- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit is gelijk de laatste training die ik in mijn log heb gezet dus dit log kan wat mij betreft gesloten worden.
Ik heb nu 2 jaar mijn log bijgehouden en ik ben het een beetje zat.
De komende tijd ga ik al mijn tijd in mijn voorbereiding op het volgende seizoen stoppen en omdat het ook op mijn werk erg druk is kan ik dus de tijd die ik op DBB doorbreng beter gebruiken voor mijn training.
Voor de mensen die het wat kan schelen, misschien zie ik jullie nog bij wedstrijden (waar ik er volgend seizoen genoeg van ga doen) en anders succes met jullie training.
Voor de mensen die het niks kan schelen, die hadden zich de moeite van het lezen van dit verhaaltje kunnen besparen.![]()
Ah man, zo'n logje is toch zo gebeurd. Als je ons maar af en toe een update geeft hoe het gaat he!Succes!
Jammer, altijd leuk om te lezen hoe de echt sterke kerels trainen.
Succes.
Beetje jammer. Zoals je al zegt; ik zal je misschien wel zien op een wedstrijd ergens volgend jaar ofzo. Als ik je heb verslagen zal ik je wel eff een hand geven.![]()
Als je me dan tenminste nog ziet staan.....
Beetje jammer jac....maar goed...dan niet hoor bolle![]()

erg jammer maar wel begrijpelijk.
suc6 in de nabije toekomst op werk als wedstrijden!
![]()
JACCO!!!!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! NIET DOENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
we'll miss u!

~Zonde! :'(
Kan ik via PM wellicht nog wel eens een afspraak maken om een keertje mee te komen gooien? Ik zit er sterk over te denken komend seizoen een paar highland games te doen en hoopte daar ergens na de jaarwisseling wat naar toe te gaan werken![]()
dus pm's worden ook gelezen. Je bent altijd welkom om mee te trainen.mss herken ik je volgend jaar niet eens meer als er zo'n mannetje met abs voorbij wandelt die gewoon bij z'n tenen kan![]()