AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Succes monster, hoop dat je goed wat punten pakt!

good luck morgen man

14t99ab.jpg

go for it bro;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.967
Tnx, beiden! Wedstrijd is inmiddels achter de rug en ik heb alles heel weten te houden. Eerst even eten en daarna volgt het wedstrijdverslag.

Manmanman ik kwam vandaag nasibami tegen op me wedstrijdje. En hij won nog ook!

• #1.970
Afgelopen weekend heb ik helaas geen tijd meer gehad om een verslagje te typen van de HG in Hank. Ik zal het even in het kort vertellen wat er gebeurt is.

Op zich heb ik een redelijke wedstrijd gegooid en ik heb alle onderdelen weer gewoon kunnen doen zonder problemen. De weight for distance heb ik weer op een redelijke afstand (boven de 14,5m) kunnen gooien en ook het hooggooien heb ik weer probleemloos met mijn rechterarm kunnen doen. Het enige probleem was dat ik mijn gevoel voor timing met rewchts een beetje kwijt was door het linkshandig gooien de laatste wedstrijden.
Ook de caber kon ik weer tossen zonder last te krijgen van mijn bicep of onderarm.

Tot het laatste onderdeel stond ik 2e maar met de cabertoss gooide de nummer 3 precies een "twaalf uur" terwijl mijn beste score (twee minuten voor twaalf" was en hierdoor ging hij mij op het laatste moment voorbij en werd ik dus 3e.

Er zijn nu 3 mensen die kampioen B-klasse kunnen worden omdat de scores erg dicht bij elkaar liggen. Het wordt dus een zeer spannende finale.
Aan de ene kant is dat natuurlijk leuk voor het publiek maar het blijft jammer dat ik door die blessure punten ben misgelopen want anders had ik de titel al in mijn zak gehad.

Over 3 weken (28 september, Doetinchem) nog eenmaal knallen dus!

Jac, bij een gelijk aantal in punten (en die kans is niet onmogelijk) dan zal de uitslag van Doetinchem doorslag gevend zijn. Gewoon zorgen dat je boven Harry (moet kunnen) en Johny (lastiger) blijft in die wedstrijd dus. Ivo en ik gaan ook mee doen, Johan niet. Ivo in vorm moet gemakkelijk één worden en mijn vorm is nog niet dusdanig dat ik mee kan doen in de top 4, denk ik, ook gezien jullie progressie dit jaar, maar we zullen zien...

• #1.972
Nu maar hopen dat ik die dag een beetje in vorm ben want afgelopen weekend was nog niet optimaal. Gelukkig is de mentale blok verdwenen omdat ik nu heb gezien dat ik alles weer kan dus we zien wel wat het word.
Ik weet wel dat ik alle remmen losgooi die dag! ;)

• #1.973
Training vanavond:

Squat:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 5 x 160
1 x 3 x 170
1 x 3 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200

Legpress (45 graden):
1 x 10 x 200
1 x 10 x 250
1 x 10 x 300
1 x 10 x 350
1 x 8 x 400

Standing legcurl:
1 x 10 x 25
1 x 10 x 30
1 x 10 x 35
1 x 10 x 40

Seated calfraise:
1 x 20 x 45
1 x 20 x 60
1 x 15 x 75
1 x 15 x 90

Roman chairsquat:
1 x 20 x BW

Lekkere training!

Lekker man!!! :lick:

• #1.976
Training vanavond:

Logpress:
2 x 1 x 85
2 x 1 x 95
2 x 1 x 105
1 x 1 x 115

Overheadpress:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 90
1 x 3 x 110
5 x 1 x 120

Reverse flyes (machine):
1 x 10 x 60
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90

Shrugs (kuitenmachine):
5 x 10 x 400

Op de logpress had ik problemen met het voorslaan omdat ik al 9 weken geen biceps en weinig rug getraind heb door mijn blessure. Het uitstoten was geen enkel probleem maar bij het omhoog rollen naar de borst lieten mijn armen en grip me in de steek. op zich zal dat wel weer bijtrekken met een week of 2 a 3.

weer lekker bezig ouwe!

Toch nog lekkere gewichten op die weg terug :cool:

Terug
Naar boven