MuscleMeat

Boris DeWitt

• Topic Starter Topic Starter
Nog andere msh niet vermlde supplementen zijn knoflookolie (schitterend als je die openbijt) en pshyllium husk (vezels), deze neem ik sinds kort met mijn ibs.
Glutamine, bcaas (onder de noemer aminos) en soms leucine in mijn caseineshake, maar meestal op dat uur al te moe/lui...

De getalletjes zijn ofwel eenheden, grammen of milliliters.

Tijdens wakker worden:
Gainer 1
Lactosevrije melk 300

Half uurtje later:
Yakult 1
Quaker instant 1
Quaker oats 60
Siroop/confituur 20
Fruitsap 200
Ei, volledig 2
Ei, wit 4
2 x visolie, biergist, multivit, saw palmetto

Maaltijd 3 & 5
Rijst 80
Kipfilet 130
Groenten 100
Pindakaas/noten 0
Biergist, multivit

Maaltijd 4
Gebakken patatjes 400
Kipfilet 130
Groenten 100

Prewo
Waxy maize 80
Aminos

Postwo
Dextrose 20
Waxy maize 60
Aminos
Whey 50
Mars 1

Postwo + 60'
Rijst wit/pasta 150
Of aardappel gekookt 675
Kipfilet 130
Biergist, vit c, knoflookolie

Pre-bed
Lactosevrije melk 250
Caseine 40
Pindakaas/noten 40
3x visolie, saw palmetto, zma,

Dit is nb wat IK voor mezelf doe, ga niet hetzelfde doen omdat je evenveel weegt ofzo, kan je aardig misvallen.

Amaai wat een hoeveelheden :) lekker die mars :D

Heb al eens vaker gezien dat je een mars als post workout aanraadt, ivm snelle suikers en glucose right?

Heb al eens vaker gezien dat je een mars als post workout aanraadt, ivm snelle suikers en glucose right?

jup, belachelijk hoge GI :D
soms vervang ik het door zuurtjes, peperkoek met honing en suikerparels, honingstroopwafeltje, als het maar niet te vet is, of meer dextrose en waxy als ik niets zoet liggen heb

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:05 ----------

Amaai wat een hoeveelheden :) lekker die mars :D

ach valt toch mee op mijn lengte? :D

die ahornsiroop op mijn havermoutpannekoek vind ik nog beter

Ik vind de hoeveelheid nog wel meevallen, nou nog wat bijpassende foto's van de maaltijd dat maakt het compleet:).

Ik vind de hoeveelheid nog wel meevallen, nou nog wat bijpassende foto's van de maaltijd dat maakt het compleet:).

maar jij bent wel 21 cm groter dan mij, dat is de grootte van mijn maag :D
nee ik heb er geen problemen mee, dikwijls komen er nog dingetjes extra bij...lukt best

ik kreeg een vraag van iemand en mocht hem beantwoorden in dit log, zo zien anderen die het willen ook (veel mensen die dit in stilte lezen heb ik de indruk)

Citaat:
Hee Boris,

Ik heb een vraagje.
Gisteren, vandaag en morgen low carb/kcal gedaan en wil vrijdag een refeed (op onderhoud) doen. Wil het doen met de verdeling 40% protein, 50% carbs en 10% vet, want bij een refeed altijd laag in vet toch?

Heb je tips voor voeding? Denk ongeveer 2000kcal heb exclusief avondeten, want eet thuis. Dus zal in totaal ong 2700 kcal worden.

Antwoord:
een refeed is niet op onderhoud he, maar er een groot stuk boven, a la offseason, zo laad je weer lekker op.
ik doe het eiwit altijd wat lager dan een normale dieetdag, denk 20% minder
vet idd zeer laag houden, bij mij was het in mn dieet 10g op een dag, mn visolie niet bijgerekend. en koolhydraten sterk hoger die dag, niet op 50%, maar minstens dubbel zoveel als je eiwitinname die dag, dat zorgt voor de stijging van je leptinespiegels (wat je verbranding en metabolisme weer hoger zal brengen) en je spieren weer goed zal vullen met glycogeen.

tis een dagje ff wat eten, als je vrij slank bent kan je echt refeeden met enkele dingen die je ook gewoon lekker vindt, gebak, chocolade,...zo kan je er enkele dingen insteken, tis een refeed voor iets.

enkele koolhydraatrijke refeedtips: vele ontbijtgranen, peperkoek, siropen of wat confituur,... (best niet te veel fructose)

jup, belachelijk hoge GI :D
soms vervang ik het door zuurtjes, peperkoek met honing en suikerparels, honingstroopwafeltje, als het maar niet te vet is, of meer dextrose en waxy als ik niets zoet liggen heb

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:05 ----------

ach valt toch mee op mijn lengte? :D

die ahornsiroop op mijn havermoutpannekoek vind ik nog beter

Ahorn is gezond!

