Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
Vandaag een rustdag met goed eten. Zelf een carbdrankje gemaakt (met dank aan Locust en lanfeust/Wolverine). Ik heb het wel op mijn eigen behoefte en smaak afgestemd maar dit gaat wel werken om de hele wedstrijddag voldoende energie te hebben.

Vandaag en morgen drink ik er al wat van naast mijn normale voeding en zondag drink ik het de hele dag door.

Mijn BW heeft overigens echt een dieptepunt bereikt. Dit zal ik even vast proberen te houden voordat ik weer ga opbouwen (conditie en BW).

What's your secret potion? :D

Kijk maar uit met die '"speciale" ingredienten van lanfeust.

Je wordt er in ieder geval niet erg GROOT van....:)

• #1.266
  • #1.268

Vooruit dan maar......dan zal ik het alleen tegen jou vertellen! ;)

Het is gewoon water met een mix van dextrose, fructose en maltodextrine.
En daar heb ik dan zelf nog wat aan toegevoegd om er een ander smaakje aan te geven.
Eigenlijk is het niets anders dan de standaard carbdrankjes die je in de gym kunt kopen alleen veel goedkoper want de ingredienten kosten zo goed als niets.
En het mooie is dat je de het aantal carbs per 100ml zelf kunt bepalen (dit bepaalt ook hoe zoet je drankje is).

Thanks!

Ik zal het niet doorvertellen ;)

• #1.270
Gelukkig maar want ik houd het liever een beetje geheim.

Het is gewoon water met een mix van dextrose, fructose en maltodextrine.

Kan je zo'n mix van alledrie kopen in de winkel of moet je elk apart kopen?
Je kan er ook taurine bijdoen, helpt tegen spierpijn en je voelt je dan minder loom na een training.

• #1.272
Nee, je moet ze afzondelijk kopen maar het is allemaal vrij goedkoop (dextrose is bv. 1,39 euro per 500gr).
Heb ik idd ook al aan gedacht om er nog taurine aan toe te voegen maar dat moet ik nog kopen.

• #1.273
Vandaag wel "aardig" gegeten dus qua voeding ben ik klaar voor de wedstrijd morgen. Ik voel me wel opgeladen en ik heb er zin in.
Het enige wat een beetje jammer is is dat we morgen pas te horen krijgen wat de definitieve onderdelen zullen zijn maar aan de andere kant kan ik op alle onderdelen nog wel PR's gebruiken.

succes morgen, go kick some anus

Take 'em on Beast RRRRRRRRROOOOOOOAAAAAAARRRRRRRRR :fire:

Afhankelijk of we het veldje ernaast mogen gebruiken kunnen we gewoon ''slingeren''.
Anders dus twee keer stoten...

Definitiever krijg ik hetnu niet ;)

Sucses morgen Pik, morgen moet ik weer onpartijdig zijn :D

Good luck!

We verwachten pr's

• #1.279
succes morgen, go kick some anus

Take 'em on Beast RRRRRRRRROOOOOOOAAAAAAARRRRRRRRR :fire:

Afhankelijk of we het veldje ernaast mogen gebruiken kunnen we gewoon ''slingeren''.
Anders dus twee keer stoten...

Definitiever krijg ik hetnu niet ;)

Sucses morgen Pik, morgen moet ik weer onpartijdig zijn :D

Tnx gasten, ik zal mijn best doen. De uitslag horen jullie morgenavond.

Succes total sicke dude-viking

Terug
Naar boven