AndroidHealthClinic

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

Ik zit nu op onderhoud tot aan de volgende meting. Dan weer kijken hoe het gaat. Ik ben in 1 maand tijd van 9.6 naar 6.2 gegaan, ging bizar snel en had het totaal niet verwacht omdat ik wat "losser" heb gegeten.

Eindelijk een medestander omtrend zuivel :). Zelf eet ik het tijdens de bulk ook niet, maar begrijp best dat velen het wel doen. Met name kwark is een goedkope eiwit bron en als je moeilijk aan je kcals komt snap ik het gebruik van melk ook wel. Voor mij is het een no-go...krijg er een significant dikkere huid van.

Hier nog zo iemand. Ik heb wel een emergency bakje kwark in de koelkast staan maar ik heb totaal geen zuivel vast in m'n dieet zitten. Ook niet nu ik op 4000 kcal zit

In, waar woon je precies. Mocht je keer willen trainen stuur me maar een bericht.
Woon in Rotterdam namelijk :P

Als jullie willen kunnen jullie bij mijn gym komen. Weet niet of je er wel eens van gehoord hebt. Maar is Body Improvement. En mochten jullie een andere gym willen kan dat altijd.

• Topic Starter Topic Starter
Als jullie willen kunnen jullie bij mijn gym komen. Weet niet of je er wel eens van gehoord hebt. Maar is Body Improvement. En mochten jullie een andere gym willen kan dat altijd.

Oeh dat is heel dichtbij me ex hahah nee maar dat is wel een lekkere gym inderdaad. Ik kan eigenlijk alleen maar in het weekend.

Oeh dat is heel dichtbij me ex hahah nee maar dat is wel een lekkere gym inderdaad. Ik kan eigenlijk alleen maar in het weekend.

Ik zal eens kijken wanneer ik in de weekenden kan trainen. En mocht dat niet lukken komen we doordeweeks bij jou oid. K heb sws studenten Ov. Hahaha.

Ik zal eens kijken wanneer ik in de weekenden kan trainen. En mocht dat niet lukken komen we doordeweeks bij jou oid. K heb sws studenten Ov. Hahaha.

Ja maar ik zit bij fitforfree hahah dus dat gaat hem niet worden... En door de weeks zit ik gewoon met me werk want ik werk in Gouda.

Das wel lastig ja....komt wel goed ;)

Is goed we houden contact,

Vanmiddag eerste training met me begeleider, deze training ga ik wel weer loggen aangezien deze zal afwijken van me normale trainingen denk ik.
Maar eerst inkopen gaan doen Tupperware :0

Is goed we houden contact,

Vanmiddag eerste training met me begeleider, deze training ga ik wel weer loggen aangezien deze zal afwijken van me normale trainingen denk ik.
Maar eerst inkopen gaan doen Tupperware :0

Ga naar de ikea, hebben bakjes vanaf 50 cent per stuk en zijn heel degelijk. Maatje van me heeft die en wil ze zelf ook gaan halen.. Heb alleen geen tijd hahaha.

Ga naar de ikea, hebben bakjes vanaf 50 cent per stuk en zijn heel degelijk. Maatje van me heeft die en wil ze zelf ook gaan halen.. Heb alleen geen tijd hahaha.

heb ze bij de blokker gehaald kan ik ze op elkaar stapelen ideaal.

---------------------------------------------------

zaterdag training met me begeleider ging lekker, poseer les was wel lachen op het eind gewoon midden in de gym en iedereen kwam erbij staan en kijken, lat spread moet ik nog even oefenen blijft een lastige als ik hem thuis voor de spiegel doet lukt tie wel maar onder druk vreemd genoeg niet... kon er ook aan liggen dat ik me rug had getraind.

Kreeg nog een compliment van de eigenaar van de sportschool dat ik er goed bij staat, streelt toch weer m'n ego :o

training hoef ik niet echt te loggen was niet veel anders dan normaal.

vandaag benen pakken of even 3 dagen rust nemen voel me wat moe weinig slaap afgelopen dagen dus ben best wel moe, even kijken hoe ik me na me werk voel.

goed bezig :D

Rotterdam is voor mij max half uurtje rijden.

heb ze bij de blokker gehaald kan ik ze op elkaar stapelen ideaal.

---------------------------------------------------

zaterdag training met me begeleider ging lekker, poseer les was wel lachen op het eind gewoon midden in de gym en iedereen kwam erbij staan en kijken, lat spread moet ik nog even oefenen blijft een lastige als ik hem thuis voor de spiegel doet lukt tie wel maar onder druk vreemd genoeg niet... kon er ook aan liggen dat ik me rug had getraind.

Kreeg nog een compliment van de eigenaar van de sportschool dat ik er goed bij staat, streelt toch weer m'n ego :o

training hoef ik niet echt te loggen was niet veel anders dan normaal.

vandaag benen pakken of even 3 dagen rust nemen voel me wat moe weinig slaap afgelopen dagen dus ben best wel moe, even kijken hoe ik me na me werk voel.

Ga je na elke training poseren of doe je het gwn wekelijks?

Ga je na elke training poseren of doe je het gwn wekelijks?

alleen als ik samen met me begeleider train. eens in de zoveel tijd een training ben nu pas net begonnen met me voedingsscema dus moet dit weekend weer ff foto's sturen naar hem om te laten zien hoe het aan slaat.

Woon je nog thuis eigenlijk, en volg je dan ook gewoon je eet schema?

Woon je nog thuis eigenlijk, en volg je dan ook gewoon je eet schema?

jup ik woon nog thuis en volg gewoon me eetschema, maar ik ga gelijk uit me werk sporten dan eten hun om 6 uur en ik hoef pas weer half 8 te eten, dan kan ik na het eten me eten voor de dag erna maken :)

Terug
Naar boven