Scaleo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eindelijk een medestander omtrend zuivel. Zelf eet ik het tijdens de bulk ook niet, maar begrijp best dat velen het wel doen. Met name kwark is een goedkope eiwit bron en als je moeilijk aan je kcals komt snap ik het gebruik van melk ook wel. Voor mij is het een no-go...krijg er een significant dikkere huid van.
In, waar woon je precies. Mocht je keer willen trainen stuur me maar een bericht.
Woon in Rotterdam namelijk![]()
Ik woon in capelle schollevaar dicht bij alexandrium dus echt randje Rotterdam, dus zal ik doen
maar gezellig 
als je met ze 3e bent is het niet echt een meetmaar gezellig
![]()
Als jullie willen kunnen jullie bij mijn gym komen. Weet niet of je er wel eens van gehoord hebt. Maar is Body Improvement. En mochten jullie een andere gym willen kan dat altijd.
Oeh dat is heel dichtbij me ex hahah nee maar dat is wel een lekkere gym inderdaad. Ik kan eigenlijk alleen maar in het weekend.
Ik zal eens kijken wanneer ik in de weekenden kan trainen. En mocht dat niet lukken komen we doordeweeks bij jou oid. K heb sws studenten Ov. Hahaha.
Ja maar ik zit bij fitforfree hahah dus dat gaat hem niet worden... En door de weeks zit ik gewoon met me werk want ik werk in Gouda.

Is goed we houden contact,
Vanmiddag eerste training met me begeleider, deze training ga ik wel weer loggen aangezien deze zal afwijken van me normale trainingen denk ik.
Maar eerst inkopen gaan doen Tupperware :0
Ga naar de ikea, hebben bakjes vanaf 50 cent per stuk en zijn heel degelijk. Maatje van me heeft die en wil ze zelf ook gaan halen.. Heb alleen geen tijd hahaha.

heb ze bij de blokker gehaald kan ik ze op elkaar stapelen ideaal.
---------------------------------------------------
zaterdag training met me begeleider ging lekker, poseer les was wel lachen op het eind gewoon midden in de gym en iedereen kwam erbij staan en kijken, lat spread moet ik nog even oefenen blijft een lastige als ik hem thuis voor de spiegel doet lukt tie wel maar onder druk vreemd genoeg niet... kon er ook aan liggen dat ik me rug had getraind.
Kreeg nog een compliment van de eigenaar van de sportschool dat ik er goed bij staat, streelt toch weer m'n ego
training hoef ik niet echt te loggen was niet veel anders dan normaal.
vandaag benen pakken of even 3 dagen rust nemen voel me wat moe weinig slaap afgelopen dagen dus ben best wel moe, even kijken hoe ik me na me werk voel.
Ga je na elke training poseren of doe je het gwn wekelijks?
Woon je nog thuis eigenlijk, en volg je dan ook gewoon je eet schema?