Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
Jup, ik heb in het najaar tijd voor een Highland Meeting.. En misschien nog wat eerder voor een Gym meeting.. (binnen nu en enkele weken) op een dinsdag of donderdag avond..

De gym is morgen klaar want dan staan alle nieuwe machines er. Vandaag waren ze druk bezig met tapijt leggen dus vanaf volgenede week ben je weer van harte welkom. Laat maar weten wanneer je langskomt, dinsdag en donderdag zijn eigenlijk altijd goed.

Vandaag geen training want ik ben lekker van mijn vrije dag aan het genieten (lees: op de bank liggen en eten).
vanavond ga ik even met de kinderen naar de gym om even te kijken naar de nieuwe spullen en dan zal ik gelijk even een paar foto's maken en ze hier neerzetten.
Morgen ga ik eerst naar Ridderkerk voor vrachtwagentrekken en daarna naar Voorschoten voor een normale SM-training.
Dit zal waarschijnlijk mijn laatste training zijn voor de Sterkste Man van West-Nederland op 18 mei

OMFG, wat heb ik een spijt dat ik ben gaan kijken naar het resultaat van de verbouwing van de gym....ik had dit liever niet geweten.
Ik ga er verder ook geen woorden aan vuil maken hier want ik heb mijn frustraties al geuit in dit topic:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/ondergang-hardcore-trainen-163567/

Nu maar concentreren op de training(en) van morgen.

Viking in de Smith :roflol:

(sorrie maatje... ik leef met je mee..........)

Ik zou toch eens de koppen bij elkaar steken in jullie SM-hok in Voorschoten.
Een goed powerrack en bankdrukbank en voila ;)

Ik ben me nu aan het voorbereiden op het vrachtwagentrekken zometeen (is gewoon een training, geen wedstrijd). Ik zal in ieder geval de filmpjes hier weer neerzetten.
Daarna ga ik naar Voorschoten voor een SM-training waar ik ook nog filmpjes van probeer te maken.
In ieder geval heb ik genoeg agressie in me door de shock van de metamorfose van mijn geliefde hardcoregym in een gayfitnessclub......

Cool, wordt leuk (sterk) dagje voor je vandaag.

Ik kijk al uit naar je filmpjes :D

Spijtig dat je zo ver woont, anders kon je op mijn hardcore zolder trainen ;)

Training vandaag:

Vrachtwagentrekken ( 9 a 10 ton) bij Top Gym in Ridderkerk:
- 1 x 20 a 25m warmlopen met harnas
- 2 x 20 a 25m op tijd met harnas (1e run 49 sec. en 2e run 45 sec.)
- 1 x 20 a 25m op tijd met harnas + touw (tijd weet ik niet meer)
- 1 x 20m hand over hand (op de helft was ik helemaal leeg en heb ik opgegeven)

th_STA77245.jpg

Eventtraining in Voorschoten:

IFSA-log: (strict press omdat mijn benen niet meer wilde na de truckpull)
2 x 1 x 80
1 x 1 x 90
2 x 1 x 100
1 x 1 x 105
1 x 1 x 110
0 x 1 x 120
Fail geen energie meer

th_STA77255.jpg

Verder wat losse dingen:
- wat stones er op gegooid
- axle clean
- Conan's wheel
- verder weet ik het niet meer

Het vrachtwagentrekken was echt zwaar, vooral ook zo in het zonnetje. Toch merk ik wel dat mijn conditie iets beter is geworden.

Goddamned Beast, was zo te zien weer een uberbruut dagje!!!!

Was leuk om je weer 'es te zien.:D

truckpulls zien er tof uit! was dat nou meer voor de fun of was het wel een soort wedstrijd? zo ja, wie had er gewonnen?

hoeveel press je nou op dat filmpje btw? (staat er niet bij toch?)

truckpulls zien er tof uit! was dat nou meer voor de fun of was het wel een soort wedstrijd? zo ja, wie had er gewonnen?

hoeveel press je nou op dat filmpje btw? (staat er niet bij toch?)

die truckpulls waren gewoon voor een training. Die press zal 105 of 110 geweest zijn, ik weet het niet precies.

Terug
Naar boven