli

Sunrise zeker? Leuk feestje gehad zoals ik zie op je fb![]()

ok, we wegen tussen de om en bij de 87.
het "dieet" begint morgen, vertaald als geen crap meer extra eten dan het schema dat ik al had.
ik ga meer eten dan vorige keer want ik ben extreem gevoelig aan overtraining. (zelfs in het offseason)
vorige keer zat ik op hoge dagen op 2700kcal en op lage 2200 als ik het juist heb. ik denk dat ik de hoge op 3000 hou, en de lage op 2500. herevalueren na een paar weekjes.
aangezien er dan werkelijk wat verandert zal ik toch maar weer es progressiefotos plaatsen![]()
Gl man, en beschouw die periode waarin je out zal zijn dan als een deload periode. Het komt niet op die drie weken. Wat is je volgende contest?