Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Ik vind het heel lief van je dat je je zo kwetsbaar opsteld man. Jammer dat je zaterdag niet komt anders zou ik je een enorme knuffel geven.

Hoop dat je niet te erg geschrokken bent, en dat je voortaan nog gewoon je trainingen in je logje durft te posten.

Dat is idd wel jammer dat ik die knuffel misloop maar ik ben zaterdag.....(ik weet niet of ik dit wel durf te vertellen :o)....o..o..op een bruidsbeurs.....En dat is zoveel stoerder dan een beetje met die stomme gewichten in een weiland gooien!

Mwah...ik denk wel dat ik nog trainingen durf te posten hoor maar dat weet ik natuurlijk pas zeker als het weer zover is.

Ga je in kilt trouwen?

Dat is idd wel jammer dat ik die knuffel misloop maar ik ben zaterdag.....(ik weet niet of ik dit wel durf te vertellen :o)....o..o..op een bruidsbeurs.....En dat is zoveel stoerder dan een beetje met die stomme gewichten in een weiland gooien!

Mwah...ik denk wel dat ik nog trainingen durf te posten hoor maar dat weet ik natuurlijk pas zeker als het weer zover is.

:whip:

Hehe, veel succes kerel.:cool:

Dat was wel de bedoeling maar ik ben er nog niet helemaal uit.

TUURLIJK WEL !

sterkte pik !

mct7uu.jpg

je MOET ;)

Is er al een datum ?

• #2.389
Training vanavond:

Hacksquat (explosiviteit):
2 x 5 x 65
3 x 3 x 85
5 x 3 x 100
7 x 2 x 115

Frontsquat (explosiviteit):
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 3 x 110
1 x 3 x 120
1 x 1 x 130

Standing legcurl:
3 x 10 x 20
2 x 10 x 25
1 x 10 x 30

Standing calfraises:
3 x 20 x 200

Romanchair squat:
2 x 10 x BW
2 x 10 x BW+25

Seated calfraises:
3 x 20 x 40

Standing cablecrunch:
2 x 20 x 25
2 x 20 x 30
2 x 20 x 35

Deze training heb ik op 1200 calorieen (verspreid over de dag) gedaan. Gelukkig heb ik net een behoorlijke maaltijd naar binnen gewerkt.

Deze training heb ik op 1200 calorieen (verspreid over de dag) gedaan. Gelukkig heb ik net een behoorlijke maaltijd naar binnen gewerkt.

Holy shit........Ik zou echt instorten! 's Ochtends vreet ik meestal geen bal, dan neem ik alleen maar vloeibaar spul binnen omdat ik anders over ga geven, maar over de hele dag heel vreet ik best aardig wat...........1200 Kcal......**** in 500 gram vanilla kwark zit al rond de 500kcal.

Toffe foto stah!

Zou je niet wat meer eten jarco?

• #2.392
Holy shit........Ik zou echt instorten! 's Ochtends vreet ik meestal geen bal, dan neem ik alleen maar vloeibaar spul binnen omdat ik anders over ga geven, maar over de hele dag heel vreet ik best aardig wat...........1200 Kcal......**** in 500 gram vanilla kwark zit al rond de 500kcal.

Die 1200 was tot aan de training. Ik zit nu aan ongeveer 2000Kcal en daar komt nog wel wat bij maar niet alteveel meer. Waarschijnlijk nog een bak kwark ofzo.

Toffe foto stah!

Zou je niet wat meer eten jarco?

In het weekend heb ik weer een refeed knivo, komt goed!

Damn, nice training op die low carbs man

Vette pic Stah, mooi gezinnetje :)

• #2.397
Update cut:

Gaat nog steeds lekker! Mijn stofwisseling is duidelijk weer op gang gekomen nadat hij behoorlijk vertraagd was pas geleden.
Rond mijn middel is er weer een centimeter van de omvang af en mijn BF is de 15%-grens gepasseerd.
UB blijven alle omvangsmaten hetzelfde (gelukkig).

Mooi werk dat je de beurs hebt overleefd, succes met revalideren ;)

Oooooh, om half 6 al weer terug!
Ben je er nog makkelijk van af gekomen dan ;)

wow 15% al gepasseerd, dan moet je er al goed bruut bij staan Jacco. Ben benieuwd.

Terug
Naar boven