MuscleMeat

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

alleen als ik samen met me begeleider train. eens in de zoveel tijd een training ben nu pas net begonnen met me voedingsscema dus moet dit weekend weer ff foto's sturen naar hem om te laten zien hoe het aan slaat.

Oh oke man. Persoonlijk zou ik het poseren na elke training doen. Maar als suijkerbuik zegt dat dat niet hoeft zal hij daar wel een rede voor hebben. Ben benieuwd man. Heb zelf niet de bouw voor physique maar vind het wel een mooie klasse qua uitstraling. Ben zelf over 2 jaar aan de beurt.

• Topic Starter Topic Starter
Oh oke man. Persoonlijk zou ik het poseren na elke training doen. Maar als suijkerbuik zegt dat dat niet hoeft zal hij daar wel een rede voor hebben. Ben benieuwd man. Heb zelf niet de bouw voor physique maar vind het wel een mooie klasse qua uitstraling. Ben zelf over 2 jaar aan de beurt.

ik oefen thuis wel op poseren hoor, het is niet dat ik alleen met Jeffrey poseer, Kan ook opeens in een jaar hard gaan he (ben ik ook afgelopen jaar gegaan) dus je hoef niet altijd van een tijd uit te gaan. 2 jaar klinkt zo lang :O helemaal omdat ik zelf pas 3 jaar bezig ben

plaats ik hem ook maar even hier

Op me rustdag en na 4 dagen aan me nieuwe voedingsschema te houden 8,5 en 12,5weeks out

14biwlx.jpg

Inb4 happy face

ik oefen thuis wel op poseren hoor, het is niet dat ik alleen met Jeffrey poseer, Kan ook opeens in een jaar hard gaan he (ben ik ook afgelopen jaar gegaan) dus je hoef niet altijd van een tijd uit te gaan. 2 jaar klinkt zo lang :O helemaal omdat ik zelf pas 3 jaar bezig ben

Haha ik neem er twee jaar de tijd voor omdat ik -90 C junioren klasse wil gaan doen. -80 zou ook kunnen als ik mezelf proportioneel goed genoeg vind en qua massa er uit zou zien zoals een overall en klasse winnaar in mijn ogen. Go big or go home zeggen ze wel eens.

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

plaats ik hem ook maar even hier

Op me rustdag en na 4 dagen aan me nieuwe voedingsschema te houden 8,5 en 12,5weeks out

14biwlx.jpg

Inb4 happy face

Goed physique fysiek heb je zeg. Ben benieuwd naar je shape als je droger bent

gezellig zijn we al met zijn 4en maar moeten we wet een gym fixen :P bij fit for free heb je tot 18 of 16 sept actie dat je gratis dagpas heb, en anders naar de gym van JayB.

Haha ik neem er twee jaar de tijd voor omdat ik -90 C junioren klasse wil gaan doen. -80 zou ook kunnen als ik mezelf proportioneel goed genoeg vind en qua massa er uit zou zien zoals een overall en klasse winnaar in mijn ogen. Go big or go home zeggen ze wel eens.

haha okee duidelijk

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Goed physique fysiek heb je zeg. Ben benieuwd naar je shape als je droger bent

thnx ja ik ben ook benieuwd heb nooit droger gestaan dan 7% en op het podium moet je toch al gauw in de physique op 4-5 staan, Guido stond op 3% hoorde ik zelfs van me begeleider. Terwijl de in de vs allemaal wat hoger in vet zitten rond 5%

gezellig zijn we al met zijn 4en maar moeten we wet een gym fixen :P bij fit for free heb je tot 18 of 16 sept actie dat je gratis dagpas heb, en anders naar de gym van JayB.

thnx ja ik ben ook benieuwd heb nooit droger gestaan dan 7% en op het podium moet je toch al gauw in de physique op 4-5 staan, Guido stond op 3% hoorde ik zelfs van me begeleider. Terwijl de in de vs allemaal wat hoger in vet zitten rond 5%

In mijn gym kan gewoon ja. En evt kan 16-18e ook wel omdat ik die week vrij heb van school, hoef alleen maar een verslag in te leveren eind van de week.

Ja pfff hoe droog je erbij staat bepaald ook hoe hoog je eindig, te droog kan je punten kosten en te vet kan dat ook. Jammer dat de physique klasse zo nieuw is in Nederland en ze niet weten hoe ze daarop echt moeten Judgen. We zalluh zien.

Je staat er echt nog goed bij gozer!! Ben erg benieuwd waar je uit gaat komen:thumbs:

Fuarrrk op 3% vet duik ik zo onder de 70 kg. Nu 73.5 op 6%. Nouja, zo droog mogelijk zien te komen, je beste shape ooit en dan maar afwachten wat de klassering wordt.

Cheatmeal :D

Alles is voor Wesley :D

3355tgn.jpg

Goed fysiek, maar wat een p*ssy cheatmeal :o

Voorgerecht neem ik aan ?:p

Nou voor mij is het gewoon heel wat :(

Zo! Je staat er echt goed bij man :D. Wel een mager cheatmealtje inderdaad..

Toch wel lekker die cheat :D

Ja je moet je cheat ook niet te gek maken, werkt averechts. Ben benieuwd naar je shape als we gaan trainen. Mocht dat er nog van komen binnenkort :P

Gisteravond 2 grote durum's met extra vlees :roflol:, fat gains of peace

Zo! Je staat er echt goed bij man :D. Wel een mager cheatmealtje inderdaad..

Ja je moet je cheat ook niet te gek maken, werkt averechts. Ben benieuwd naar je shape als we gaan trainen. Mocht dat er nog van komen binnenkort :P

nou ik zat er gewoon goed vol van haha meer kon er echt niet bij :P
kwam wel later er achter dat me milkshake aardbei niet zo slim was aangezien ik GEEN zuivel meer mocht, ik was gewoon iets te enthousiast...

deze week loopt me trainingsweek iets anders

zondag: chest schouder triceps
maandag: rug biceps
Dinsdag: benen
weonsdag: buik op de atletiek
Donderdag(Bday) upperbody
Vrijdag: legs en buik
weekend: rust
maandag en dinsdag zie: do en vrij.

edit: ik ben nog steeds in voor een kleine mini meet moet dan wel in jouw GYM en het liefst het weekend of vrijdag avond

Laatst bewerkt:
nou ik zat er gewoon goed vol van haha meer kon er echt niet bij :P
kwam wel later er achter dat me milkshake aardbei niet zo slim was aangezien ik GEEN zuivel meer mocht, ik was gewoon iets te enthousiast...

deze week loopt me trainingsweek iets anders

zondag: chest schouder triceps
maandag: rug biceps
Dinsdag: benen
weonsdag: buik op de atletiek
Donderdag(Bday) upperbody
Vrijdag: legs en buik
weekend: rust
maandag en dinsdag zie: do en vrij.

edit: ik ben nog steeds in voor een kleine mini meet moet dan wel in jouw GYM en het liefst het weekend of vrijdag avond

Haha laat maar iets weten. K ben vrijdagen sws beschikbaar vooralsnog.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Probleem met weekend is dat k nu zaterdag midden op de dag werk en Zondag m'n gym gesloten is..... High foktop g

Terug
Naar boven