AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Damned, vette foto's man!!! Ik vind het echt wel ferm sjiek ingericht, respect voor die kalender, knap werk :cool:

Nu heb ik meteen ook inspiratie voor mn latere salontafeltje, thanks :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323

Tnx, ik voel me hier ook wel lekker thuis.

Damned, vette foto's man!!! Ik vind het echt wel ferm sjiek ingericht, respect voor die kalender, knap werk :cool:

Nu heb ik meteen ook inspiratie voor mn latere salontafeltje, thanks :D

Op het moment is het een beetje een zooitje (zoals je kunt zien op de foto's) maar dat heb je met kleine kinderen in huis, haha.

Die kalender heb ik ongeveer een jaar over gedaan om die te maken. Het was een massieve plaat gips die ik tegen de muur heb gesmeerd en daar heb ik het hele ontwerp met beitels uitgestoken.

Very nice ....wanneer kan ik koffie komen leuten ;)

Pas maar op met die Chewie...........Hij farmerwalked met volle armen je huis uit :D

• #2.327
Lol jacco.

• #2.333
HG-eventtraining met Unclez vanmorgen:

We hebben de onderdelen hamerslingeren, weight for distance, kogelstoten en weight for height gedaan. Was wel even een lekker traininkje voor een zondagochtend.
We hebben geen afstanden gemeten maar ik heb volgens mij ook geen bijzondere afstanden gegooid.
Unclez is in ieder geval voorbereid voor de weiland games maar hij gooide vandaag ook zeker geen slechte afstanden.

Zeg Viking, wanneer komt jouw ultieme Berserk om vervolgens door de Walkuren naar het Walhalla gebracht te worden?? :D

293vi9e.jpg

jacco meets limburg.... kijk hoe vrolijk die is :d

• #2.337
Zeg Viking, wanneer komt jouw ultieme Berserk om vervolgens door de Walkuren naar het Walhalla gebracht te worden?? :D

Je bedoelt de ultieme training waarbij ik het loodje leg? Zoals ik me de laatste tijd voel dan kan dat nooit lang duren. ;)

Of bedoel je wanneer ik weer met max. gewichten ga trainen? Zo snel mogelijk.

jacco meets limburg.... kijk hoe vrolijk die is :d

Pure angst Max....pure angst!

• #2.338
Training vanavond:

Benchpress:
1 x 6 x 70
1 x 6 x 110
1 x 6 x 130
1 x 6 x 150
1 x 3 x 170
1 x 3 x 180
3 x 1 x 190

Helaas een veel te korte training (voor zover je het zo kunt noemen) door tijdgebrek.

• #2.339
Update:

De cut gaat best lekker op het moment. BW is momenteel iets boven de 130kg
maar de centimeters blijven er afvliegen.
Mijn buikomvang is met iets meer als 8cm afgenomen dus dat gaat lekker. De meeste centimeters velies ik rond mijn middel en iets op de benen maar dat is niet echt veel (2cm op mijn bovenbenen).
Alles boven mijn middel blijft hetzelfde in omvang dus dat is het bewijs dat je op een bepaalde leeftijd vooral vet rond je middel gaat sparen, haha.

Ook beginnen de eerste aders weer voorzichtig zichtbaar te worden op onderarmen, borst en buik. BF ga ik pas over een tijdje meten als er voor het zicht weer veranderingen zijn.

Hmmz, das inderdaad niet veel. Nouja, tenminste lekker wezen pressen. Altijd beter dan niks doen!

edit: Succes met je cut. Hoe ver ga je?

Terug
Naar boven