XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Nog gefeliciteerd. (Haha, leuk he? Die spam?:d)

• Topic Starter Topic Starter
Er wordt weer aardig gespot met je leeftijd...

Ff een opkikker dan! Je bent zo oud als je je voelt!!1 :D (ik hoop dan wel dat je je jong voelt :p)

gefelicitterd met je 73e verjaardag opa :roflol:

Nog gefeliciteerd. (Haha, leuk he? Die spam?:d)

Tnx ieder! En wat betreft de grappen over mijn leeftijd......JULLIE TIJD KOMT OOK NOG WEL, HAHAHA!

@Stah: Jij motiveerd me alleen maar om al jouw huidige PR's te verpletteren!!! ;) (En dat is goed)

Training vanavond:

Logpress:
1 x 1 x 85
1 x 2 x 85
2 x 1 x 95
1 x 1 x 100
1 x 1 x 105
1 x 1 x 110
2 x 1 x 85 (gelijk doorstoten i.p.v. eerst stilhouden op borst)

Upright row:
1 x 10 x 40
1 x 10 x 50
1 x 10 x 60
1 x 8 x 70
1 x 8 x 80

Frontsquat:
2 x 3 x 60
2 x 3 x 80
1 x 3 x 100
1 x 1 x 110
1 x 1 x 120

Leg curls:
1 x 8 x 42
1 x 8 x 56
1 x 8 x 70

Standing calf raises:
3 x 12 x 200

Rustige training i.v.m. ziekte. Gelukkig voel ik me niet slap maar ik durf toch niet voluit te gaan nu.

oke gelukkig die laatste zin!

Knap hoor!
Gewoon trainen als je ziek bent..:wl:

Update:
Geen merkbare terugslag gekregen van de training van gisteravond. Daar was ik wel evenbang voor omdat ik me s'avonds nog leeggekotst heb voordat ik naar bed ging dus ik dacht dat ik me toch te zwaar had ingespannen.
Eigenlijk voel ik me best redelijk (naar omstandigheden) dus ik denk dat de medicijnen nu echt goed gaan werken.

Wat je een rustige training noemt... beest! ;)

Even een belangrijke vraag, hoe was je stoel gisteren versierd?

Even een belangrijke vraag, hoe was je stoel gisteren versierd?

Gvd, ik dacht dat niemand het zou vragen terwijl dit juist zo belangrijk is....
Ik ben blij dat je het vraagt Ivo!

Bij ons op kantoor worden de stoelen niet versierd maar worden er wel slingers met vlaggetjes in allerlei vrolijke kleuren boven je bureau gehangen die dan natuurlijk de hele dag blijven hangen zodat iedereen kan zien dat jijde jarige bent die dag.
Thuis hadden de kinderen wel pappa's stoel feestelijk versierd met gekleurde slingers en lieten dit bij thuiskomst vol trots zien.
Dit was natuurlijk het hoogtepunt van de dag omdat dit toch wel laat zien dat ze de strikte opvoeding van pappa kunnen waarderen.

Zo zie je maar: geen verjaardag zonder versierde stoel!

Idd, en volgend jaar gewoon weer een mooie hoed maken van papier he! Wanneer is je kinderfeestje trouwens?

Idd, en volgend jaar gewoon weer een mooie hoed maken van papier he! Wanneer is je kinderfeestje trouwens?

Aanstaande zaterdag en het wordt helemaal te gek! Ik heb een versierde mandarijnverrassing voor iedereen. Verder heb ik nog wel een hele zak M&M's...
Laat nog even weten of je ook komt want dan haal ik nog wat cornetto's in huis en wat ontbijtkoek voor het koekhappen (wat jij altijd zo leuk vindt).

Misschien tot ziens?

:roflol: jullie zijn echt te erg voor woorden hahahah

Te gek man. Ik ben nog steeds aan het bijkomen van je feestje van vorig jaar. Je had me mooi te pakken toen.

Ik weet nog goed wat er op me kaartje stond. Neem je zwemkleding mee en je wordt thuis gebracht, het is een verrassing wat we gaan doen.

Zelden zo'n mooi zwemfeestje gehad ;) Ik geloof dat ik toch net ff te lang in de zon heb gezeten net.

Terug
Naar boven