XXL Nutrition

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben weer in! Voor die laatste weken zou je dan even moeten verdiepen in carbs, water en zoutiname. Plus een goede tanspray :D

Weet niet in hoeverre dit stuk correct is, maar had dit toevallig laatst gelezen:
http://www.bodybuilding.com/fun/get-ready-to-compete-physique-contest-preparation-guide.html

thnx man zal het weekend ff gaan lezen (eindelijk een planningsloos weekend)

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

TRAININGEN UPDATE

zaterdag legday :D

7 min crosstrainerwarm up

legpress
25x70kg
10x220 (slow)
10x220 (slow)
10x220 (slow)
10x300
10x300 (dropsets10x220 10x120)

single legpress
2x10x70kg (hoge voetplaatsing)
2x10x70kg (lage voetplaatsing)

lying legcurl
4x10

legextension
3x10xsingleleg
2x10x2sec horizontaal vasthouden

sitting calve raises
4x12

2 buik oef

Training van zondag

borst schouders triceps

7 min warm up crosstrainer

Incline benchpress Smith
20x60 snel (warm up)
3x10x60 (4sec langzaam down 1sec up)
10x80
5x100 (dropset 5x80 8x60)

Benchpress Smith machine
3x10x60 (4sec langzaam down 1sec up)
10x80
8x100 (dropset 6x80 10x60) (you say what dik PR na al die series :O)

Incline cable fly
10 (superset 10 push ups met handen op de zitting van het bankje)
10 (10)
10 (dropset 10)

Flat cable fly
10
10
10 (dropset10)

Incline Side raises
10 (superset 10)
10 (10)
10 (10)

Dips
Bw+24
Bw+24
Bw+24

Cable rope pushdowns
10
10
10 (dropset 10)

Training van gister

Rug/biceps

7 min crosstrainer warm up

Pullups
12xbw
10xbw+8
10xbw+8
10xbw+8
10xbw
5xwidegrip5xreargrip5xsmallgrip bw

Dumbellrow
10x38
10x38
10x38
10x38

Cable pulldown (waar je cable fly's mee doet)(was rete druk weer :O )
10x(dropset10)
10x(dropset10)
10x(dropset10)

Cablerow
10xslow normal weight (supersetshrugs)
10xslow normal weight (supersetshrugs)
10xheavy (dropset)(supersetshrugs)

Backextension
10
10
10

Cable curls (waar je die cable flys mee doet)
10
10
10(dropset10)

concentrated curl (EZ stang)
10
10
10 (dropset)

yesterday was legday

7 min warming up op de cross (daarna gesprint naar het squatrek wat bijna vrij kwam)

Squat
15x60(warm up
10x80(onder parallel)
10x80(onder parallel)
10x100(parallel)
10x100(parallel)
5x120 (dropsets 5x100 10x100(onder parallel))

single leg squats
10x60
10x60
10x60

lying leg curls
10
10
10
10

leg extension
3x10xsingle leg (L+R)
2x10x2sec horizontaal vasthouden
10xzwaar

sitting calve raises
12
12
12
12

voeding vandaag (rustdag)
6:00 :250 gram magerekwark 1 banaan 20 gram cashew 300 ml halfvollemelk
9:00 100 gram gerookte gelderse worst
10:00 1 eierkoek
11:00 1 eierkoek
12:00 3boterhammen met 3 eieren en 40 gram kipfilet 200 ml halfvollemelk
14:00 1 eierkoek
15:00 1 eierkoek
17:00 150 gr rijst(ongekookt) 200gram kipfilet 200gr groente 250 ml halfvollemelk
21:15 250 gram magere kwark 1 appel 15 gram cashew

voeding vandaag (rustdag)
10:00 1 eierkoek
11:00 1 eierkoek
14:00 1 eierkoek
15:00 1 eierkoek
Whut?!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Grabbits_Een_verantwoord_tussendoortje.jpg

Ik ga waarschijnlijk toch begeleiding nemen, gister contact gezocht en hij ziet wel in dat ik potentie heb, mail hem zo mijn voedingsschema en dan gelijk een afspraak maken om hem te ontmoeten om zo het 1 en ander te gaan bespreken. Spannend en ben benieuwd. (Hij ziet me alleen meer als een Classic atleet dan een MAPer hmm)

