AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

Op advies van de gym eigenaar doe ik deze week geen trainingen meer. Eigenlijk had ik voor morgen nog een lichte training op het programma staan maar hij zei dat ik beter kon rusten. Nou weet ik dat zelf ook wel maar ik heb een beetje moeite met niet trainen.
Na de Sterkste Man van West-Nederland gaan we mijn trainingen en voeding onder de loep nemen zodat ik tijdens dit wedstrijdseizoen alvast een start met de voorbereiding voor volgend jaar kan maken. In mijn trainingen zal dan ook veel aandacht aan mijn zwakke punten besteed worden (explosiviteit en soepelheid).
Nou ja, aan de rust dan maar..........

Herkenbaar, maar soms oh zo belangrijk... Succes met je wedstrijd :thumb: komen er weer filmpjes? :D

• Topic Starter Topic Starter
de viking is losssssss!!!!!!!!!!!!!!!,succes jacco richting je wedstrijd!!

Tnx Patrick, als je het niet erg vindt bewaar ik mijn strijdkreet (en alle andere dierlijke geluiden die mijn lichaam kan maken) nog even tot zondag.

Herkenbaar, maar soms oh zo belangrijk... Succes met je wedstrijd :thumb: komen er weer filmpjes? :D

Dat soort dingen verlies ik zelf weleens uit het oog.

Tnx, en natuurlijk komen er filmpjes want mijn vriendin is er ook bij dus die filmt dan altijd standaard.

Jacco, je zegt dat je voor 14 procent wilt gaan en dus 4 procent eraf halen. Betekent dus dat je op 18 zou staan, hoe heb je dat uitgerekend? Want ik heb met de huidplooimeter gemeten en ik kwam op 18.8 bij mij uit...... (wat wel aan de hoge kant is vind ik maargoed)

Jacco, je zegt dat je voor 14 procent wilt gaan en dus 4 procent eraf halen. Betekent dus dat je op 18 zou staan, hoe heb je dat uitgerekend? Want ik heb met de huidplooimeter gemeten en ik kwam op 18.8 bij mij uit...... (wat wel aan de hoge kant is vind ik maargoed)

Zeg je nou gewoon dat Jacco dik is?

Jij zit echt niet op 18,8 :roflol: Als dat zo is, dan zit ik op 30%

Dan zou ik het nog eens laten doen door iemand die goede metingen kan verrichten want jij zit nooit op 18,8%. Dat is echt onzin! Besef wel dat als je op de 20% komt als man dat je dik zou zijn dus dan begrijp je zelf wel hoe lachwekkend 18,8% voor jou is. Ik bedoel vanuit mijn standpunt ben jij iemand waar ik normaal tegen zou zeggen "je moet meer vreten". (Niet beledigend bedoelt he maar je snapt wel wat ik probeer te zeggen hoop ik :D).

Er is bij mij zowel een huidplooimeting als electronisch gemeten en die komen standaard op dezelfde waarde uit. (Het schommelt tussen de 18 en 19% dus vandaar ongeveer 4% maar het kan ook 5% zijn).
Het probleem bij mij is (en ja, dat heeft met mijn leeftijd te maken...:sad:) is dat het vet allemaal rond mijn middel is gaan ophopen en daardoor lijkt het erger dan het is....:treuren:
Maar op mijn triceps en benen is het vrijwel onmogelijk om een huidplooi te pakken en ook de meting onder mijn schouderblad is erg lastig dus dat geeft al aan dat daar niet veel zit.

Zeg je nou gewoon dat Jacco dik is?

