Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.282
Highland game Heerhugowaard:

Vandaag een matige wedstrijd gegooid en ik weet niet waar het precies door kwam. Misschien ben ik toch teveel gewicht verloren in een korte periode.
wat wel opviel was dat wel meer deelnemers minder goed gooiden dan normaal dus misschien kwam het meer door het terrein (zand) of door de harde wind.

Ik ben op vier van de vijf onderdelen als 2e geeindigd en alleen het hoogooien wist ik makkelijk te winnen met 4,30m. Hierna heb ik nog een poging gedaan voor een nieuw PR op 4,70m maar dat zat er ook niet in vandaag.
Gelukkig was het allemaal wel genoeg om 1e te worden en ik heb hier mijn 4e highland game op rij gewonnen.
Helaas heb ik er vandaag niet echt een tevreden gevoel bij.

Proficiat bro' :clap:

:bow:

Gefeliciteerd, jammer dat je geen lekkere wedstrijd hebt gedraaid.

• #1.285
Word geen dinges

• #1.289
Vanmorgen was de schade van het zonnetje in combinatie met veel wind bij de wedstrijd gisteren goed zichtbaar. Messcherpe afscheidingen op mijn armen en nek en natuurlijk ook bij mijn enkels van mijn sokken.
Gelukkig doet het niet echt pijn en zal het trainen vanavond wel lukken.

• #1.291
Hooggooien gaat meestal wel aardig idd. De rest zit enorme afwijkingen tussen, en is dus puur geluk als het ver komt.

Laten we hopen dat je pech hebt volgende week....:D

J/K We zien volgend weekend wel wat het gaat worden. Kracht heb je in ieder geval genoeg.

Feli met die overwinning Viking, met 4 overwinningen op rij mag je toch best tevreden zijn :thumb:

• #1.293
Feli met die overwinning Viking, met 4 overwinningen op rij mag je toch best tevreden zijn :thumb:

Tnx! Op zich ben ik er natuurlijk ook wel blij mee maar mijn prerstaties zijn alleen nog niet helemaal waar ik op gehoopt had. Tijdens trainingen gooi ik vaak toch betere afstanden maar ik kan dit nog niet overbrengen naar de wedstrijden.

Toch nog netjes kerel.. Mooi dat je al wat kg's kwijt bent.. kan je het ook al merken?

Ach, als je broeksriem strakker zit ;) Die kracht is misschien ook alleen al het gevolg van dat je iets minder eet... en niet persé lichaamsgewicht..

Hey buffe gecutte beach boy wanneer ga je weer gooien?

Stah OWNS Viking qua BW...:roflol:
(dat ik dat ooit had mogen meemaken)

:D

maar voor hoe lang ?

Terug
Naar boven