- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee eens.nice press training indeed.. squatsessie mocht er overigens ook wezen![]()

nice press training indeed.. squatsessie mocht er overigens ook wezen![]()
Training vanavond:
Speeddeads:
2 x 5 x 70
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 140
2 x 3 x 160
Powerclean:
1 x 1 x 70 Last van arm dus gestopt, k*tzooi.
Frontpulldown (wide):
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 6 x 110
Frontpulldown (hammer):
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110
1 x 6 x 120
Dumbbellcurl:
1 x 8 x 14
1 x 8 x 18
1 x 8 x 22 Lichte irritatie in bicep
Hammercurl:
3 x 8 x 22 Lichte irritatie in bicep
Matige training. Speeddeads gingen wel lekker explosief. Powerclean voelde helaas nog niet goed in mijn arm dus maar mee gestopt. Bicep voelde bij het curlen (laatste reps) licht geirriteerd aan. Mijn rug is gewoon niet zo sterk op het moment omdat ik hem niet heb kunnen trainen tijdens de blessure. Gewoon weer rustig opbouwen.

Ik vind het toch mooie pulldowns
De rest komt wel in orde.
Alles heeft zijn tijd nodig...
Jac maakt zich klaar voor de ybf?
foto ziet er goed uit trouwens, vind het altijd wel opvallend dat ze met tanning het hoofd niet meenemen...
Onderste blokjes zouden iets droger kunnen, maar goed bezig!
Lekker bezig!
Je dieet nog steeds op dezelfde manier?
Update:
Vanavond weer eens een vetmeting gedaan sinds lange tijd en nu blijkt dat mijn BF met 3,5% gezakt is terwijl mijn BW nog ongeveer hetzelfde is (rond de 135kg). Oplettende lezers weten op welk BF ik begonnen ben dus weten ze ook ongeveer waar ik nu sta.
Ik ga geen exacte getallen noemen want ik wil het pas laten weten als ik mijn doel bereikt heb en misschien ga ik zelfs wel lager.
).