MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Vanmiddag een telefoontje gehad met de volgende uitdaging, een teambenchwedstrijd op 1 november.
Ik heb al een tijdje niet heel zwaar gebenched dus dat wordt spannend of ik me in 4 weken voor kan bereiden.

Waren ze verkeerd verbonden?

;)

Denk trouwens dat je op zoek moet gaan naar een nieuwe manager. Die oude stinkt nogal en er rijden auto's over heen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Zoiets zal het wel worden ja. Het gooit mijn schema een beetje door de war maar ik zal alleen op deze manier gaan benchen en de rest volgens plan blijven doen.

• #2.203
Waren ze verkeerd verbonden?

Denk trouwens dat je op zoek moet gaan naar een nieuwe manager. Die oude stinkt nogal en er rijden auto's over heen.

Volgens mij wel.....maar mijn Russisch is niet meer zo goed dus ik weet het niet zeker.

Jij zou toch nog langs hem rijden om hem te vetellen dat hij ontslagen was of ben je voor de 2e keer over hem heen gereden?
Na ja, het was toch een lul die nooit zijn telefoon opnam.

Vanmiddag een telefoontje gehad met de volgende uitdaging, een teambenchwedstrijd op 1 november.
Ik heb al een tijdje niet heel zwaar gebenched dus dat wordt spannend of ik me in 4 weken voor kan bereiden.

Hahaha, in Dordrecht zeker?
Da's de team wedstrijd bij ons in de sportschool :D

• #2.206
Hahaha, in Dordrecht zeker?
Da's de team wedstrijd bij ons in de sportschool :D

Ja klopt, ik dacht al zoiets, haha. Is alweer een tijd geleden voor mij dat ik een wedstrijdje gedaan heb. De laatste was die waar ik mijn schedel probeerde te splijten op die stang.

Ja klopt, ik dacht al zoiets, haha. Is alweer een tijd geleden voor mij dat ik een wedstrijdje gedaan heb. De laatste was die waar ik mijn schedel probeerde te splijten op die stang.

Succes man deze x moet het lukken!

(sorry man, weet niet wat ik heb de laatste tijd)

• #2.209
Succes man deze x moet het lukken!

(sorry man, weet niet wat ik heb de laatste tijd)

Daar ben ik ook niet bang voor. Succes at last!

Geeft niks reus...we hebben allebei dezelfde geestelijke afwijking en toch functioneren we redelijk. ;)

• #2.212
Training vanochtend:

Gelijk maar een extra benchtraininkje ingelast i.v.m. de komende wedstrijd.

Benchpress (alles met deadstop):
1 x 5 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170
1 x 1 x 180
1 x 1 x 190 (easy as hell!)

Cable flyes:
1 x 10 x 15
1 x 10 x 20
1 x 10 x 25

Smallgrip benchpress (explosief):
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

De verlaging in BF begint nu echt goed zichtbaar te worden want mijn abs komen weer tevoorschijn vanonder het laagje bulkvet.
Er loopt nu weer een duidelijk zichtbare verticale lijn tussen de abs.
Over een week ga ik weer een huidplooimeting doen.

Zeker, zeker! Komende wedstrijd ga ik denk ik in mijn 2e beurt voor een schedelbasisfractuur.....:p

dat word een soort prretje! :D

ik kom wel ff koekeloeren als ik tijd zie!

ben sowieso wel benieuwd, jacco die zen abs te zien krijgt :eek:

en prettig dat die 190 easy as hell was

• #2.214
Wordt wel lachen want mijn wilksfactor is gunstiger omdat mijn BW toch lager zal zijn dan de laatste keer. En vergeet vooral niet te filmen als ik voor mijn pr ga, hahahaha! :D

nice benching !! en wtf jij met abs? :angstig::bang:

Brute ochtendtraining!

:sd:

Zieke bench gast! Netjes! :D

Terug
Naar boven