XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Ik wil nog tegen je op wedstrijd uitkomen dit jaar, dus ga maar snel B wedstrijden draaien !

Jammer man :sad:

Maar toch succes!!! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.744
Ga je nog wel door met cutten de komende tijd?

Zie je misschien nog wel een keer in de sportschool

• #2.746
Ga je nog wel door met cutten de komende tijd?

Zie je misschien nog wel een keer in de sportschool

Ja, de voorbereidingen op het volgende seizoen gaan onverminderd door en ik doe er nog een schepje bovenop. ;)
Maar ik blijf idd doorgaan met cutten tot ik die 12% bereikt heb (wat erg langzaam gaat op het moment).

Ik kom je vast nog wel tegen.

Succes met werk en voorbereiden op volgend seizoen beest!

Succes hoor !

Hoe staat het met de abs? :)

• #2.751

Ik mag niet klagen denk ik. Mijn abs zijn wel redelijk zichtbaar (voor mijn doen:rolleyes:).

Mijn BF zit momenteel tussen de 13 en 14% omdat ik aan het bulken ben maar het mag niet boven de 14% komen.
BW is inmiddels ook weer wat hoger (127/128kg) en mijn krachtgains zijn ook goed te noemen. Volop in voorbereiding voor het komende wedstrijdseizoen dus.....

Ik mag niet klagen denk ik. Mijn abs zijn wel redelijk zichtbaar (voor mijn doen:rolleyes:).

Mijn BF zit momenteel tussen de 13 en 14% omdat ik aan het bulken ben maar het mag niet boven de 14% komen.
BW is inmiddels ook weer wat hoger (127/128kg) en mijn krachtgains zijn ook goed te noemen. Volop in voorbereiding voor het komende wedstrijdseizoen dus.....

Nice. Want van welk vet% ben je gekomen tot hoe laag ben je gegaan?

Je hebt dus niet veel kracht verloren?

Wat zijn je laatste pr's of je recente stats?

• #2.754
Nice. Want van welk vet% ben je gekomen tot hoe laag ben je gegaan?

Je hebt dus niet veel kracht verloren?

Ik begon rond de 19-20% en toen gezakt naar 12%.

I wish....op het laatst begon ik echt serieus pressingpower te verliezen maar dat werd dan weer een beetje goedgemaakt omdat ik veel mobieler was (en nog steeds ben). Maar mijn kracht kwam al weer vrij snel terug toen ik weer iets normaler ging eten.

Wat zijn je laatste pr's of je recente stats?

No comment....:D

Ik begon rond de 19-20% en toen gezakt naar 12%.

I wish....op het laatst begon ik echt serieus pressingpower te verliezen maar dat werd dan weer een beetje goedgemaakt omdat ik veel mobieler was (en nog steeds ben). Maar mijn kracht kwam al weer vrij snel terug toen ik weer iets normaler ging eten.

No comment....:D
Zeg :fire:

Ik ben gestopt met trainen.......echt waar! :yes:

Nee, ik zal binnenkort wel een update geven maar ik heb al een tijd geen 1RM's meer gedaan. Nog even geduld....;)
Je wilt iedereen wegblazen op de wedstrijden. Je mag me ook pm'en, ik doe nog nergens aan mee. :D Ik hou je logje wel in de gaten dan.

• #2.758
Je wilt iedereen wegblazen op de wedstrijden. Je mag me ook pm'en, ik doe nog nergens aan mee. :D Ik hou je logje wel in de gaten dan.

Nee hoor, dat valt wel mee maar ik wil natuurlijk wel mezelf verbeteren t.o.v. vorig jaar. Maar ik heb vorig jaar wel geleerd dat je beter niet teveel kunt zeggen want dan zal je altijd zien dat je weer geblesseerd raakt en dat je het weer niet waar kunt maken.

Mijn eerste zware wedstrijd wordt SM van Zuid-Holland op 30 april in Vlaardingen. Ik heb ook nog een benchwedstrijd op 28 maart dus voor die tijd laat ik echt wel wat weten.

jaaaaaaaaaaaaaaaaa

dit log moet je opnieuw leven inblazen

het grapje heeft nu lang genoeg geduurt. of is dat met een d?

Idd jacco, we missen je!!!! Je bent zo'n lief knuffelbeertje :heart:
Ben je al met je stripcarriere begonnen? :D

Terug
Naar boven