MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Dat wist ik al. Enne ik ben geen oud mannetje die vanwege een gebrek aan sociaal contact last heeft van een onverklaarbaar pijntje ergens in de rug en nek en daarvoor elke week minimaal 2 dagen in de wachtkamer de dokter in beslag neemt en zeker 3 verschillende medicijnen slikt zodat mensen hem zielig vinden.

Ik zit HOOGSTENS 1 keer per jaar bij de dokter als ik ECHT voel dat mijn kop uit elkaar klapt van een voorhoofdsholte ontsteking die bij mij in de familie zit en zoals al eerder aangegeven tot zeer vervelende dingen kan leiden. Namelijk een spoedoperatie omdat de druk van de ontsteking op de hersenen zulke ernstige vormen aanneemt (mijn vader)

Daarbij heb ik een zeer hoge pijndrempel en een geweldig inzicht in mijn lichaam, AB heeft al een paar keer laten zien in deze situatie al bij de 2e dag een enorme verbetering te bewerkstelligen.

Die doktor zou ondertussen beter moeten weten en een goed onderscheid moeten kunnen maken tussen zijn patienten.

Tot zover mijn bijdrage. Geen aanval overigens hoor Wimmos.
:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Oke mensen, kom maar op met die felicitaties want ik heb vandaag de respectabele leeftijd van 37 jaar bereikt........ho ho, niet allemaal tegelijk! Rustig aan, het mag de hele dag nog.....:p

oke, ik trap af.

gefeliciteerd met je jaartje ouder, dat je dit jaar ook maar 37kilo op elke oefening toe mag voegen!!! (dat worden sick ass curls!!)

Gefeliciteerd ouwe! Veel plezier, als je er nog iets aan gaat doen.

Ik dacht dat je 47 werd broekkie.

37 pas, jonge god!

oke, ik trap af.

gefeliciteerd met je jaartje ouder, dat je dit jaar ook maar 37kilo op elke oefening toe mag voegen!!! (dat worden sick ass curls!!)

Tnx, dat zou nice zijn! ;)

Gefeliciteerd ouwe! Veel plezier, als je er nog iets aan gaat doen.

Ik dacht dat je 47 werd broekkie.

Jullie bezorgen me een blijvend emotioneel trauma....but tnx anyway! :D

Dank je Gijs! :p

van harte, kereltje ;) dat je maar een grote en GEZONDE jongen mag worden.

huubhuub.....

feli ouwe ;)

hmmz 37 pas...had je idd ouder geschat ;)

Grtz big babby :D

congrats!!!

Altijd lekker als er iemand een stuk ouder dan jezelf is toch hehe....Gefeliciteerd kerel, word zelf dit jaar 30 dus dit stelt me dan weer gerust he.:roflol:

Wel ff balen dat virus!!!Maar goed...dat beetje vet en vocht wat je verliest (wat trouwens niet verkeerd is in jouw geval:p) heb je er toch zo weer bij kerel.

Keep up the good work ouwe.:cool:

Tnx!

Altijd lekker als er iemand een stuk ouder dan jezelf is toch hehe....Gefeliciteerd kerel, word zelf dit jaar 30 dus dit stelt me dan weer gerust he.:roflol:

Wel ff balen dat virus!!!Maar goed...dat beetje vet en vocht wat je verliest (wat trouwens niet verkeerd is in jouw geval:p) heb je er toch zo weer bij kerel.

Keep up the good work ouwe.:cool:

Jij weet ook altijd de juiste dingen op het juiste moment te zeggen he?

Tnx broekie, jij ook een beetje best blijven doen he? ;)

Er wordt weer aardig gespot met je leeftijd...

Ff een opkikker dan! Je bent zo oud als je je voelt!!1 :D (ik hoop dan wel dat je je jong voelt :p)

huubhuub

Barbatruuk :D

gefelicitterd met je 73e verjaardag opa :roflol:

Terug
Naar boven