Leeman
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 90
- Lengte
- Massa
- 43kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
db fly met 50 kg? haha damnmoest wel ff lachen toen ik dat over die rapportbespreking las
zie het al voor me. allemaal van die ectovadertjes en dan kom jij ff aan
![]()

Vooral omdat ik me al een een keer onsterfelijk belachelijk heb gemaakt door op de vroege ochtend in een volle klas met ouders en kinderen een stoeltje te verpletteren omdat ik even naast mijn dochtertje wilde gaan zitten. dat vonden die moedertjes allemaal erg grappig en ze herinneren me er nog steeds aan.

Whaha, dat moet een mooi gezicht zijn geweest
Ben je van het high rep gebeuren afgestapt voorlopig?

Is vaak wel grappig als je de reacties van de andere ouders ziet. Vooral omdat ik me al een een keer onsterfelijk belachelijk heb gemaakt door op de vroege ochtend in een volle klas met ouders en kinderen een stoeltje te verpletteren omdat ik even naast mijn dochtertje wilde gaan zitten. dat vonden die moedertjes allemaal erg grappig en ze herinneren me er nog steeds aan.

Heftige gewichten maar begrijp dat dit nog niet je max is, zeer sterk hoor.
Succes met je nieuwe 'basis' schema!
Klopt het dat je voor dit schema minder je benen aanpakte?
Kwam namelijk en paar keer boxsquat tegen maar verder niks over de benen gelezen.
Knappe cut ook kerel.
Ga deze log volgen, mooie oefeningen, goede kracht en ervaring.
Interessant!
GRT Friso![]()
Lekker Jac, ben benieuwd naar je progressie. Succes.

barbelrowen! de oefening waar je je biceps mee verdoet (op mijn manier dan met bicepsgrip)!
Kan je niet met een ez-bar rowen? (doe ik ook, gewoon met straps)
In het begin even wennen aan de balans, maar het is op zich wel een fijne oefening.
Je moet ze net als pendlay row gewoon even neerleggen. Ik vind het nu zo easy roeien met die ez stang.Heb ik wel een keer gedaan maar ik vond het zelf echt vervelend (vanwege de balans) maar misschien geef ik het nog maar een herkansing.