XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

De gym is morgen klaar want dan staan alle nieuwe machines er. Vandaag waren ze druk bezig met tapijt leggen dus vanaf volgenede week ben je weer van harte welkom. Laat maar weten wanneer je langskomt, dinsdag en donderdag zijn eigenlijk altijd goed.

Na het zien van je dag dag Hardcore traininghok..

Weet ik het goed gemaakt.. Jij komt maar eens een keer hardcore bij Ari thuis trainen ;).. Kunnen we gelijk nog een discus en kogel smijten hier 100 meter vederop!

• Topic Starter Topic Starter
Na het zien van je dag dag Hardcore traininghok..

Weet ik het goed gemaakt.. Jij komt maar eens een keer hardcore bij Ari thuis trainen ;).. Kunnen we gelijk nog een discus en kogel smijten hier 100 meter vederop!

Lijkt me ook wel een goed idee. Ik had niet verwacht dat het zo zou lopen...:(

Vandaag nog even bij mijn oude "niet-zo-hardcore-meer"gym geweest voor een gesprekje en we zijn overeen gekomen dat het beter is dat ik ergens anders ga trainen ook al hadden ze graag gezien dat ik daar nog had gebleven.
Aan de andere kant begrijpen ze wel dat ik niets aan de nieuwe apparatuur heb maar ze hadden zich er ook behoorlijk in vergist. Ze hadden gedacht dat bepaalde dingen zwaarder zouden zijn. waarschijnlijk blijf ik daar wel mijn conditietraining doen.

Morgen in ieder geval maar een kijkje nemen bij mijn nieuwe hardcoregym, als het goed is zijn ze open. Ik denk wel dat ik het daar naar mijn zin ga hebben.
Ik ben wel klaar voor iets nieuws.

Vandaag lekker 3 drie uurtjes op het strand gelegen om even lekker te ontspannen zodat ik straks helemaal fris naar die nieuwe gym ga.
Ik weet nog niet of ik vanavond gelijk daar ga trainen want misschien ga ik buiten wat HG-onderdelen trainen maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Mogen we foto's verwachten van die nieuwe hardcore gym?

Tof man, verandering van gym doet trainen zeg ik altijd maar.

Mogen we foto's verwachten van die nieuwe hardcore gym?

Dat moet ik even aan de eigenaar vragen maar ik denk niet dat dat echt een probleem zal zijn.

Tjeemig man, innig gecondoleerd......ik kom net onder m'n steen vandaan gekropen en zie dit vreselijke nieuws.

Verzin een private gym, alleen of desnoods met een aantal andere iron freaks.
Ooit zelf ook gedaan en voor altijd van dit gezeik af.

Tja, het was even klote maar ik heb vanavond bij mijn nieuwe gym getrained en dat beviel goed. Ik ga het daar wel naar mijn zin hebben en ik hoef echt niet bang te zijn dat daar ook zoiets zal gebeuren.

Tof man, verandering van gym doet trainen zeg ik altijd maar.

Zeker weten! Vooral omdat Fouad Hsaini en Geoffry van Rangelrooij daar ook trainen.

Probeer je nu al in je eigen log op te scheppen hoe geweldig je nieuwe gym wel niet is? Ga je nu iedereen de ogen uitprikken?

Fijn om te horen dat je het daar naar je zin hebt :D :) :thumbs: :p

Waar ga je nou trainen?

Training in de nieuwe gym, Atlantis in Vlaardingen:

Toen ik daar vanavond binnenstapte wist ik direct dat ik goed zat. Gewoon lekker allemaal oude spullen en van alles voldoende aanwezig. Ze hebben daar ook 2 verschillende logs liggen (1 extreem dikke en 1 met een standaard formaat) en timbers zijn ook aanwezig.
Verder hebben ze ook nog zo'n frame waar je in moet staan waar je dan mee kunt deadliften (handen als bij een cardeadlift). Eigenlijk teveel speelgoed om op te noemen.
Toen ik binnen kwam zag ik Geoffry van Rangelrooij en later stapte Fouad Hsaini binnen om te trainen. Als dat geen motivatie is.....

Benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 8 x 110
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 2 x 170
1 x 1 x 180

Cable crossover:
3 x 10 x 25

Incline benchpress:
1 x 10 x 70
1 x 5 x 100
1 x 3 x 120
1 x 3 x 140

Pecdeck:
3 x 8 x 110

Decline benchpress:
1 x 20 x 60
1 x 15 x 80
1 x 10 x 100

Triceps pushdown:
1 x 8 x 40
1 x 8 x 50
1 x 8 x 60

Standing Frenchpress:
3 x 8 x 50

Hierna naar mijn oude gym gereden om daar cardio te doen en even in te wrijven dat ik het goed naar mijn zin heb bij de andere gym.

Cardio:
Uphill walk 10 minuten @ 5.0km/u, 4%

Even een lekker uitprobeertraing in de nieuwe gym. Niet al te gek gedaan omdat ik ook komend weekend een Highland game heb in Brunssum.

Probeer je nu al in je eigen log op te scheppen hoe geweldig je nieuwe gym wel niet is? Ga je nu iedereen de ogen uitprikken?

Hahaha, wacht maar totdat je de foto's ziet...dat zal helemaal steken. :D

Fijn om te horen dat je het daar naar je zin hebt :D :) :thumbs: :p

Tnx!

Idd zo'n gruwelijke hekel aan als mensen dat doen (behalve als ze sterker zijn dan mij).

:roflol:

Atlantis in Vlaardingen.

proficiat met je nieuwe gym!
:thumbs:

over enkele weken de eerste nieuwe PR's??
:lol:

proficiat met je nieuwe gym!
:thumbs:

over enkele weken de eerste nieuwe PR's??
:lol:

Tnx! PR's reken ik even niet teveel op want het wedstrijdseizoen gaat vanaf komend weekend in volle gang van start dus kan ik in de gym meestal niet helemaal voluit gaan.

haha super man!!:D

Tnx Niels!

is toch wel impressive zulke beesten daar!!

mooi dat je een andere gym heb kerel!
ben je van dat verwijfde ding af :P
trauma zal nog wel ff blijve denk ik.... :D

Terug
Naar boven