- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Ik begrijp je niet....
Feestjes organiseren is bittere ernst hoor.
Ik heb een idee wie er dit jaar niet op jouw feestje mag komen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik begrijp je niet....
Feestjes organiseren is bittere ernst hoor.

Te gek man. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van je feestje van vorig jaar. Je had me mooi te pakken toen.
Ik weet nog goed wat er op me kaartje stond. Neem je zwemkleding mee en je wordt thuis gebracht, het is een verrassing wat we gaan doen.
Zelden zo'n mooi zwemfeestje gehadIk geloof dat ik toch net ff te lang in de zon heb gezeten net.
Misschien hadden we niet alles in een keer op moeten maken want dat was denk ik de reden dat je daarna lekker verknetterd bent toen we naast het zwembad even zaten te genieten van een glaasje limonadesiroop.
ik heb zon voorgevoel dat dit log gesloten gaat worden met al die offtopic spam,
jacco, ik ben bang dat ik je moet wijzen op deze thread: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/belangrijk-bericht-mbt-logs-168428/
). Het waren de medicijnen (antibiotica en prednison) die me dit hebben laten doen.......ik heb zon voorgevoel dat dit log gesloten gaat worden met al die offtopic spam,
jacco, ik ben bang dat ik je moet wijzen op deze thread: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/belangrijk-bericht-mbt-logs-168428/

Oke, haha, ik zal het niet meer doen (ik had die thread nog niet eens gezien). Het waren de medicijnen (antibiotica en prednison) die me dit hebben laten doen.......
Vanaf nu alleen nog trainingspraat!
dank je, onthoud dat ik mijn muis altijd bij de 'meld deze post' button heb.
ontopic again mensen

viking als ik op je feestje kom kunnen we misschien wel een PR zetten op taartjes liften ? deadlift met taart.. overhead press met taart. etcontopic genoeg
?
lol, in slaap vallen als je visite hebt komt wel heel charming op ze over waarschijnlijk![]()
heb je nog wedstrijden komende weken of is HG HHW de eerste weer ?