MuscleMeat

When a viking goes berserk......

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

och.....:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Je begint toch al een stuk droger te worden Stah. RESPECT!!! ;)

Heb ik al eens eerder aan gedacht om ze te kopen maar het komt er steeds niet van.

Woensdagavond doe ik mijn laatste werptraining met mijn vriendin (en nee, ik gooi niet mijn vriendin zo vermogelijk weg :D). Donderdag wordt dan mijn laatste gymtraining.

jammer had je donderdag gaan gooien, dan had ik mezelf uitgenodigd als het mocht van jouw..naja next time :P

• #1.244
Ah oke....mijn vriendin wilde liever vanavond gooien i.v.m. de rest van haar training maar als het nog verandert laat ik het je nog wel weten enders idd een volgende keer.

• #1.246
HG-eventtraining vanavond:

Weight for distance (licht 12,5kg):
20 worpen, afstand 14,75m-15,25m

Kogelstoten (licht, 7,25kg):
20 stoten uit draai, afstand 10,0-11,00m

Wel een lekkere training maar helaas geen optimale omstandigheden want ik ben direct door gegaan na mijn werk zonder te eten. Mijn werk was ook al 1,5 uur uitgelopen.
Toch geen slechte afstanden onder deze omstandigheden.

• #1.247
Net mijn gemiste avondmaaltijd op "verantwoorde"wijze ingehaald.
3 roereieren met gesmolten kaas en ketchup, daarna een bakje sorbetijs en een megaglas met 7-up.
Klinkt misschien als een walgelijke combinatie (en dat is het ook) maar ik moet er even ernstig misbruik van maken nu het kan. :D

Vind hetn og vrij netjes...maar 3eitjes en een bakJE...

• #1.249
Valt ook best nog wel mee maar het was al vrij laat dus ik wilde het ook niet al te gek maken. Vandaag ga ik wel echt smerig veel eten.....:eyebrow:

• #1.250
Training vanavond:

korte, lichte training op explosiviteit i.v.m. de highland game zondag a.s. in Heerhugowaard.

Frontsquat:
3 x 3 x 70
3 x 3 x 90
3 x 3 x 100
3 x 3 x 110

Standing calf raises:
4 x 12 x 200

Logpress:
2 x 1 x 85
2 x 1 x 95
2 x 1 x 105
2 x 1 x 115

Nu alleen nog maar rusten, eten en opladen tot zondag.

nice dat die 115 log nog op explosiviteit was... zover ligt dat toch niet onder je 1rm?

ach zo, njah je kan nog steeds explosief trainen ondanks dat de bar (of log) zich niet zo snel meer verplaatst

• #1.254
Daarom heb ik hem ook nog wel vermeld.

Gisteren overigens nog wel heerlijk krachtvoer gegeten. Biefstuk met gesmolten kaas en brood, een grote bak chocladeijs en 3/4L melk.
Later nog wat plakken ontbijtkoek met boter en een bak kwark.

Gisteren overigens nog wel heerlijk krachtvoer gegeten. Biefstuk met gesmolten kaas en brood, een grote bak chocladeijs en 3/4L melk.

Klinkt lekker, laat je je suikervrije 'dieet' varen vlak voor een wedstrijd om op kracht te komen of...?

nice breakfast!:D

• #1.257

Respect! :thumbup:

Netjes gegeten ouwe fast food king.

• #1.260
Thank you.....thank you very much! :cool:

Terug
Naar boven