Jij zit echt niet op 18,8 :roflol: Als dat zo is, dan zit ik op 30%

Looks like it! :twitch:

Jij hebt ook 30% maar jij houdt gewoon altijd je adem in. ;)

Wat voor vrouwen geldt, geldt ook voor Jacco: Begin niet over zijn gewicht :roflol:

Nee ik geloofde het ook niet echt, denk ook wel dat ik lager zit. En bij mij zit ook het "vet" rond mn buik. En ja ik moet meer eten, wil zoiezo voor de jaarwisseling 90 wegen dus das 5 kilo. Moet te doen zijn en hoop op meer natuurlijk :D

Wat voor vrouwen geldt, geldt ook voor Jacco: Begin niet over zijn gewicht :roflol:

Nee ik geloofde het ook niet echt, denk ook wel dat ik lager zit. En bij mij zit ook het "vet" rond mn buik. En ja ik moet meer eten, wil zoiezo voor de jaarwisseling 90 wegen dus das 5 kilo. Moet te doen zijn en hoop op meer natuurlijk :D

gast, weeg jij maar 85... dat gaat nergens over... je bent veel breder dan ik en ik zit op 89, je hebt echt wel een buff bovenlichaam, en no way dat jij op 18,8% zit

hoe lang ben je?

Ben 1.78 en woog laatst 86.5 met sportkleding en basketball schoenen.....
Die 18.8 geloof ik ook niet, denk eerder 13 of 14..... Maar vergeet niet dat ik me benen, de laatste 6 maanden heb verwaarloosd door al die blessures...... Als ik daar een beetje beef op kan plakken, raak ik zo aan de 90 denk ik

Ben 1.78 en woog laatst 86.5 met sportkleding en basketball schoen.....
Die 18.8 geloof ik ook niet, denk eerder 13 of 14..... Maar vergeet niet dat ik me benen, de laatste 6 maanden heb verwaarloosd door al die blessures......

ik ben ook 1.78... misschien dat het dan inderdaad in je benen zit ;)

Zo bedoelde ik het dus niet. Ik wilde meer aangeven dat je veel droger staat dan 18,8%. :D

ik ben ook 1.78... misschien dat het dan inderdaad in je benen zit ;)

Ik denk dat het in die squatreet van hem zit. :p

Dan zou ik het nog eens laten doen door iemand die goede metingen kan verrichten want jij zit nooit op 18,8%. Dat is echt onzin! Besef wel dat als je op de 20% komt als man dat je dik zou zijn dus dan begrijp je zelf wel hoe lachwekkend 18,8% voor jou is. Ik bedoel vanuit mijn standpunt ben jij iemand waar ik normaal tegen zou zeggen "je moet meer vreten". (Niet beledigend bedoelt he maar je snapt wel wat ik probeer te zeggen hoop ik :D).

Er is bij mij zowel een huidplooimeting als electronisch gemeten en die komen standaard op dezelfde waarde uit. (Het schommelt tussen de 18 en 19% dus vandaar ongeveer 4% maar het kan ook 5% zijn).
Het probleem bij mij is (en ja, dat heeft met mijn leeftijd te maken...:sad:) is dat het vet allemaal rond mijn middel is gaan ophopen en daardoor lijkt het erger dan het is....:treuren:
Maar op mijn triceps en benen is het vrijwel onmogelijk om een huidplooi te pakken en ook de meting onder mijn schouderblad is erg lastig dus dat geeft al aan dat daar niet veel zit.

Looks like it! :twitch:

Jij hebt ook 30% maar jij houdt gewoon altijd je adem in. ;)

Noem jij mij hier dik? :p

Hey maar als je dat voedingsschemahebt en nieuwe trainingsschema...knal je het dan online?

Vandaag de laatste rustdag voor de wedstrijd en daar ben ik blij om want ik word doodmoe van het rusten. Ik ben het zat en ik wil aan de slag maar ik zal toch nog tot morgen moeten wachten.......:(

succes tomorrow!

Succes big guy!

:hedbang: Ook suc6 van moi uiteraard... en héél misschien tot vanmiddag?

:hedbang: Ook suc6 van moi uiteraard... en héél misschien tot vanmiddag?

Bedankt beiden, ik zal mijn best doen om jullie trots te maken, haha! ;)

Ik ben dus idd nog even met mijn dochters naar Voorschoten geweest om even te kijken naar de eventtraining om een beetje in de stemming te komen voor morgen.
Ook nog even de nieuwe vikingpress (met dank aan M@rsel) geprobeerd en dat was wel leuk. Weer een nieuw onderdeel erbij om te kunnen trainen!
Vanavond lekker even een filmpje kijken denk ik en nog wat eten :p.

Terug
Naar boven