Ik ga waarschijnlijk toch begeleiding nemen, gister contact gezocht en hij ziet wel in dat ik potentie heb, mail hem zo mijn voedingsschema en dan gelijk een afspraak maken om hem te ontmoeten om zo het 1 en ander te gaan bespreken. Spannend en ben benieuwd. (Hij ziet me alleen meer als een Classic atleet dan een MAPer hmm)
Hmm, je kunt ook beide klasses doen volgens mij. Mar vergt wel meer qua oefening met poseren. Conditionering zal in beide gevallen ongeveer hetzelfde moeten zijn. Wel mooi als de begeleider al potentie ziet! :thumbs:

Hmm, je kunt ook beide klasses doen volgens mij. Mar vergt wel meer qua oefening met poseren. Conditionering zal in beide gevallen ongeveer hetzelfde moeten zijn. Wel mooi als de begeleider al potentie ziet! :thumbs:

ja daarom wilde ik ook de MAP gaan doen plus dat ik mijn benen niet super vind. maar we zullen het zien hij heeft me ook alleen nog op foto gezien (DBB contest pics) Was erg te spreken over mijn rug en vond het zonde als deze niet gebruikt zal worden vandaar de Classic.

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:26 ----------

voor de geïnteresseerde Jeffrey Suijkerbuijk zal mijn begeleider worden :)

In! Ik zie je op de Flexcup :thumbup:

Nice, welkom bij de Club :) BC for the win

succes man! En met de keuze tussen classic en map kan je nog wachten. Kijk hoe je fysiek evolueert en overleg zeker en vast met je trainer. Ik volg dit zeker! gl mate!

Nice, ben benieuwd naar je fysiek op de Flexcup

Thnx welke klasse ga jij doen?

Nice, welkom bij de Club :) BC for the win

Thnx :D

succes man! En met de keuze tussen classic en map kan je nog wachten. Kijk hoe je fysiek evolueert en overleg zeker en vast met je trainer. Ik volg dit zeker! gl mate!

Vandaag naar me begeleider gegaan ik ga toch MAP doen omdat ik toch wat massa mis (voor goede ranking) omdat ik als natty dan tegen andere moet die wel gebruiken en dus gewoon meer massa hebben ( ik zal in klasse tot 80kg komen dan en als ik op 3-4 komt te staan scheelt t gewoon 5 kg met de rest. Ga in 13 weken geen 3-5 kg aan massa meer aanzetten. Haha

Nice, ben benieuwd naar je fysiek op de Flexcup

Ik zelf ook haha

-------------------------------------------------

Vandaag dus langs gegaan bij Jeffrey hij heeft gelijk me vp opgemeten sta op 8,5% dus nog vrij droog tijd zat om de cut erin te zetten. Voedingsschema is in de maak. En volgende week me eerste training met me begeleider en een paar andere op de straatweg.

ZIN IN!!!!!

voedingsschema ontvangen van me begeleider, Ik mag geen zuivel meer (dit word ff wennen want dit was me grootste eiwitbron)

Word veel whey, rijst en kip inslaan.

Hij had alleen vergeten 3 daagse split weg te halen uit het schema dus schrok me dood, wil gewoon 6 keer blijven trainen.

Was gelukkig dus een foutje van hem.

(voedingswaarde zijn)

TOTAAL 2859 291 324 45

voedingsschema ontvangen van me begeleider, Ik mag geen zuivel meer (dit word ff wennen want dit was me grootste eiwitbron)
In b4 Marvin...

Geweldig dat je zuivel er direct uit moet! Ik heb dat al tegen zoveel mensen gezegd en iedereen elke keer: blabla..onzin...blabla..

