Fitness Seller

When a viking goes berserk......

Tnx gasten! Ik ga proberen om weer een mooie maxbeurt neer te zetten al weet ik nog niet of ik mijn PR kan evenaren of verbeteren maar als ik ook maar even de kans ruik....

Ik zal zeker wel weer laten filmen maar ik moet even kijken hoe ik hem er op krijg want you tube werkt bij mij niet meer zoals het hoort.
veel suc6 kerel!
:thumbs:

ik ben benieuwd naar je filmpje(s)!
;)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag lekker een rustdag dus ik ga mijn kinderen zo even op bed leggen (mijn vriendin is aan het werk) en dan ga ik lekker relaxen op de bank met wat te snacken.

Morgen hoef ik pas om 15:00 uur aanwezig te zijn voor de weging maar ik denk niet dat de weegschaal voor verrassingen zal zorgen (of er moet daar een andere zwaartekracht heersen) dus mijn wedstrijdgewicht zal 139/140 zijn.
De wedstrijd begint om 16.00 uur en zal waarschijnlijk niet al te lang duren dus zal ik ook niet al te laat mijn resultaten hier neer kunnen zetten.

Ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten van de resultaten maar ik voel me in ieder geval sterk dus daar zal het niet aan liggen.

Sucses daar, Wicky !:thumbs:

Vandaag lekker een rustdag dus ik ga mijn kinderen zo even op bed leggen (mijn vriendin is aan het werk) en dan ga ik lekker relaxen op de bank met wat te snacken.

Morgen hoef ik pas om 15:00 uur aanwezig te zijn voor de weging maar ik denk niet dat de weegschaal voor verrassingen zal zorgen (of er moet daar een andere zwaartekracht heersen) dus mijn wedstrijdgewicht zal 139/140 zijn.
De wedstrijd begint om 16.00 uur en zal waarschijnlijk niet al te lang duren dus zal ik ook niet al te laat mijn resultaten hier neer kunnen zetten.

Ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten van de resultaten maar ik voel me in ieder geval sterk dus daar zal het niet aan liggen.
Is er een aparte klasse nog boven de 140 dan? Of worden je prestaties, ook in de hoogste gewichtklasse, nog met je BW vergeleken?

Good luck!

Succes!

Dank je!

Wilde je nog ff succes wensen, dus bij deze! :fire:

Nogmaals succes kerel!

Team benchwedstrijd vandaag:

Het ging niet helemaal zoals ik had gewild maar ik mag niet klagen na die polsblessure.
Tijdens het opwarmen besloot ik op safe te spelen en te openen met 180kg. Deze voelde eigenlijk zo licht aan dat ik voor mijn volgende beurt direct door ging voor de 200kg. Deze drukte ik eigenlijk ook probleemloos ondanks mijn aanvaring met de baar, zie filmpje (best komisch als je je geluid hard hebt staan....ook de reactie van de mensen erachter is priceless).

STA77158.flv - Video - Photobucket - Video and Image Hosting

Mijn 3e beurt wilde ik de 210kg drukken maar ik had mijn voet niet goed staan en kreeg kramp in mijn onderrug waardoor ik met rechts op 5cm na niet kon locken.
Jammer maar helaas! Volgende wedstrijd ga ik weer voor de 220 of 230.

Mijn teamgenoten verzamelde helaas niet genoeg punten en daardoor eindigde ons team als laatste maar het was wel een leuke wedstrijd om te doen.
wat wel grappig was was dat Unclez van DBB er ook was met een team en Starter20 was er ook om te kijken en te filmen.

Laatst bewerkt:
Mooie prestatie toch weer hoor viking :thumbs:

Terug
Naar boven