XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

weet je dat zeker? ik dacht dat die man failde op 180? maar goed, Unclez zal wel weten hoe dat zat, die zat bij hem in het team

Nee,
die pakte de 180 prima en failde inderdaad op 190.

Heeft trouwens in zijn gloriedagen wel rond de 250 shirted gezeten, maar heeft nu een grote ritssluiting op zijn borst zitten.

Nee,

Heeft trouwens in zijn gloriedagen wel rond de 250 shirted gezeten, maar heeft nu een grote ritssluiting op zijn borst zitten.

oke, mijn fout dan

trouwens wat ik vergat te vragen, aangezien jij aimde op 175, wat heb je al eens in training gedaan dan?

• Topic Starter Topic Starter
unclez is ook geen kleine jongen, er waren sowieso een stel flinke gasten

oke, nou ja ik heb ook niet heel de tijd even goed opgelet (dat bleek wel toen ik dat maatje van me moest filmen).. 1 ding was wel duidelijk en dat is dat je kwa gedrukt gewicht een groot gat liet tussen de rest en jou

:roflol:

Klopt, Unclez was ook behoorlijk aan de maat.

Nee,

Gelukkig....ik heb niet al teveel hersencellen beschadigt....:D

Haha, alles leuk en aardig, maar ik pas echt twee keer in jacco...
Heb een paar stukjes op band waar ik naast hem sta, ****ing mini en maxi, man :D

Maar dat was misschien ook door het verschil in lengte.

oke, mijn fout dan

trouwens wat ik vergat te vragen, aangezien jij aimde op 175, wat heb je al eens in training gedaan dan?

175 dus :) meerdere keren gepakt de laatste weken en zeker mijn maximale trainingsbeurten zijn normaal gesproken wedstrijd-waardig. Ik was van plan 160-175-180 te doen, had achteraf bezien beter na Donderdagnacht (vier keer over moeten geven nadat mijn kwark 's avonds even HELEMAAL verkeerd viel) 160-170-175 kunnen proberen. 170 kan ik echt dromen, dus was verstandiger geweest.

Majah... da's achteraf he en ik voelde me gewoon sterk, dus ging gewoon door volgens plan...

Heb een paar stukjes op band waar ik naast hem sta, ****ing mini en maxi, man :D

haha ik ben benieuwd, die moet je wel ff posten zodra je weet hoe

Gelukkig....ik heb niet al teveel hersencellen beschadigt....:D

:D

175 dus :) meerdere keren gepakt de laatste weken en zeker mijn maximale trainingsbeurten zijn normaal gesproken wedstrijd-waardig. Ik was van plan 160-175-180 te doen, had achteraf bezien beter na Donderdagnacht (vier keer over moeten geven nadat mijn kwark 's avonds even HELEMAAL verkeerd viel) 160-170-175 kunnen proberen. 170 kan ik echt dromen, dus was verstandiger geweest.

Majah... da's achteraf he en ik voelde me gewoon sterk, dus ging gewoon door volgens plan...

allright! enorm zonde dan inderdaad

Toen bambi dood ging was je geheid aan het janken he! :o

Nou...ik schoot wel helemaal vol toen de moeder van Bambi doodgeschoten door de jager. Ik ben echt weken lang ontroostbaar geweest.....:treuren:

Ik word gewoon weer emotioneel nu ik er aan terugdenk.......

Netjes man, en dat geluid + reactie bij het stoten van je kop :roflol:

Nou...ik schoot wel helemaal vol toen de moeder van Bambi doodgeschoten door de jager. Ik ben echt weken lang ontroostbaar geweest.....:treuren:

Ik word gewoon weer emotioneel nu ik er aan terugdenk.......

Mijn moeder is bij de opnames geweest van die film, en volgens haar acteerde de moeder van Bambi haar dood. Dat scheen beter te zijn voor het verhaal ofzo, maar ze leeft nog steeds en zorgt goed voor Bambi.

Mijn moeder is bij de opnames geweest van die film, en volgens haar acteerde de moeder van Bambi haar dood. Dat scheen beter te zijn voor het verhaal ofzo, maar ze leeft nog steeds en zorgt goed voor Bambi.

Serieus?......Meen je dat nou? :eek: Ik verkeer momenteel even in shock!

Dus ik heb voor niks al die jaren in de put gezeten en een zwaar emotioneel trauma met me meegedragen?????

Als ik dat k*thert tegenkom schop ik het persoonlijk dood. Had ze me maar niet zo moeten laten lijden........:mad:

Haha nice bench Viking.. Je bent ook nog maar op je weg terug.. volgende keer 230kg!

Laatst bewerkt:
Training vanmiddag:

Weight for distance (licht, 12,5kg):
20 worpen, afstanden 15,0-16,0m

Ik ben zeer tevreden omdat ik de dag na een wedstrijd alle afstanden +15,0m gegooid heb dus beter dan normaal. Nu hopen dat ik dit vast kan houden.

de volgende was in december toch daar? zoiets kreeg ik vaag mee? ik denk dat ik en men trainingsmaatje ons dan ook opgeven

oke koel, als je specifiekere info ontvangt een keer dan hoor ik het graag ;)

Terug
Naar boven