Ga je onder profi begeleiding...mag die vieze zuivel er gelijk uit!:o:rolleyes:

voedingsschema ontvangen van me begeleider, Ik mag geen zuivel meer (dit word ff wennen want dit was me grootste eiwitbron) Word veel whey, rijst en kip inslaan. Hij had alleen vergeten 3 daagse split weg te halen uit het schema dus schrok me dood, wil gewoon 6 keer blijven trainen. Was gelukkig dus een foutje van hem. (voedingswaarde zijn) TOTAAL 2859 291 324 45

Tot wanneer ga je dat aantal kcal volgen? (hoeveel weken van je prep)

In b4 Marvin... Geweldig dat je zuivel er direct uit moet! Ik heb dat al tegen zoveel mensen gezegd en iedereen elke keer: blabla..onzin...blabla.. Ga je onder profi begeleiding...mag die vieze zuivel er gelijk uit!:o:rolleyes:

Nah zuivel is niks mis mee, is goed te eten in de bulk en voor de een doet het meer dan de ander. Sommigen kunnen er niet zo goed tegen en die zouden het sowieso al niet moeten eten, maar zuivel op zich is weinig mis mee. Ga je cutten, dan is het een ander verhaald idd. Het verschil met vocht vasthouden is erg groot tussen wel en niet eten.

Nice log man, mn complimenten. Vind een (wedstrijd)log altijd interessant om te volgen.

Welke Jeffrey is je begeleider en mag je je dieet posten?
Heb je ook een split schema van hem gekregen of volg je nog gewoon je eigen schema?

Goodluck iig!

Nah zuivel is niks mis mee, is goed te eten in de bulk en voor de een doet het meer dan de ander. Sommigen kunnen er niet zo goed tegen en die zouden het sowieso al niet moeten eten, maar zuivel op zich is weinig mis mee. Ga je cutten, dan is het een ander verhaald idd. Het verschil met vocht vasthouden is erg groot tussen wel en niet eten.
Eindelijk een medestander omtrend zuivel :). Zelf eet ik het tijdens de bulk ook niet, maar begrijp best dat velen het wel doen. Met name kwark is een goedkope eiwit bron en als je moeilijk aan je kcals komt snap ik het gebruik van melk ook wel. Voor mij is het een no-go...krijg er een significant dikkere huid van.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Nice log man, mn complimenten. Vind een (wedstrijd)log altijd interessant om te volgen.

Heb je ook een split schema van hem gekregen of volg je nog gewoon je eigen schema?

Goodluck iig!
Suykerbuik van Body Central

.

Omdat ik vrij droog sta hebben we nog wat tijd om op onderhoud te zitten ik heb geen idee wanneer we de cut erin gaan zetten maar komende maand zeker nog niet.

Goodluck iig!

Staat in de OP Jeffrey Suijkerbuijk van Body Centrum Spijkenisse. Dieet ga ik niet posten 1 hij vraagt er niet voor niets geld voor en 2 ik heb er niet voor niets boor betaald :P

En ik hou me eigen schema aan als ik maar naar me lichaam luister (6keerboer week is toch wel aardig wat)

Eindelijk een medestander omtrend zuivel :). Zelf eet ik het tijdens de bulk ook niet, maar begrijp best dat velen het wel doen. Met name kwark is een goedkope eiwit bron en als je moeilijk aan je kcals komt snap ik het gebruik van melk ook wel. Voor mij is het een no-go...krijg er een significant dikkere huid van.

O ik had wel dat de ene dag me huid wat dikke was dan de andere dag maar at toch elke dag dezelfde hoeveelheid kwark, melk zat wel een verschil in. Maar wist niet dat je huid er dikker van kon worden of vocht van vast ging jouden.

Succes! Ik wil ook map gaan doen op de flexcup, al twijfel ik nog wel een beetje of ik er klaar voor ben straks. Ben vrij licht maar wel droog op 6.2% vet afgelopen zaterdag.
Zuivel is er Door mn begeleider in januari al uit geknikkerd hehe

Succes! Ik wil ook map gaan doen op de flexcup, al twijfel ik nog wel een beetje of ik er klaar voor ben straks. Ben vrij licht maar wel droog op 6.2% vet afgelopen zaterdag.
Zuivel is er Door mn begeleider in januari al uit geknikkerd hehe

wat vind je begeleider er zelf van? maar waarom sta je nu al zo droog? ga je nog bouwen of blijf je dit percentage gewoon vasthouden?

Terug
Naar boven