MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Ja gaatbweol weer lekker. Af en toe kriebelt het wel maar zoals ik al tegen snoob zij heb ik op dit moment meer aan lichtere DL's voor de highland games.

ja ik weet idd wel dat het nut heeft en ook voor je techniek en snelheid en uithoudingsvermogen.
heb het zelf natuurlijk ook genoeg moeten doen maar ik kon er nooit zo goed tegen hahaha!!
kan je nagaan hoe gek ik nu word haha...

mooi maten trouwens hehe je ken zo kunstschaatser worden :p
je onderarm is bijna mijn bovenarm man.....groot beest haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Soms is het wel moeilijk om me in te houden want ik hou er ook niet van maar ja.......

Ik zat eigenlijk te denken om te gaan sTdansen op hoog niveau want dat sluit het beste aan bij mijn strakke lijntje.

Ik ken zelfs mensen die een dunner bovenbeen hebben dan mijn bovenarm. ;)

• #1.184
Nou ben ik natuurlijk ook wel godsgruwelijk lekker met mijn afgetrainde lichaam dus op zich begrijp ik het wel hoor........:rolleyes:

:roflol:

ok en bedankt he daar ging me eten over me toetsenbord....vergoed je die ff? :P

• #1.186
ok en bedankt he daar ging me eten over me toetsenbord....vergoed je die ff? :P

Met de opmerkingen die jij maakt valt dat gewoon onder eigen risico!

Maar kan ik gelijk even stomerijkosten bij jouw declareren. Ik heb namelijk in mijn broek gezeken van het lachen en daardoor gooide ik ook nog eens hete koffie er overheen door jouw eerdere post.

Bij nader inzien kan jwe maar beter gelijk een nieuwe broek betalen want die combinatie van vlekken gaat er toch niet meer uit. :p

haha wat zijn we weer lekker bezig kleuters :P

maare dunnere bovenbenen dan je arm is wel erg dun maar ja ze lopen er idd hahaha arme mensjes!

en sTdansen is zo slecht nog niet hoor haha heb ik ook gedaan en ben nog goed ook ;)

Met de opmerkingen die jij maakt valt dat gewoon onder eigen risico!

Maar kan ik gelijk even stomerijkosten bij jouw declareren. Ik heb namelijk in mijn broek gezeken van het lachen en daardoor gooide ik ook nog eens hete koffie er overheen door jouw eerdere post.

Bij nader inzien kan jwe maar beter gelijk een nieuwe broek betalen want die combinatie van vlekken gaat er toch niet meer uit. :p

ja maar ja maar...

Toch maar een tena pants gaan dragen ouwe, incontinentie is een genant probleem en kan een sociaal maatschappelijk isolatie veroorzaken door enorme schaamte...

• #1.189
Training vanavond:

Benchpress: (speed)
1 x 5 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 5 x 150
5 x 3 x 110
5 x 3 x 60

Incline benchpress: (speed)
1 x 5 x 50
1 x 5 x 70
1 x 5 x 90
1 x 5 x 110

Pecdeck:
1 x 8 x 80
1 x 8 x 90
1 x 8 x 100
1 x 8 x 110

Uphill walk 12 etages

Ik weet het, lichte gewichten. Deze training was bedoelt om aan mijn stootsnelheid te werken voor het kogelstoten.
Hierna gestopt door energiegebrek. Het ontbreken van suikers in mijn voeding begint nu echt zwaar te worden. Als ik mensen zoetigheid zie eten dan loopt het kwijl in mijn bek en heb ik zin om ze van hun eten te rippen.

Dat duurt nog eventjes en je bent er echt aan gewend (het suiker verhaal)

Peckdeck voor stone crushing power? ;)

Hierna gestopt door energiegebrek. Het ontbreken van suikers in mijn voeding begint nu echt zwaar te worden. Als ik mensen zoetigheid zie eten dan loopt het kwijl in mijn bek en heb ik zin om ze van hun eten te rippen.

hahahahaha omg :D

ik zie het helemaal voor me

• #1.192
Dat duurt nog eventjes en je bent er echt aan gewend (het suiker verhaal)

Peckdeck voor stone crushing power? ;)

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat het werkt. En hij had het weer van iemand anders die.......

Ik had gewoon zin om hem te doen en hij is ook handig voor de weight for distance. :D

hahahahaha omg :D

ik zie het helemaal voor me

En dit ga jij ook allemaal nog krijgen, haha! De eerste 3 a 4 weken zijn nog niet zo erg maar dan komt er een moment dat je echt een megadip krijgt (zoals ik nu). Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik me beter ga voelen.

keep the spirit alive................

''Ik weet het, lichte gewichten.''

jij bent echt lullig jacco .. :(

Ga je nu een poos speed blijven doen?

Terug
Naar boven