XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

Moeilijk te zeggen eigenlijk....Zonder er bewust op te trainen (dus gewoon bankdrukken omdat het in mijn schema zat en meer niet) drukte ik ook al 180/190 omdat ik er altijd behoorlijk sterk in ben geweest. Ik ga even kijken of ik wat terug kan vinden.

kee, koel.. had et er met lucas over :rolleyes: vroegen het ons af!

Maareh je bencht dus bijna net zoveel als dat je squat? :D

:sd:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
Met tafelvoetbal worden vooral je soepele polsjes aangesproken Jacco!

Goddamn Ivo.....je hebt helemaal gelijk! Nu snap ik waarom ik elke keer pijn in mijn polsen heb als ik benen heb getraind......Alles wordt nu zoveel duidelijker, bedankt.

is ook klote man!
maar ja voor je een meisie bent is het over he ;)

Edit: Even mijn oude log bekeken en in december 2006 zat ik op 190kg en in februari 2007 zat ik op 210kg. Ergens in juni zat ik op de 220kg. Dus een half jaar echt gericht trainen om mijn bench met 30 kg te verhogen. Is denk ik niet voor iedereen weggelegd.

Maar hoezo vraag je dat eigenlijk? Heb je serieuze plannen?

nice :D

njah serieuze plannen? we willen serieus sterker worden, we hadden het er gewoon een beetje over waar we zeker van waren dat we gingen halen... 200 bench twijfelde we allebei aan :o en toen kwam jou bench ter sprake ;)

Met tafelvoetbal worden vooral je soepele polsjes aangesproken Jacco!

lol

• #1.152
:flipoff: @ all! :D

• #1.153
Training vanavond:

Deadlift: (alles pronated en zonder straps)
1 x 5 x 70 speed
1 x 5 x 100 speed
1 x 5 x 120 speed
1 x 5 x 140 speed
6 x 1 x 170+5 sec. hold
4 x 1 x 150+10 sec. hold
1 x 10 x 120 speed

Front pulldown:
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110
1 x 8 x 120

Seated row:
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 6 x 110
1 x 6 x 120
1 x 6 x 130

Dumbbell curl:
3 x 8 x 25

Lekkere training, wel zwaar voor mijn handen en onderarmen want die zijn goed gaar. Vandaag bijna niet gehoest tijdens het trainen.

Nice man

• #1.155
Tnx!

hoppa kuchloos trainen = de shit! nice getraind

• #1.157
hoppa kuchloos trainen = de shit! nice getraind

Bijna kuchloos. Maar ik moet wel bekennen dat ik me een beetje lusteloos voel doordat ik de suikers uit mijn voeding heb gegooid maar dat zou tijdelijk moeten zijn. Volgens de gymeigenaar verdwijnt dat gevoel op een bepaald moment en ga je je juist beter voelen.

Bijna kuchloos. Maar ik moet wel bekennen dat ik me een beetje lusteloos voel doordat ik de suikers uit mijn voeding heb gegooid maar dat zou tijdelijk moeten zijn. Volgens de gymeigenaar verdwijnt dat gevoel op een bepaald moment en ga je je juist beter voelen.

euh, een soort afkickverschijnsel ofzo? raak je lichaam 'hooked' aan suikers? anders weet ik gelijk wat me te wachten staat :rolleyes:

Netjes getraind, wel jammer dat je je moet beperken tot 200 of minder gewicht bij deadlift hé ;)

• #1.160
euh, een soort afkickverschijnsel ofzo? raak je lichaam 'hooked' aan suikers? anders weet ik gelijk wat me te wachten staat :rolleyes:

Yep, je lichaam is gewend aan de energie die snelle suikers geven dus als dat wegvalt....
En ja, jij gaat dit ook meemaken, haha! :p

Terug
Naar boven