MuscleMeat

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
ik wil me overigens verontschuldigen voor men post van 2 posts terug. jacco, het spijt me.. het was niet netjes!

???

Heb jij de laatste keer dat je mij irl zag die olifantenhuid en die dikke betonnen plaat voor mijn kop niet opgemerkt.
Er is weinig tot niks dat me echt raakt op deze wereld hoor. :D

???

Heb jij de laatste keer dat je mij irl zag die olifantenhuid en die dikke betonnen plaat voor mijn kop niet opgemerkt.

ik kwam er alleen maar op terug omdat je me negeerde, ik kom aandacht te kort :D

daarom zit ik ook op internet!

• #2.643
ik kwam er alleen maar op terug omdat je me negeerde, ik kom aandacht te kort :D

daarom zit ik ook op internet!

Aaahhhh gossie toch, jij kleine keyboardwarrior. Was die grote, gemene vikingmeneer jou zo aan het negeren? :aai:

(Ik had gewoon je post even over het hoofd gezien :D)

???

ik vind dat je soms tijdens wedstrijden een beetje naar zweet ruikt.

gvd ik dacht dat je zweetpoten had toen ik ze aan het masseren was :(

• #2.649
Even buiten het oftopicgedoe om, mijn training van vandaag staat op de vorige pagina voor de geintresseerden. :roflol:

blabllablabla van al dat trainen komt toch nks dan ellende.

nee me handen stinken nog steeds, maar vind het wel leuk aandenken.

Om maar even terug on topic te gaan: nette training, ziet er behoorlijk volumineus uit!

Stevige workout ;)

• #2.657
Training vanavond:

Ik kwam vanavond Fouad tegen in de gym en ondanks mijn pogingen om er onderuit te komen maakte hij mij duidelijk dat ik geen keus had en met hem samen zou trainen. ;)

Front pulldown:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 8 x 110
1 x 4 of 5 x 130

Deadlift:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 100
1 x 6 x 150
1 x 4 x 200
1 x 1 x 250

Bentover row:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 100
2 x 5 x 120

Dumbbell row:
1 x 12 x 36
1 x 10 x 42
1 x 10 x 50

Bicepscurl (machine):
1 x 10 x 25
1 x 10 x 30
1 x 10 x 35
1 x 10 x 40

EZ-curl:
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 8? x 60

Hammercurl:
1 x 10 x 20
1 x 8 x 24
1 x 6 x 28
1 x 4 x 34

Helemaal naar de klote! Als je in het wooordenboek bij intensiteit kijkt dan vind je daar een foto van Fouad. Wat een tempo heeft die gozer in zijn trainingen. Alleen dat is al een hoop respect waard want ik ken niet veel mensen die zo trainen.

Leuk om met Fouad getraind te hebben!

Lekkere gewichten beest!

• #2.659
Fouad is idd echt intens in traingen... Wist niet dat hij in de gym ook zo tekeer ging ;)

Terug
Naar boven