MuscleMeat

When a viking goes berserk......

euh, een soort afkickverschijnsel ofzo? raak je lichaam 'hooked' aan suikers? anders weet ik gelijk wat me te wachten staat :rolleyes:
Kan 't niet te maken hebben met dat je lichaam nog in z'n dagelijkse cyclus van insulinepieken wil zitten en je dat niet kan geven omdat je geen (minder iig) suikers eet? Oid?

Yep, je lichaam is gewend aan de energie die snelle suikers geven dus als dat wegvalt....
En ja, jij gaat dit ook meemaken, haha! :p

mooi verdoet dan :D ik kwam erachter dat ik alleen aan de hoeveelheid boterhammen met pasta al 80+ gram suikers binnen haal per dag :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Netjes getraind, wel jammer dat je je moet beperken tot 200 of minder gewicht bij deadlift hé ;)

Nee hoor, dat vind ik eigenlijk helemaal niet jammer want ik weet waar ik het voor doe. En ik ga heus nog wel maxen met straps hoor maar nu even niet want ik heb nu even meer aan speeddeads i.v.m. de highland games (hooggooien en de cabertoss).

• #1.164
Kan 't niet te maken hebben met dat je lichaam nog in z'n dagelijkse cyclus van insulinepieken wil zitten en je dat niet kan geven omdat je geen (minder iig) suikers eet? Oid?

Zoiets zal het wel zijn denk ik. Ik hoef er het fijne niet van te weten zolang er maar een einde aan komt. Maar ik heb het er wel voor over want ik wil BlOkJuHs. :roflol:

mooi verdoet dan :D ik kwam erachter dat ik alleen aan de hoeveelheid boterhammen met pasta al 80+ gram suikers binnen haal per dag :D

Ach het went wel joh! :rolleyes: Dat is wel veel trouwens! :eek:

creatine = waardeloos (in mijn ervaring), was een grapje ;) hihi

• #1.169
Update:

Vandaag even op de weegschaal gestaan, huidplooimeting gedaan en omvangsmaten gemeten.

Conclusie: Mijn BW is gedaald, mijn BF is 1-1,5% gedaald en mijn omvangsmaten zijn hetzelfde gebleven met twee uitzonderingen.
Mijn nek is dikker geworden en rond mijn middel is er een centimetertje vanaf.

Ik vertel geen exacte getallen omdat mijn einddoel TOPSECRET is zodat ik vriend en vijand kan verrassen.

Edit: kracht is ook gewoon hetzelfde gebleven.

hey kerel gaat tie weer lekker?

krijg je geen kriebels als je niet maxt met deadlift??
had ik wel altijd haha verslaafd aan de zware gewichten ;)

• #1.171
hey kerel gaat tie weer lekker?

krijg je geen kriebels als je niet maxt met deadlift??
had ik wel altijd haha verslaafd aan de zware gewichten ;)

Ja gaatbweol weer lekker. Af en toe kriebelt het wel maar zoals ik al tegen snoob zij heb ik op dit moment meer aan lichtere DL's voor de highland games.

Update:

Vandaag even op de weegschaal gestaan, huidplooimeting gedaan en omvangsmaten gemeten.

Conclusie: Mijn BW is gedaald, mijn BF is 1-1,5% gedaald en mijn omvangsmaten zijn hetzelfde gebleven met twee uitzonderingen.
Mijn nek is dikker geworden en rond mijn middel is er een centimetertje vanaf.

Ik vertel geen exacte getallen omdat mijn einddoel TOPSECRET is zodat ik vriend en vijand kan verrassen.

Edit: kracht is ook gewoon hetzelfde gebleven.
zat er vandaag nog aan te denken ...wat zijn jouw omvangsmaten eigenlijk?

Volgens mij wil ie dat dus juist niet vertellen. :p

i know ff proberen te pushen
:P
Flower wat zijn jouw maten eigenlijk :P

• #1.175
Je hebt geluk...ik ben in een goede bui.

Nek 52 cm
Borst 139cm
Bovenarm 51,5cm
Onderarm 39,5cm
Bovenbeen 80cm
Kuit 49cm

Mijn BW en BF vertel ik niet want daar wilik juist iedereen mee gaan verrassen.

Oh hij vertelt 't wél. :D

Ik weet 't niet... en wil het ook niet weten denk ik. :p

niets verrassend :P
wel dat je je pens maat niet durft te noemen, maar goed dat had je al aangegeven ;)
maak je ook nog before en after pics?:P

• #1.178
Oh hij vertelt 't wél. :D

Ik weet 't niet... en wil het ook niet weten denk ik. :p

niets verrassend :P
wel dat je je pens maat niet durft te noemen, maar goed dat had je al aangegeven ;)
maak je ook nog before en after pics?:P

ja hoor, die maten maken me niet zoveel uit. Het gaat meer om mijn BW en BF waar ik mee ga gochelen. ;)

En nee, ik maak geen pics want dat vind ik zelf helemaal niet boeiend.

maar jaco je snapt toch dat iedereen dat goddelijk strakke afgetrainde cover like beach-ready lichaam van jouw wilt kunnen zien, zodat ze zich er mee kunnen vergelijken...
;)
(ok ff kotszakje pakken)

• #1.180
Terug
Naar boven