XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
Te gek man. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van je feestje van vorig jaar. Je had me mooi te pakken toen.

Ik weet nog goed wat er op me kaartje stond. Neem je zwemkleding mee en je wordt thuis gebracht, het is een verrassing wat we gaan doen.

Zelden zo'n mooi zwemfeestje gehad ;) Ik geloof dat ik toch net ff te lang in de zon heb gezeten net.

Ik zal ook nooit die blik in je ogen vergeten toen we je lieten zien hoe je zonnebrandcreme ook kan gebruiken. ;) Misschien hadden we niet alles in een keer op moeten maken want dat was denk ik de reden dat je daarna lekker verknetterd bent toen we naast het zwembad even zaten te genieten van een glaasje limonadesiroop.

Stiekem hoopte ik al dat je het een geslaagd feestje vond. Zal ik dit jaar Max ook uitnodigen want dan kunnen we ook wel wat spelletjes doen met Limburgse vlaai? ;)

haha zwaar aan de paddo's ofzo

ofniet snoob hahaha :P

• #1.006
Oke, haha, ik zal het niet meer doen (ik had die thread nog niet eens gezien :o). Het waren de medicijnen (antibiotica en prednison) die me dit hebben laten doen.......

Vanaf nu alleen nog trainingspraat!

dank je, onthoud dat ik mijn muis altijd bij de 'meld deze post' button heb.

ontopic again mensen

viking als ik op je feestje kom kunnen we misschien wel een PR zetten op taartjes liften ? deadlift met taart.. overhead press met taart. etc :P ontopic genoeg :roflol: ?

• #1.011
viking als ik op je feestje kom kunnen we misschien wel een PR zetten op taartjes liften ? deadlift met taart.. overhead press met taart. etc :P ontopic genoeg :roflol: ?

Nope....mijn medicijnen beginnen uitgewerkt te raken en mijn realiteitszin keert weer terug dus alleen reacties op mijn trainingen graag.....

• #1.012
Update:

Ik voel me vandaag net weer en stukje beter dan gisteren dus laten we hopen dat er een stijgende lijn in blijft zitten. Ik weet wel dat dat ik het gehoest echt zat begin te worden (en mijn collega's ook geloof ik).
Jammer genoeg kan ik vanavond niet trainen i.v.m. andere bezigheden maar aan de andere kant is gedwongen rust misschien ook niet verkeerd. In het weekend wordt er ook niet getraind omdat we beide dagen verjaardagsvisite krijgen.

Spam? Feestjes? Paddo's? Ik heb weer een hoop gemist blijkbaar :(

• #1.014
He sancaman, ook weer terug tussen de internetkarikaturen, haha!

Het enige wat je gemist hebt is een hoop slap geouwehoer onder invloed van medicijnen (echte ;)).

• #1.015
Update:

Nog steeds niet helemaal beter maar de laatste twee dagen heb ik alleen nog een ernstige hoestbui als ik uit bed kom waarbij ik een flinke hoeveelheid slijm ophoest maar de rest van de dag kuch ik af en toe nog maar niks schokkends verder. Ik ben wel heel erg moe en gisteren toen de visite er was ben ik twee keer in slaap gesukkeld op de bank en toen ze weg waren heb ik ook nog eens twee uur geslapen voor het eten. Het gaat langzaam de goede kant op.

lol, in slaap vallen als je visite hebt komt wel heel charming op ze over waarschijnlijk :D

• #1.017
lol, in slaap vallen als je visite hebt komt wel heel charming op ze over waarschijnlijk :D

Ze gingen wel redelijk snel weg....zou dat daar door komen denk je?

Lekker belangrijk, haha! De laatste visite is nu ook net de deur uit en eindelijk kan ik weer normaal op de bank liggen. Ik ga verder ook niks meer doen vandaag.

• #1.018
Update:

Ik ben vandaag thuis gebleven van mijn werk ondanks dat ik al een stuk beter ben. Het probleem is dat ik s'nachts lig te draaien in bed en dat ik me overdag juist heel moe voel en heel de tijd zou kunnen slapen.
Zoals het nu gaat verwacht ik wel in de loop van de week volledig hersteld te zijn.

heb je nog wedstrijden komende weken of is HG HHW de eerste weer ?

Terug
Naar boven