XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

lekker bezig, papa ;)

Eigen schroefstangetje in je trainingstas meenemen.

ik heb sinds maandag in de gym lange dumbbell stangen, gemaakt door de eigenaar, kan makkelijk 120kg op. Als je echt niet degelijk kan roeien koop je een staaf van 30mm doorsnee van 70cm lang ofzo, 2 ringen erop lassen en klemmetjes zijn er wel in de fitness neem ik aan?

Ik dacht dat ze daar toch wel aardig knappe dumbbells hadden bij Atlantis?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.704
Tnx voor alle tips mannen! Ik zal vast wel 1 van deze tips gebruiken de volgende keer.

Ik dacht dat ze daar toch wel aardig knappe dumbbells hadden bij Atlantis?

Helaas is 52,5kg de zwaarste. Verder is er van alles meer dan genoeg hoor.

• #2.705
Training vanavond:

One hand dumbbellpress:
1 x 5 x 28
1 x 5 x 34
1 x 5 x 40
1 x 5 x 46
1 x 3 x 50

Dumbbell snatch (1e keer):
1 x 5 x 28
1 x 5 x 32
1 x 5 x 36
1 x 5 x 40
1 x 3 x 44

Dumbbell sideraises:
1 x 6 x 16
1 x 6 x 20
1 x 6 x 22
1 x 6 x 24

Plate crunch:
5 x 10 x 20

Seated twist (machine):
1 x 20 x 40
1 x 20 x 60
1 x 15 x 80
1 x 10 x 100 (full stack)

Lekkere training. Bij de dumbbell snatch duik ik nog niet genoeg onder het gewicht dus eigenlijk strek ik hem alleen uit vanuit de hang. Volgende keer maar even goed aan de techniek werken.

Snatch in de hogere reps is ook goede conditioning!

• #2.708
Training vanavond:

Hacksquat (machine, 45 graden):
1 x 10 x 60
1 x 10 x 80
1 x 10 x 100
1 x 10 x 120
2 x 5 x 140
2 x 3 x 160

Legpress (45 graden):
1 x 10 x 300
1 x 10 x 350
1 x 8 x 400
1 x 6 x 450

Lying legcurl:
1 x 10 x 42
1 x 10 x 49
1 x 10 x 56
1 x 8 x 63
1 x 8 x 70

Seated legcurl:
1 x 10 x 25
1 x 10 x 40
1 x 10 x 55

Standing calfraise:
1 x 20 x 200
1 x 20 x 250
1 x 20 x 300
1 x 20 x 350

Eigenlijk wilde ik SLDL doen voor mijn hamstrings maar mijn onderrug was nog een beetje gaar dus vandaar even 2 verschillende legcurls (bij gebrek aan inspiratie ;)).

Laatst bewerkt:
Vol die bodybuilding training hier :D

Volgende week zaterdag ben ik in Voorschoten Jacco (als die open is), kom je ook of niet?

• #2.710
Vol die bodybuilding training hier :D

Volgende week zaterdag ben ik in Voorschoten Jacco (als die open is), kom je ook of niet?

Alles voor de pomp he!

Als de boel daar open is wel denk ik want mijn vriendin is dan toch aan het werk.

Netjes, iets kortere trainingen weer Jacco, maar vaker nu?

• #2.712
Ja, ik ben nu weer bezig om kracht op te bouwen en dan houd ik de trainingen iets korter maar ik ben gewoon nog 4x per week in de gym.

• #2.715
Vandaag wilde ik eigenlijk weer eens een werptraining gaan doen maar ik kijk net naar buiten en het sneeuwt dus dat feest gaat niet door.
Normaal zou het geen probleem zijn maar ik zit zonder oppas en de kinderen zijn verkouden dus dat zal ik ze maar niet aandoen.
Erg jammer want het kriebelt omdat ik al een tijdje niet meer gegooid heb en al helemaal niet met mijn huidige BW-/BF-stats.

Sterkte met het niet kunnen gooien kerel! en beterschap met de kleintjes!

• #2.717
Dank je!

Het sneeuwen is nu overgegaan in regenen dus dat wordt echt niks meer vandaag en tegen de tijd dat mijn vriendin klaar is met werken is het alweer donker.

En de kleintjes hebben schijnbaar niet echt last van hun verkoudheid want ze zijn druk bezig om een zooitje te maken op de plaatsen die ik net had opgeruimd.....:D

Vandaag wilde ik eigenlijk weer eens een werptraining gaan doen maar ik kijk net naar buiten en het sneeuwt dus dat feest gaat niet door.

idem, alleen zonder kleintjes ;)
Deze week al 4 x gym (2 x SQ+PP, 1 x DL+BOR, 1 x BP+SGBP) dus lekker op de bank met kachel op hoog, was ook niet verkeerd.. veel geslapen ;)

• #2.719
idem, alleen zonder kleintjes ;)
Deze week al 4 x gym (2 x SQ+PP, 1 x DL+BOR, 1 x BP+SGBP) dus lekker op de bank met kachel op hoog, was ook niet verkeerd.. veel geslapen ;)

Wel jammer maar aan de andere kant ook niet verkeerd om lekker op de bank te hangen voor een beetje rust.
Gaat alles goet met je knie met squatten enzo?

Voel hem wat wat meer, maar wat is pijn ?
Een beetje pijn kan geen kwaad en is niet zo gek gezien onze BW en stats ;)

Terug
Naar boven