AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
Training vanavond:

Front pulldown:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 80
1 x 10 x 90
1 x 10 x 100
1 x 8 x 110
1 x 6 x 120

Cardio:
Fietsen Hill programma 12 minuten @ level 3, +85RPM

Chin up:
5 x 3 x BW(140)
3 x 5 x BW(140)

Cardio:
Loopband 10 minuten @ 7.0km/u

Barbell curl:
1 x 10 x 30
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 8 x 60
1 x 8 x 70

Cardio:
Uphill walk 12 etages

lekkere training maar ik ben wel kapot.

Geheel tegen mijn gewoonte in stap ik zo mijn bed in want ik ben echt naar de klote op een lekkere manier.
Ik heb net een halve kilo speklapjes (crispy gebakken) met chilisaus gegeten en 3/4 liter melk gedronken dus ik kan weer een paar uurtjes vooruit.....

Slaap ze Beast :cool:

Lekkere curl man. Ik vind dat je echt netjes optrekt man, zet je je af met je benen op de grond ofzo?

sleep tight bro;) lekkere training;)

haha halve kilo speklapjes, ach ja de een bulkt op 4 liter chocomel en de ander eet een halve kilo speklapjes voor ie het bed induikt:D

Geheel tegen mijn gewoonte in stap ik zo mijn bed in want ik ben echt naar de klote op een lekkere manier.
Ik heb net een halve kilo speklapjes (crispy gebakken) met chilisaus gegeten en 3/4 liter melk gedronken dus ik kan weer een paar uurtjes vooruit.....

Ik heb een frituurpan op me nachtkastje staan voor als ik snachts wakker wordt :o

Tnx, ik heb geslapen als een baby!

Lekkere curl man. Ik vind dat je echt netjes optrekt man, zet je je af met je benen op de grond ofzo?

Ik ging voor de pomp natuurlijk met die curls. :cool:

Nee, ik zet me niet af want ik kan niet eens met mijn voeten bij de grond.

sleep tight bro;) lekkere training;)

Dank je!

haha halve kilo speklapjes, ach ja de een bulkt op 4 liter chocomel en de ander eet een halve kilo speklapjes voor ie het bed induikt:D

Je kan tenminste niet zeggen dat ik er niks voor over heb, haha!

Ik heb een frituurpan op me nachtkastje staan voor als ik snachts wakker wordt :o

Kan ik me iets bij voorstellen!

Nu we het toch in de groep gooien, ik heb een magnetron langs mn bed staan :o

Ik heb overwogen om een grill te installeren op het nachtkastje.....

Ik heb een infuus aan me frituurpan bevestigd zodat ik de hele nacht vet krijg toegediend :cool:

Jij bent echt de gekste man....:eek:

En ik maar denken dat pinda's en hagendaz je geheim waren :cool:

weer een illusie minder....:sad:

Tot hoever is die chinbar te belasten eigenlijk? :D

OMG dat je speklap weg krijgt :P

Tot hoever is die chinbar te belasten eigenlijk? :D

Ik denk dat ik op een kritiek punt ben gekomen want het is een losstaand rek waarin je ook kunt dippen en legraises kunt doen enzo maar als ik veel kracht zet komt hij aan de achterkant los van de grond dus meestal vraag ik iemand om zijn voet er op te houden...:o

OMG dat je speklap weg krijgt :P

je moet ze natuurlijk wel een beetje cripy bakken want anders is het niet te vreten.

Training vanavond:

Squat (licht): Slechte balans door het frontsquatten de laatste tijd
2 x 5 x 60
2 x 5 x 80
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 140
2 x 3 x 160

Cardio:
Fietsen Hillprogramma 18 minuten @ level 4, 80RPM

Liggende legpress:
8 x 10 x 150

Cardio:
Uphill walk 12 minuten @ 5.0km/u, 4%

Standing calf raises:
8 x 12 x 150

Cardio:
Uphill walk 12 etages

Mijn benen zijn compleet naar de klote nu, ook door alle cardio deze week.
Morgen nog een rustige training om alles soepel te maken en dan rust voor de wedstrijd.

Misschien heb je het wel eens ergens gezegd maar waarom doe je cardio tussen je KT door?

Chill, 8 x 10 :D

Merk je al verbetering in je uithoudingsvermogen? (ook in het dagelijkse leven en bij oefeningen).

Misschien heb je het wel eens ergens gezegd maar waarom doe je cardio tussen je KT door?

Dat doe ik om de training zwaarder te maken. Door tussendoor cardio te doen vermoei ik mezelf en is de krachttraining zwaarder en andersom.
Vandaag ben ik bv. eerst gaan squatten en dan is zo'n heuvelprogramma op de fiets echt een hel en als je tegen een heuvel opwandelt spreek je je kuiten aan en als je dan vervolgens nog je kuiten gaat trainen....

Chill, 8 x 10 :D

Merk je al verbetering in je uithoudingsvermogen? (ook in het dagelijkse leven en bij oefeningen).

Moeilijk te zeggen....ik merk wel dat de cardio steeds makkelijker gaat.

Nice volume once again.

Terug
Naar boven