- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
omg, Viking B & Start-R... we gaan nederland domineren met onze (krom)rijm![]()

Dude, je staat weer voor met je 11.30 kogelstoot!! Mijn wraak zal komen begin september![]()

Hahaha, ben ik je weer voorbij gegaan?
Tegen september hoop ik toch wel alweer een nieuw PR te hebben hoor dus verras me maar!![]()
.. Je hebt gewoon de stats van een NL topper.. en dan kom je net zover als ik, en ik heb al weinig techniek..Toch bizar hè je squat is het dubbele laat staan je bench.. Je hebt gewoon de stats van een NL topper.. en dan kom je net zover als ik, en ik heb al weinig techniek..
edit: wat hebben ze je hiervoor eigenlijk betaald : http://www.t-nation.com/productInfo.do?id=2262627
ik zou smartengeld vragen..

Vanmorgen wakker geworden met een gruwelijke spierpijn in mijn benen en onderrug. Ook voelt het niet echt lekker aan tussen mijn schouderbladen.
Volgens mij komt het vooral door de zware weight for distance (25kg) want dat is echt een loeder.
Maar even kijken hoe ik mijn training daar op aan kan passen.
Met hooggooien scheelt het maar 5kg en met die hamer bijna niks.Lijkt me ook nogal wat, gewicht is gewoon x zo zwaar als die andere. Rare schottenMet hooggooien scheelt het maar 5kg en met die hamer bijna niks.