XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Pfff, ik vind het allemaal een beetje matig.....
Slechte trainingen met nog slechtere excuusjes :rolleyes:

Of zit je soms in de cut :eek:

viking gaat knallen de 11e denk ik zo :D

Zou wel wat zijn met een kemmy kapsel en diamanten oorbellen aan een SM-wedstrijd meedoen :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Ik zou toch wel graag een sixpack willen hoor.....

140+ kilo RIPPED....................
:roflol:

Yep!

viking gaat knallen de 11e denk ik zo :D

Dat hoop ik wel ja!

:orly:

Zou wel wat zijn met een kemmy kapsel en diamanten oorbellen aan een SM-wedstrijd meedoen :roflol:

Wat is daar raar aan dan?

Je hebt waarschijnlijk wel een betere conditie dan mij met al die cardio van je, volgens mij ben je écht aan het cutten.

Je hebt waarschijnlijk wel een betere conditie dan mij met al die cardio van je, volgens mij ben je écht aan het cutten.

Hahaha, nou zo goed is mijn conditie nog niet hoor (ging het maar zo snel). Maar waarom denk je dan dat ik "echt" aan het cutten ben?

Om met -105kg mee te kunnen doen.

Bij de highland games zijn er gen gewichtsklassen. :p

Als je maar weer op kracht bent zaterdag!

Goede training man :cool:

Tegen verwachting lijkt mijn koutje over te zijn. Gisteren voelde ik me nog behoorlijk slap maar toen ik vanmorgen op stond voelde ik me best goed.

Eens kijken wat ik dit weekend nog aan trainingsarbeid kan verzetten om de schade van afgelopen week in te halen.

Tegen verwachting lijkt mijn koutje over te zijn. Gisteren voelde ik me nog behoorlijk slap maar toen ik vanmorgen op stond voelde ik me best goed.

Eens kijken wat ik dit weekend nog aan trainingsarbeid kan verzetten om de schade van afgelopen week in te halen.

ik verwacht wat van je ! Neem de camera mee :)

waarom niet ? ik hoef niet mee te doen , toch ? ;)

tussen 14:00 en 14:30 uur !

Terug
Naar boven