Fitness Seller

When a viking goes berserk......

Verstandige en lekkere training :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Goed bezig big guy!

Lichte training ;)

Ik zie wel waar je mee bezig bent ;)

• #1.229
Dat explosieve gedoe, dat is idd wel slim voor hg. Het lijkt me voor mij alleen wel blesure gevoelig, met me ongecontroleerde bewegingen.

Oh dat! Ik weet niet of het nou zo blessuregevoelig is maar anders moet je het eens uitproberen (bij voorkeur vlak voor je eerstvolgende HG...:p).

Op zich kan je dit best wel gecontroleerd uitvoeren hoor. Weet je al of je aanstaande zondag meedoet?

Ik denk het niet, heb donderdag sterkste man wedstrijd. En moet zaterdag iemand helpen verhuizen. Week erna zoiezo wel!

• #1.231
Ah oke, dat zou ook wel een beetje veel van het goede worden.
Maar dan gaan we gewoon de strijd aan in Appelscha! Succes alvast voor donderdag.

Jac waarom koop je niet een setje small bands om de speed benches WSB style te doen, lijkt me nog nuttiger...

btw neem aan dat je deze week geen werp training meer hebt?

• #1.233
Heb ik al eens eerder aan gedacht om ze te kopen maar het komt er steeds niet van.

Woensdagavond doe ik mijn laatste werptraining met mijn vriendin (en nee, ik gooi niet mijn vriendin zo vermogelijk weg :D). Donderdag wordt dan mijn laatste gymtraining.

• #1.234
Vanavond weer een "verplichte" rustavond. Kan niet wachten om morgen weer te trainen. Vanaf morgen ook weer met carbloading beginnen voor de wedstrijd van zondag en dan zijn ook de suikers weer even toegestaan. :meal:

Ik ben in ieder geval al iets lichter alleen is het nu afwachten of ik er ook voordeel van ga hebben.

Mag ik je sixpack zien zondag?:doggy:

• #1.236
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat jacco?:roflol:

héhé. wist je niet hé;)

• #1.240
Damn Stah, ik dacht dat dat ons kleine geheimpje was?

Vooruit dan maar: Ik heb de volle sixpack en Stah heeft alleen lege, verfrommelde blikjes op zijn buik want dat paste beter bij zijn rimpelige buik (ouder worden is een b*ch!).

Terug
Naar boven