MuscleMeat

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

• Topic Starter Topic Starter
Lag te slapen, ik zat even aan casein te denken bij isolaat :p heb zelf hydro whey, lactose vrij sinds kort. Top spul

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Wat voor ananas pak jij, verse of uit zo'n blik? Daar zitten toch veel toegevoegde suikers in.
Lust ook graag ananas, maar is altijd zo veel werk om te snijden vers :(

uit blik, dat snijden is niet te doen :P

ik lees zo af en toe is hier door heen. respect voor jou kerel en succes het weekend!

Weleens van een ananas snijder gehoord? :P

Er gaat niks boven verse ananas. Deed het eerst altijd door m'n rijst heen als ik voor de hele week eten kookte.

Alleen jammer dat het zo snel 'bederfd'
Bakje paar uur buiten de koelkast en d'r komt me toch een lucht vanaf.... manmanman

Weleens van een ananas snijder gehoord? :P

Er gaat niks boven verse ananas. Deed het eerst altijd door m'n rijst heen als ik voor de hele week eten kookte.

Alleen jammer dat het zo snel 'bederfd'
Bakje paar uur buiten de koelkast en d'r komt me toch een lucht vanaf.... manmanman

daarom ook moeilijk om dus te bewaren als je 2 dagen lang een wedstrijd heb :P volgens mij geen eens een koelkast in me hotel kamer dus dat word de minibar leeghalen en me kip rijst en ananas in doen :P

Succes trouwens, zal de foto's wel voorbij zien komen :P

dit is me laatste bericht voor ik naar Veldhoven afreis,morgen alles inpakken koken en nog ff naar de kapper :D

half uurtje alles oppompen dan schiet me coach nog een paar foto's van me poses. en dan Richting Veldhoven. hoop er een uur of 18:00/19:00 aan te komen.

zaterdag ochtend om 9:00 al gelijk me tanning en me weging, dan wachten tot 18:15 :P

Spanning komt met vlagen :P maar ik zie het wel allemaal laat t lekker op me afkomen en zie wel waar ik eindig.

HEB ER ZIN IN :O

Ik wens je heel veel succes jonge! Kan er helaas niet bij zijn.

Succes man! Ik ben erbij zondag :D

Succes! ben er op de flex ook helaas niet bij, moest je het zo goed doen zie ik je op grandprix :D (ik als toeschouwer)

succes!!

Succes man, gaat zeker goedkomen vermoed ik zo.

Succes kerel!

Wat voor hair cut heb je genomen?

Terug
Naar boven