Fitness Seller

When a viking goes berserk......

WTF?:P
de 500(K)Gram tire heb je geflipt? Monster!!!
goede training;)

Laatst bewerkt:
Wat een topprestatie!
Ik print die foto uit en hang 'm boven m'n bed!!

Damn, brute tire flip inderdaad. Er gaat hier iemand een beest worden!!

Sterk Viki, maar volgende keer wel een riem doen he;)

• Topic Starter Topic Starter
WTF?:P
de 500(K)Gram tire heb je geflipt? Monster!!!
goede training;)

Bizar he?

Wat een topprestatie!
Ik print die foto uit en hang 'm boven m'n bed!!

Ik ben blij dat ik jullie op deze manier kan motiveren om jezelf te overstijgen....

Damn, brute tire flip inderdaad. Er gaat hier iemand een beest worden!!

Als je het maar weet!

:D

Sterk Viki, maar volgende keer wel een riem doen he;)

Idd, hij's wel een beetje onverantwoord bezig daar.

Hier moet ik jullie idd gelijk in geven...ik schaam me dan ook diep dat ik jullie zo'n verkeerd voorbeeld geef.....

Ik vond gisteren al dat de IFSA-log irritant aan mijn onderarmen aanvoelde en ik had ook wat zwellingen t.p.v. de stalen rand.
Op de foto's zie je het eindresultaat al moet ik zeggen dat het er op de foto's minder erg uitziet dan in het echt want op de foto's zie je de zwelling niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sick man

volgende keer wil ik daar zeker bij zijn om te aanschouwen met men eigen ogen, pure gekkigheid!

edit: mooie blauwe plekken

Ik vond gisteren al dat de IFSA-log irritant aan mijn onderarmen aanvoelde en ik had ook wat zwellingen t.p.v. de stalen rand.
Op de foto's zie je het eindresultaat al moet ik zeggen dat het er op de foto's minder erg uitziet dan in het echt want op de foto's zie je de zwelling niet.

Check ook het verschil bij de foto's van stah jacco dan zie je dat jou polsen heel dicht bij de rand zitten en die van mij meer naar het midden, je gebruikt de rand. Volgende keer even wat om de onderarmen doen zoals polsbanden die het wat beschermen.

Check ook het verschil bij de foto's van stah jacco dan zie je dat jou polsen heel dicht bij de rand zitten en die van mij meer naar het midden, je gebruikt de rand. Volgende keer even wat om de onderarmen doen zoals polsbanden die het wat beschermen.

Dat komt omdat ik dikkere klauwen heb Gijs, hahaha!

Ik denk dat een rubber randje langs het staal ook wel helpt waar we het gisteren met JP over hadden.
Maar wat zeur ik nou......dit is toch hardcore? :hedbang:

HG-eventtraining vanmiddag:

Ondanks de stijve spieren en de blauwe plekken van gisteren toch nog maar even wat gaan gooien.

Weight for distance (licht, 12,5kg):
15 worpen, afstand 14,5-15,5m

Kogelstoten (licht, 7,25kg):
10 stoten uit stand, afstand 9,5-10,0m
8 draaistoten, afstand 9,5-10,0m

Helaas was vandaag mijn balans niet zo goed door de stijve spieren waar ik vooral bij het kogelstoten last van had. Toch ben ik niet ontevreden over de afstanden die ik gehaald heb omdat eigenlijk alles in mijn lichaam pijn doet.

Ondanks de pijntjes verkoos je toch een HG-training boven een bezoek aan de kinderboerderij... Respect man! :thumbs:

sterk bezig, hardcore to the bone :hedbang:

Die foto... lol!!

Mijn onderarmen zien er nu uit alsof ik een enge ziekte heb met niet alleen mooi paars maar ook geel en bruin met daarbij de nodige korsten van de schaafplekken, hahaha!

Vandaag een lichte benchtraining doen en wat andere dingen. Verder even kijken hoe het deze week loopt maar ik moet in ieder geval voldoende rust nemen vvor de benchwedstrijd zaterdag.

Jacco, wat staat er op je onderarmen?

Terug
Naar boven