Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Training vanavond:

Benchpress:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 120
1 x 5 x 150
1 x 3 x 170
1 x 2 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200 (ruimte voor meer)
1 x 15 x 120
1 x 10 x 120
1 x 15 x 100
1 x 10 x 100 (feel the burn :p)

Incline benchpress:
1 x 20 x 50
1 x 15 x 70
1 x 12 x 90
1 x 10 x 110
1 x 6 x 130

Cable flyes:
5 x 10 x 20

Triceps rope pulldown:
1 x 20 x 20
1 x 15 x 30
1 x 12 x 40
1 x 10 x 50

Smallgrip benchpress (explosief):
5 x 3 x 100

Mobiliteit:
Dynamic stretching LB tussen sets door

Wel tevreden met deze training. Zoals het er nu uitziet moet het komende benchwedstrijd wel lukken om boven de 200 te eindigen met een veel lager BW.

Lekker weer. Hoeveel weeg je nu dan? 130-135 ofzo?
Cardio doe je dus niet.

Training vanavond:

Benchpress:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 120
1 x 5 x 150
1 x 3 x 170
1 x 2 x 180
1 x 1 x 190
1 x 1 x 200 (ruimte voor meer)
1 x 15 x 120
1 x 10 x 120
1 x 15 x 100
1 x 10 x 100 (feel the burn :p)

Incline benchpress:
1 x 20 x 50
1 x 15 x 70
1 x 12 x 90
1 x 10 x 110
1 x 6 x 130

Cable flyes:
5 x 10 x 20

Triceps rope pulldown:
1 x 20 x 20
1 x 15 x 30
1 x 12 x 40
1 x 10 x 50

Smallgrip benchpress (explosief):
5 x 3 x 100

Mobiliteit:
Dynamic stretching LB tussen sets door

Wel tevreden met deze training. Zoals het er nu uitziet moet het komende benchwedstrijd wel lukken om boven de 200 te eindigen met een veel lager BW.

sterke bank Jacco!!!!

Moet lukken. Pak 210 volgende maand en dan 220 de maand erop. Knallen!!

hey jacco

even over zaterdag, ik neem aan dat we ons gewoon in rotterdam treffen ofniet ? zo ja hoelaat ongeveer ?

• #2.272
hey jacco

even over zaterdag, ik neem aan dat we ons gewoon in rotterdam treffen ofniet ? zo ja hoelaat ongeveer ?

Ik wilde eigenlijk vragen of ik met jullie mee kon rijden....:D

Nee, is goed alleen hoe laat begint het? Ik kan hier thuis niet op die site van het tramtrekken komen (terwijl ik de goede flashplayer heb).
Het lijkt mij handig om een uur vantevoren aanwezig te zijn.

Precies. Als je nou gewoon mijn tekst in je kop ramt dan komt het vanzelf goed! :D

LIGHTWEIGHT BABYYYYYYYYYYYYY je wee tog :rolleyes:

Gaat goed komen! ;)

Dank je, maar nu moet hij wel weer wat verder omhoog want ik wil echt deze winter over die 220 heen.

Sterk! :thumbs:
Gaat die 200 erg makkelijk?
Wat is je top eigenlijk?

Als ik dit zo lees, dan kriebelt het bij mij ook weer om zwaar te gaan banken, maar kan me geen schouderblessures veroorloven. Mijn schoudertjes zijn net hersteld en heb al weer veel moeten inleveren bij het pressen.

• #2.274
Sterk! :thumbs:
Gaat die 200 erg makkelijk?
Wat is je top eigenlijk?

Als ik dit zo lees, dan kriebelt het bij mij ook weer om zwaar te gaan banken, maar kan me geen schouderblessures veroorloven. Mijn schoudertjes zijn net hersteld en heb al weer veel moeten inleveren bij het pressen.

Dank je, op zich ging hij wel redelijk makkelijk want ik hoef me er totaal niet voor op te laden ofzo.
Een tijdje terug (voor de blessures) ging hij nog wel makkelijker en toen heb ik 220 gedrukt (filmpje staat nog in het recordtopic) dus daar moet ik deze winter overheen zien te komen.

Ik zou idd maar gewoon even rustig aan doen met die schouders want als je daar wat aan hebt dan kan je echt bijna niks meer en dat lijkt het me toch niet waard.

Dank je, op zich ging hij wel redelijk makkelijk want ik hoef me er totaal niet voor op te laden ofzo.
Een tijdje terug (voor de blessures) ging hij nog wel makkelijker en toen heb ik 220 gedrukt (filmpje staat nog in het recordtopic) dus daar moet ik deze winter overheen zien te komen.

Ok, ja dat filmpje heb ik wel gezien trouwens. 220kg is een mooi gewicht.
Ik denk dat je op het moment bij de sterkste bankers van Nederland hoort.
Weet het niet zeker want ik heb me daar niet zo in verdiept, maar zag laatst een powerlift uitslag suited! van 210kg bij de klasse 125+....dus
Ik neem aan dat je RAW drukt?

Ik zou idd maar gewoon even rustig aan doen met die schouders want als je daar wat aan hebt dan kan je echt bijna niks meer en dat lijkt het me toch niet waard.

Nee zeker niet. Ik heb vroeger wel heel veel en zwaar gebankt, maar ik moet me nu meer focussen op overhead, want relatief gezien ben ik daar nog niet zo ubersterk in. ;)

• #2.276
Ok, ja dat filmpje heb ik wel gezien trouwens. 220kg is een mooi gewicht.
Ik denk dat je op het moment bij de sterkste bankers van Nederland hoort.
Weet het niet zeker want ik heb me daar niet zo in verdiept, maar zag laatst een powerlift uitslag suited! van 210kg bij de klasse 125+....dus
Ik neem aan dat je RAW drukt?

Ik weet zelf ook niet zo wat de gewichten voor RAW banken maar ik denk dat ik met 220 wel redelijk zal scoren.
Ik druk uitsluitend RAW want ik hou niet van shirts en dergelijke.

Nee zeker niet. Ik heb vroeger wel heel veel en zwaar gebankt, maar ik moet me nu meer focussen op overhead, want relatief gezien ben ik daar nog niet zo ubersterk in. ;)

Dan hebben wij hetzelfde probleem want mijn OH is in verhouding ook minder sterk.

• #2.277
Training vanavond:

Ehm...tja...dus niet eigenlijk.

Frontsquat:
1 x 5 x 60
1 x 5 x 80
1 x 1 x 100

En toen ben ik gestopt. Mijn kop staat even niet naar trainen en ik had vandaag sowieso te weinig gegeten waardoor ik me moe en slap voelde.
Tel daar bij op dat ik 3,5 uur in een tattooshop heb gezeten (niet voor mezelf helaas maar voor mijn vriendin) waar ik me ook niet fitter door ben gaan voelen. K*tzooi!

Too bad!

Ben zelf gisteren ook niet geweest, omdat ik pas rond half 10 terug was van m'n werk/school.

Anyway, morgen weer een dag!

Achja, die tattoo zal het voor een keertje wel eens waard zijn, volgende keer weer volle bak ;)

Terug
Naar boven