- Waardering
- 97
Dank je! Ik ga weer mijn best doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel suc6 kerel!Tnx gasten! Ik ga proberen om weer een mooie maxbeurt neer te zetten al weet ik nog niet of ik mijn PR kan evenaren of verbeteren maar als ik ook maar even de kans ruik....
Ik zal zeker wel weer laten filmen maar ik moet even kijken hoe ik hem er op krijg want you tube werkt bij mij niet meer zoals het hoort.

veel suc6 kerel!
ik ben benieuwd naar je filmpje(s)!
![]()
Is er een aparte klasse nog boven de 140 dan? Of worden je prestaties, ook in de hoogste gewichtklasse, nog met je BW vergeleken?Vandaag lekker een rustdag dus ik ga mijn kinderen zo even op bed leggen (mijn vriendin is aan het werk) en dan ga ik lekker relaxen op de bank met wat te snacken.
Morgen hoef ik pas om 15:00 uur aanwezig te zijn voor de weging maar ik denk niet dat de weegschaal voor verrassingen zal zorgen (of er moet daar een andere zwaartekracht heersen) dus mijn wedstrijdgewicht zal 139/140 zijn.
De wedstrijd begint om 16.00 uur en zal waarschijnlijk niet al te lang duren dus zal ik ook niet al te laat mijn resultaten hier neer kunnen zetten.
Ik weet nog niet precies wat ik moet verwachten van de resultaten maar ik voel me in ieder geval sterk dus daar zal het niet aan liggen.
Is er een aparte klasse nog boven de 140 dan? Of worden je prestaties, ook in de hoogste gewichtklasse, nog met je BW vergeleken?
).Ze zullen er wel weer zo'n rekenfactor op los laten.