Fitness Seller

When a viking goes berserk......

ellende he, als je geen reps meer gewend bent..

gisteren 4 reps op 220 platform deadlifts en m´n onderrug voelde zo stijf en vol dat ik daarna bijna niks meer kon doen.. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
ellende he, als je geen reps meer gewend bent..

gisteren 4 reps op 220 platform deadlifts en m´n onderrug voelde zo stijf en vol dat ik daarna bijna niks meer kon doen.. :D

Zeker ellende, haha! Ik heb nu al zo'n lange tijd gefocussed op het maken van maximaal 5 a 6 reps (en het liefst minder) dat alles boven de 6 een ware uitputtingsslag geworden is.
Maar het gaat me wel weer beter af dan een tijdje geleden en ik vermoed dat de daling in BF daaraan meehelpt. Mijn hartslag in rust is ook behoorlijk gezakt.
Eerst was het 95-100bpm en nu is het al gezakt naar 80bpm.

Die dvd van KoRn die je laatst had bekeken heette toch alone i break? Kon hem niet vinden maar heb er nu een cd, klinkt wel lekker al die oude nummers zo accoustisch

• #2.184
Die dvd van KoRn die je laatst had bekeken heette toch alone i break? Kon hem niet vinden maar heb er nu een cd, klinkt wel lekker al die oude nummers zo accoustisch

Ja klopt, dat is hem. jammer dat je de dvd nog niet hebt maar anders maak ik wel een kopietje voor je. Hij klinkt echt lekker.

• #2.185
Training vanavond:

Militairy press:
1 x 20 x 40
1 x 15 x 50
1 x 12 x 60
1 x 10 x 70
1 x 8 x 80
1 x 6 x 90
1 x 6 x 100

Reverse flyes (machine):
1 x 20 x 40
1 x 15 x 50
1 x 12 x 60
1 x 10 x 70
1 x 8 x 80
1 x 6 x 90

Abwork:
verschillende dingen

Explosiviteit:
10 rechtstandige sprongen uit squatpositie

Lekkere training met een behoorlijke verzuring van mijn schouders.

Aardig rep werk. Dus meer zat er ook niet in na al die reps en sets?

• #2.187
Er zat nog wel meer in want anders zou ik ook gen 6 reps meer halen in de laatste set maar ik wil de komende 3 a 4 weken niet onder de 6 reps komen.

Dan doe je nog een setje voor 6 reps :P Je hoeft niet altijd te verzwaren gewoon wat meer volume kan ook he :P

yo bodybuilder check ff het hg trainings topic

Zeker ellende, haha! Ik heb nu al zo'n lange tijd gefocussed op het maken van maximaal 5 a 6 reps (en het liefst minder) dat alles boven de 6 een ware uitputtingsslag geworden is.
Maar het gaat me wel weer beter af dan een tijdje geleden en ik vermoed dat de daling in BF daaraan meehelpt. Mijn hartslag in rust is ook behoorlijk gezakt.
Eerst was het 95-100bpm en nu is het al gezakt naar 80bpm.

Dude.....95-100 bpm is wel erg veel hoor. Goed dat het omlaag zakt!

idd, ik heb 30 in rust..;)

Seriously? Dat is dan weer achterlijk laag (geloof er geen reek van).........Dat soort waardes hoor je eigenlijk alleen bij duuratleten bij extreme uitzondering.
Zit zelf rond de 60/70

sporthart.... :cool:

• #2.196
Misschien stress oorzaken of supplement gebruik?

• #2.198
Misschien stress oorzaken of supplement gebruik?

Supplementen gebruik ik eigenlijk niet (behalve whey), stress zou kunnen.
Volgens de dokter kan het in principe niet door een slechte conditie komen maar daar heb ik zo mijn twijfels over.

• #2.199
Vanmiddag een telefoontje gehad met de volgende uitdaging, een teambenchwedstrijd op 1 november.
Ik heb al een tijdje niet heel zwaar gebenched dus dat wordt spannend of ik me in 4 weken voor kan bereiden.

hmmz
dus 3wkn bench zwaar en speed dag op hoog volume en 1week voor de wedstrijd herstel voor super compensatie

Terug
Naar boven