MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Jij bent een beest Viking! ga zo door! Dikke bench

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Achja, die tattoo zal het voor een keertje wel eens waard zijn, volgende keer weer volle bak ;)

De tattoo is zeker mooi geworden en mijn vriendin is er blij mee omdat nu haar andere arm ook redelijk gevuld is.
Ik voelde me echt slecht vanavond maar nu ik mijn tweede maaltijd op heb voel ik me alweer een stuk beter dus morgen weer knallen.

Jij bent een beest Viking! ga zo door! Dikke bench

Tnx! Ik doe mijn best. ;)

foto van die tattoo van je verloofde !!!

• #2.284
foto van die tattoo van je verloofde !!!

Dat kan wel maar dat wordt dan morgen want ze ligt al in bed.
Het zijn in ider geval 2 Keltische honden die in elkaar vervlochten zijn tot een band om haar bovenarm met de namen van de kinderen er in runentekens onder.

Ik zal haar morgen bewusteloos meppen en dan een foto maken (of misschien doet ze het ook wel als ik het gewoon lief vraag :D).
Jij ziet haar trouwens ook zaterdag bij het tramtrekken.

• #2.285
Training vanavond:

Herkansing van gisteren....

Frontsquat:
1 x 5 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 3 x 130
1 x 1 x 140 Gevoel alsof ik knock out zou gaan.
1 x 1 x 150 Weer hetzelfde gevoel dus maar gestopt.

Legpress (45 graden):
1 x 10 x 220
1 x 10 x 260
1 x 10 x 300
1 x 10 x 340
1 x 10 x 380
1 x 10 x 420

Standing legcurl:
1 x 10 x 25
1 x 10 x 30
1 x 10 x 35
1 x 10 x 40

Hacksquat (explosiviteit):
2 x 5 x 65
2 x 3 x 90
2 x 3 x 115

Mobility:
Dynamic stretching LB

Op zich wel een lekkere training maar de FSQ wil de laatste tijd voor geen meter. Elke keer drukt de stang mijn keel zover dicht dat ik duizelig word terwijl ik hem niet anders doe dan een tijd geleden.

FSQ blijft een *%@ oefening

Dan spiek ik zaterdag wel bij haar :P

Ach man die front voelt bij mij ook k*t aan...doe hem dan ook wel te weinig maar goed...

• #2.289
Dan spiek ik zaterdag wel bij haar :P

Ach man die front voelt bij mij ook k*t aan...doe hem dan ook wel te weinig maar goed...

Misschien dat ik vanavond nog even een fotootje maak als ze haar tattoo weer schoon moet maken.

Tja...die FSQ.....

ik probeer bij FSQ de stang vast te houden en iets meer voorop mijn schouders te krijgen, ellebogen omhoog houden en ervoor zorgen dat de stang niet in je keel drukt......

makkelijker gezegd dan gedaan......maar blijven proberen!
:thumbs:

Met je eens hoor.....Ik vind FS ook een k*t-oefening maarja, ik doe hem nooit en toch zou ik het af en toe moeten oefenen.

He Jacco,
Gewoon front squaten en als je out gaat dan ga je!!!:D
Probeer anders in de stang te knijpen en op je schouders te zetten en niet tegen je keel te drukken.

• #2.295
ik probeer bij FSQ de stang vast te houden en iets meer voorop mijn schouders te krijgen, ellebogen omhoog houden en ervoor zorgen dat de stang niet in je keel drukt......

makkelijker gezegd dan gedaan......maar blijven proberen!
:thumbs:

Dat zou ik kunnen proberen als ik een cleangrip zou gebruiken maar dat is anatomisch niet mogelijk voor mij.
Ik doe het met gekruiste armen en ik houd de stang alleen met mijn vingertoppen op zijn plaats.

Doe je dat stretchen direct na de training of heb je dat achteraf thuis gedaan?

Stretchen doe ik tussen de oefeningen en de sets door.

Met je eens hoor.....Ik vind FS ook een k*t-oefening maarja, ik doe hem nooit en toch zou ik het af en toe moeten oefenen.

Ik vind het zeker geen k*toefening maar ik vraag me alleen af waarom ik nu moeite heb met 140/150kg terwijl ik ruim een half jaar geleden nog 180kg gehaald heb zonder dat gevoel.

• #2.296
He Jacco,
Gewoon front squaten en als je out gaat dan ga je!!!:D
Probeer anders in de stang te knijpen en op je schouders te zetten en niet tegen je keel te drukken.

Eigenlijk heb je wel gelijk want er zal heus wel iemand in de sportschool zijn die me overeind helpt, haha!
Normaal ga ik ook wel door maar ik had het nog niet zo erg gehad als vandaag.
Jij bent wel flexibel genoeg voor een cleangrip zeker?

Op zijn nek??????

Ik bedoel voorkant schouders,is een FRONTSQUAT!!!!!

Ja, dat snap ik echt wel maar als je achterover valt heb je toch echt die stang ongeveer op je nek zitten. Dat bedoelde ik. It was a joke...
Had in het begin namelijk altijd moeite met mijn evenwicht bij de frontsquat maar tegenwoordig worden mijn polsen flexibeler dus kan ik hem met cleangrip pakken.

Terug
Naar boven