- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

).Ola
Tof om je weer eens in levenden lijve aan het werk te zien, jacco! En ook leuk om Starter eens te ontmoeten.
Zelf dus een mindere wedstrijd gedraaid (begonnen op 160 en 2 fails op 175) en krijg mijn film materiaal nog niet op de computer om de een of andere domme reden (net nieuwe camera, dus moet nog even uitpielen hoe het allemal werkt).
Tot binnenkort ergens weer, mannen!

btw dat berserker uit je tags @ log titel heb je dat hier van:
YouTube - Clerks - Berserker
(die film is overigens een classic "oh look who it is, it's the ****ing human vacuum")
Die *doing* is meesterlijk you tha man
Jammer dat de 210 niet lukte, maar next time big guy!
Netjes hoor! Hoeveelste ben je geworden in je gewichtscatagorie?
Nee, daar is het niet van. In de tijd van de vikingen was er een stam die Berserkers genoemd werden en als die gingen vechten dan werden ze helemaal gek en gingen ze compleet door het lint en daardoor werden ze redelijk onverslaanbaar.
Óðinn kunni svá gera, at í orrostum urðu úvinir hans blindir eða daufir eða óttafullir, en vápn *eirra bitu eigi heldr en vendir; en hans menn fóru brynjulausir ok váru galnir sem hundar eða vargar, bitu í skjöldu sína, váru sterkir sem birnir eða griðungar; *eir drápu mannfólkit, en hvártki eldr né járn orti á *á. *at er kallaðr berserksgangr.
Berserkers (or Berserks) were Norse warriors who wore coats of wolf or bear skin and who were commonly understood to have fought in an uncontrollable rage or trance of fury; the berserkergang.

![]()
Jammer van die kramp in je rug, zag er echt uit alsof je 'em had..
Tnx, ik had even geen zin om het op te zoeken.toch heel erg bruut hoor! 200 kg raw! Gefeliciteerd beest!

Maar wat wel grappig is is dat degene die na mij het zwaarste gewicht getild heeft die failde op de 190 en bleef steken op de 180 maar hij drukte dan wel met shirt tegenover mijn 200 zonder shirt.
weet je dat zeker? ik dacht dat die man failde op 180? maar goed, Unclez zal wel weten hoe dat zat, die zat bij hem in het team

Ik dacht het wel. Volgens mij deed hij 170, 180 en failde hij in zijn derde beurt op 190 maar ik kan me ook vergissen hoor want ik had natuurlijk al een aardige "hersenschudding" achter de rug......![]()