- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil nog tegen je op wedstrijd uitkomen dit jaar, dus ga maar snel B wedstrijden draaien !

Ga je nog wel door met cutten de komende tijd?
Zie je misschien nog wel een keer in de sportschool

Succes met werk en voorbereiden op volgend seizoen beest!

).Ik mag niet klagen denk ik. Mijn abs zijn wel redelijk zichtbaar (voor mijn doen).
Mijn BF zit momenteel tussen de 13 en 14% omdat ik aan het bulken ben maar het mag niet boven de 14% komen.
BW is inmiddels ook weer wat hoger (127/128kg) en mijn krachtgains zijn ook goed te noemen. Volop in voorbereiding voor het komende wedstrijdseizoen dus.....
Nice. Want van welk vet% ben je gekomen tot hoe laag ben je gegaan?
Je hebt dus niet veel kracht verloren?

ZegIk begon rond de 19-20% en toen gezakt naar 12%.
I wish....op het laatst begon ik echt serieus pressingpower te verliezen maar dat werd dan weer een beetje goedgemaakt omdat ik veel mobieler was (en nog steeds ben). Maar mijn kracht kwam al weer vrij snel terug toen ik weer iets normaler ging eten.
No comment....![]()

Je wilt iedereen wegblazen op de wedstrijden. Je mag me ook pm'en, ik doe nog nergens aan mee.Ik ben gestopt met trainen.......echt waar!
Nee, ik zal binnenkort wel een update geven maar ik heb al een tijd geen 1RM's meer gedaan. Nog even geduld....![]()
Ik hou je logje wel in de gaten dan.Je wilt iedereen wegblazen op de wedstrijden. Je mag me ook pm'en, ik doe nog nergens aan mee.Ik hou je logje wel in de gaten dan.