hiervan eis ik wetenschappelijke referenties!!!

nee het is echt lekker met die havermoutkoek, beter dan suiker of eender wat dat zoet
alleen schijteduur omdat onze bomen geen sap leveren en het van lol_Canada moet komen :/

vandaag een pretparkje gedaan, amperrrrr volk, overal twee keer in kunnen gaan vaak zonder wachtrij, in de latere namiddag stapje je gewoon zo een attractie op

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

plaatje was om te checken of je groter was dan 1m40 om in de achtbaan te mogen :D

oke oke ik had me wel ff gebukt...

dit even als intermezzo dat je jezelf niet het hele jaar moet opsluiten. je kan best wat lol maken met je vriendjes!

de aanloop naar het dieet zit morgen in de voorlaatste fase, aan 4000kcal, en dan de week erop zitten we volop aan het schema, inclusief trainen dat weer prioritair wordt.
de rust deed wel goed!

fysiekupdate, na het behoorlijk rustig te doen de voorbije weken.
toch nog ff een overdags-feestje gedaan :D

86kg

wedstrijdvoorbereiding start midden juli

10455218_10152526063996410_352982032556511741_n (1).jpg

Laatst bewerkt:
Sunrise zeker? Leuk feestje gehad zoals ik zie op je fb :D

ja was best een erg leuk feestje.

gisteren naar dermatoloog geweest ter controle voor mn naevi, moet er plots vrij dringend eentje uit aan mn borst.
dit suckt zwaar, want dan mag je 2-3 weken die spier niet gaan bewegen omdat de wonde kan openscheuren en een lelijk lidteken geven. en 19 oktober komt er snel aan...
ik moet op 8 juli het laten wegsnijden, ik probeer alles verder te doen zoals gepland en hoop dat het snel herstelt.

ok, we wegen tussen de om en bij de 87.
het "dieet" begint morgen, vertaald als geen crap meer extra eten dan het schema dat ik al had.
ik ga meer eten dan vorige keer want ik ben extreem gevoelig aan overtraining. (zelfs in het offseason)
vorige keer zat ik op hoge dagen op 2700kcal en op lage 2200 als ik het juist heb. ik denk dat ik de hoge op 3000 hou, en de lage op 2500. herevalueren na een paar weekjes.
aangezien er dan werkelijk wat verandert zal ik toch maar weer es progressiefotos plaatsen :D

ok, we wegen tussen de om en bij de 87.
het "dieet" begint morgen, vertaald als geen crap meer extra eten dan het schema dat ik al had.
ik ga meer eten dan vorige keer want ik ben extreem gevoelig aan overtraining. (zelfs in het offseason)
vorige keer zat ik op hoge dagen op 2700kcal en op lage 2200 als ik het juist heb. ik denk dat ik de hoge op 3000 hou, en de lage op 2500. herevalueren na een paar weekjes.
aangezien er dan werkelijk wat verandert zal ik toch maar weer es progressiefotos plaatsen :D

Gl man, en beschouw die periode waarin je out zal zijn dan als een deload periode. Het komt niet op die drie weken. Wat is je volgende contest?

Gl man, en beschouw die periode waarin je out zal zijn dan als een deload periode. Het komt niet op die drie weken. Wat is je volgende contest?

NK van het wbpf midden oktober, vandaag letterlijk gestart, schouders getraind, lekker weertje!
ik doe nog wat meer op negatieven, minder (echt behoorlijk minder) gewicht, de trainingen zijn zoveel pijnlijker sinds ik dat doe, ik blijf hetr niet volhouden hoor, nog een weekje en dan weer een andere periode.

een fout dat ik best maak is te lang (of altijd) op dezelfde manier trainen, te vaak zelfde oefeningen en shit...ik ben iemand die altijd van mening was dat voeding >>>>>>>>>>> training, ik denk nog steeds zo...maar ik moet meer aandacht schenken aan de stimimuls, want geen goeie stimulus...well you get the picture...

morgen ga ik ook eens beef protein bestellen, kijken of dat me wat bevalt ipv, zo heb ik wat minder melkeiwitten binnen (ben best acnegevoelig al is dat flink gebeterd sinds het innemen van mariadistel)

what else is new...eurmmm ik weeg 86 sochtends...ik vermoed dat dit mijn laatste -80 show wordt...thans ik wil toch verder gaan en niet binnen 3 maand na de show weeral gaan cutten en maar een halve kilo spieren verder zitten, ik moet gewoon nog meer massa hebben, dus wat ik na oktober doe? gainen, obviously, maar qua wedstrijden in 2015...i dont know... die 212 blijft maar lachen naar me hahahaha (no genetics at all)

nog 1 feestje ga ik doen, QONTINENT, wel nuchter (dus geen shirtloze fotos) , is binnen 3 weken.

voor de rest mag ik stilaan weer beginnen thuiszitten wil ik scoren.

Terug
Naar boven