Fitness Seller

When a viking goes berserk......

zouden vette PR's voor je zijn !

Mooie throws lijkt me zo

Heb je je hamer ergens gekocht of zelf gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je je hamer ergens gekocht of zelf gemaakt?

Nee, deze zijn gekocht en zijn dezelfde als die we nu voor de wedstrijden gebruiken. Een hamer is een redelijk dodelijk iets als er wat losschiet of afbreekt dus daar neem ik liever geen risico's mee.

Ik kon vandaag bijna mijn bed niet uitkomen door de spierpijn in mijn benen, haha! Mijn benen voelen extreem stijf aan en daar komt mijn onderrug dan ook nog bij door het hamerslingeren van gisteren. Dat wordt lachen als ik met de kinderen door de stad ga slenteren voor koninginnedag......:p

regelmatige pauze bij een vreet en drink schuur en het komt helemaal goed :)

Mooie afstanden idd, voor zover ik er iets van af weet zijn die best nice hé? Hopelijk kan je het overdoen of nog beter op wedstrijd :)

Tnx snoob, ik was best wel blij met deze afstanden. het is wel de bedoeling he dat ik dit minimaal nog op een wedstrijd doe want ik moet dit jaar nieuwe PR's zetten natuurlijk.

Btw, koninginnedag is k*t! Vroeger toen ik me helemaal lam zoop met vrienden en dat het elk jaar weer eindigde met een knokken dat was leuk!
Nu liep ik met mijn vriendin en kinderen tussen al die stoerkijkende, dronken gastjes en ik kan er niet eens eentje het licht uit zijn ogen slaan want dat kan je niet maken tegenover je kinderen.
Nou ja, dan straks maar thuis op de bank mezelf lamzuipen en oud voelen......vroegah!

(Het wordt tijd voor de wedstrijden om mezelf af te kunnen reageren)

Whehehehe :roflol: :roflol: :roflol:

hahaha geweldig herkenbaar..
grrrrrrr:grumble:

Vandaag hopelijk nog een werptraining doen buiten. Zal waarschijnlijk wel kogelstoten worden

Gooi ze Beest :cool:

Waarom doe je niet mee aan de HG-wedstrijd vandaag?

Btw, koninginnedag is k*t! Vroeger toen ik me helemaal lam zoop met vrienden en dat het elk jaar weer eindigde met een knokken dat was leuk!
Nu liep ik met mijn vriendin en kinderen tussen al die stoerkijkende, dronken gastjes en ik kan er niet eens eentje het licht uit zijn ogen slaan want dat kan je niet maken tegenover je kinderen.
Nou ja, dan straks maar thuis op de bank mezelf lamzuipen en oud voelen......vroegah!

oud zijn klinkt klote. :o

Terug
Naar boven