XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.721
Dat is waar, met ons gewicht willen gewrichten wel eens gevoelig zijn.
Zorg maar dat je alles heel houdt deze winter want dat komt de competitie ten goede volgend seizoen. ;)

• #2.722
Vandaag gelukkig weer trainen. De kinderen moeten dan wel mee naar de gym want mijn vriendin moet weer werken maar dat is geen probleem want ze zijn er al net zo thuis als mij.
Ik weet alleen nog niet of ik ga deadliften of squatten.

Beide?

• #2.725
Training vanavond:

Hammergrip pulldown:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 3 x 140

Deadlift:
1 x 5 x 100 (hookgrip)
1 x 5 x 150
1 x 5 x 180
1 x 5 x 200 (straps)
1 x 1 x 230
1 x 5 x 210

Powerclean:
1 x 3 x 50
1 x 3 x 60
1 x 3 x 70
3 x 1 x 80
3 x 1 x 90
3 x 1 x 100

Dumbbellcurl:
1 x 8 x 20
1 x 8 x 22
1 x 8 x 24
1 x 8 x 26

Machinecurl:
1 x 8 x 25
1 x 8 x 30
1 x 8 x 35

• #2.726
Training vanavond:

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 100
1 x 5 x 130
1 x 5 x 150
1 x 3 x 160
1 x 2 x 170
1 x 1 x 180

Incline benchpress:
1 x 10 x 80
1 x 10 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

Overheadpress:
1 x 10 x 60
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 3 x 100
1 x 1 x 110

Dumbbellsnatch:
1 x 3 x 34
1 x 3 x 38
1 x 3 x 42
1 x 3 x 46

Smallgrip benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 10 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140

Dit is gelijk de laatste training die ik in mijn log heb gezet dus dit log kan wat mij betreft gesloten worden.
Ik heb nu 2 jaar mijn log bijgehouden en ik ben het een beetje zat.
De komende tijd ga ik al mijn tijd in mijn voorbereiding op het volgende seizoen stoppen en omdat het ook op mijn werk erg druk is kan ik dus de tijd die ik op DBB doorbreng beter gebruiken voor mijn training.
Voor de mensen die het wat kan schelen, misschien zie ik jullie nog bij wedstrijden (waar ik er volgend seizoen genoeg van ga doen) en anders succes met jullie training.
Voor de mensen die het niks kan schelen, die hadden zich de moeite van het lezen van dit verhaaltje kunnen besparen. ;)

Ah man, zo'n logje is toch zo gebeurd. Als je ons maar af en toe een update geeft hoe het gaat he! :) Succes!

mmmm beetje jammer jacco

good luck i guess!

Jammer, altijd leuk om te lezen hoe de echt sterke kerels trainen.
Succes.

Beetje jammer. Zoals je al zegt; ik zal je misschien wel zien op een wedstrijd ergens volgend jaar ofzo. Als ik je heb verslagen zal ik je wel eff een hand geven. :D

Beetje jammer jac....maar goed...dan niet hoor bolle ;)

:(

Hou ons op de hoogte van je cut!

Dit is gelijk de laatste training die ik in mijn log heb gezet dus dit log kan wat mij betreft gesloten worden.
Ik heb nu 2 jaar mijn log bijgehouden en ik ben het een beetje zat.
De komende tijd ga ik al mijn tijd in mijn voorbereiding op het volgende seizoen stoppen en omdat het ook op mijn werk erg druk is kan ik dus de tijd die ik op DBB doorbreng beter gebruiken voor mijn training.
Voor de mensen die het wat kan schelen, misschien zie ik jullie nog bij wedstrijden (waar ik er volgend seizoen genoeg van ga doen) en anders succes met jullie training.
Voor de mensen die het niks kan schelen, die hadden zich de moeite van het lezen van dit verhaaltje kunnen besparen. ;)

erg jammer maar wel begrijpelijk.

suc6 in de nabije toekomst op werk als wedstrijden!
:thumbs:

JACCO!!!!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! NIET DOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

we'll miss u!

• #2.735
Ah man, zo'n logje is toch zo gebeurd. Als je ons maar af en toe een update geeft hoe het gaat he! :) Succes!

Het probleem is dat het niet alleen je log is maar ook het lezen en reageren in logs van anderen. Dat deed ik de laatste tijd ook nog maar in beperkte mate, maar toch...

mmmm beetje jammer jacco

good luck i guess!

Tnx!

Jammer, altijd leuk om te lezen hoe de echt sterke kerels trainen.
Succes.

Mwah...er zijn nog wel wat andere sterke gasten hier. In ieder geval bedankt.

Beetje jammer. Zoals je al zegt; ik zal je misschien wel zien op een wedstrijd ergens volgend jaar ofzo. Als ik je heb verslagen zal ik je wel eff een hand geven. :D

:roflol: Als je me dan tenminste nog ziet staan.....;)

Beetje jammer jac....maar goed...dan niet hoor bolle ;)

Beetje jammer dat je je weer velaagd tot dit niveau, Chubby Chewie. ;)

:(

Hou ons op de hoogte van je cut!

Ik zal zeker af en toe nog wel wat laten horen.

erg jammer maar wel begrijpelijk.

suc6 in de nabije toekomst op werk als wedstrijden!
:thumbs:

Tnx!

Even in het algemeen: Jullie zullen echt nog wel wat van me horen. Zeker in de wedstrijverslagen volgend seizoen en als ik af en toe eens wat tijd over heb kom ik jullie hier nog wel vervelen.

• #2.736
JACCO!!!!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! NIET DOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

we'll miss u!

Ik weet het, ik weet het! Het doet mij ook pijn aan mijn hart en ik heb stiekem wel even een traantje weggepinkt maar ik m.m..m..moet echt g..g..gaan.....:janken:

Gegroet, afgetrainde god!

Zonde! :'(

Kan ik via PM wellicht nog wel eens een afspraak maken om een keertje mee te komen gooien? Ik zit er sterk over te denken komend seizoen een paar highland games te doen en hoopte daar ergens na de jaarwisseling wat naar toe te gaan werken :o

mss herken ik je volgend jaar niet eens meer als er zo'n mannetje met abs voorbij wandelt die gewoon bij z'n tenen kan;)

• #2.740

Tnx en tot ziens!

Zonde! :'(

Kan ik via PM wellicht nog wel eens een afspraak maken om een keertje mee te komen gooien? Ik zit er sterk over te denken komend seizoen een paar highland games te doen en hoopte daar ergens na de jaarwisseling wat naar toe te gaan werken :o
~

Natuurlijk kan dat. Ik zal nog regelmatig genoeg even meelezen wat de concurentie aan het doen is ;) dus pm's worden ook gelezen. Je bent altijd welkom om mee te trainen.

mss herken ik je volgend jaar niet eens meer als er zo'n mannetje met abs voorbij wandelt die gewoon bij z'n tenen kan;)

Als je wordt aangesproken door een bewegelijke ecto die overdreven zijn best doet om te laten zien dat hij zijn tenen kan aanraken dan weet je dat ik het ben...(of de andere 99% van DBB). :D

Ik herken jou wel Gijs want we hebben je hier tenslotte met allerlei verschillende BF% gezien, en met en zonder tanning dus dat komt wel goed. ;)

Succes Champ!

Terug
Naar boven