AndroidHealthClinic

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
hey kerel gaat lekker weer!!
je moet gewoon ff ver over de 200 stomen!!!
zoals de 220 eruit zag met de wedstrijd moet je nog een hoop meer aankunnen denk ik zo ;)

Binnenkort kom ik wel weer boven de 200. De laatste tijd ben ik wat minder met banken bezig geweest door de wedstrijden maar ik ga er van uit dat er in december weer een benchwedstrijdje is bij Joel's en dan moet ik toch minimaal 230 drukken.

Binnenkort kom ik wel weer boven de 200. De laatste tijd ben ik wat minder met banken bezig geweest door de wedstrijden maar ik ga er van uit dat er in december weer een benchwedstrijdje is bij Joel's en dan moet ik toch minimaal 230 drukken.

ok ja als je je wat minder erop fucused dan is 200 nog mooi!!

ik hoop ook dat er weer een wedstrijd bij mij komt in december want daarom ben ik juist weer begonnen met bankdrukken!
wil stiekem rond de 200 zitten tegen die tijd!
miss wat hoog gegrepen maar niet geschoten is altijd mis he ;)

maar of die wedstrijd komt is nog heel erg onzeker want er is het een en ander gaande bij de sportschool :p

• #1.323
Dus je wordt een geduchte tegenstander? Dan mag ik wel op gaan passen.....

Je maakt me wel nieuwsgierig met wat er aan de hand is dan.

haha ik hoop t ten zeerste ;)
tot de 170 (oude top) moet het nog wel redelijk gaan hoop ik en om daar overheen te komen zal wel zwaar worden maar ik doe mn best om het je niet al te makkelijk te maken hahaha.....je zal wel weer iedereen verpletteren ;)

baasje van de sportschool heeft er genoeg van en verkoopt de gym maar dat loopt niet helemaal soepeltjes.....ik hoop da alles goed komt en het niet het einde van de sportschool betekend!!!

• #1.325
Dat zou wel jammer zijn want het is best wel een leuk sportschooltje.

• #1.326
Training vanavond:

Hamerslingeren (zwaar, 10kg):
15 worpen, afstanden 18,5-19,5m

Squat (explosief):
2 x 5 x 60
2 x 5 x 80
2 x 5 x 100
2 x 5 x 120
2 x 5 x 140

Standing calf raises:
6 x 12 x 200

Afstanden van het hamerslingeren vielen een beetje tegen maar mijn schouders waren nog een beetje stijf van het benchen gisteren. Bij het squatten was het ook lastig om de bar laag op mijn rug te leggen hierdoor.

ja das ook zo maar denk dat alles wel losloopt!!!

lekkere training!!!
mooie squat ook, wat is je top met squat??

ene t lijkt me sowieso moeilijk om de stang laag op je rug te leggen met die schouders en nek van jou haha

• #1.328
Tnx! Ik zou het niet weten wat mijn max nu is. Mijn PR staat op 210kg geloof ik maar dat was parallel en nu squat ik onder parallel. Helaas heb ik al een hele tijd geen max. squat meer gedaan dus dat moet ik toch binnenkort weer eens doen.

Eerst kon ik ook niet lowbar squatten maar dat is toch na veel rekken gelukt en nu is het geen probleem meer als ik eerst mijn schouders een beetje opwarm.

verheug me op donderdag...zou dan wel pokke weer worden, maar goed...(gaat dan nog wel door toch??)

Laatst bewerkt:
  • #1.330
Inprincipe wel. Als het echt aan stuk door zeikregent dan wordt het een beetje lastig maar af en toe een buitje is geen probleem.

• #1.331
Training vanavond:

Front pulldown:
1 x 6 x 80
1 x 6 x 90
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110
1 x 6 x 120
1 x 4 x 130

Seated row:
1 x 6 x 90
1 x 6 x 100
1 x 6 x 110
1 x 6 x 120
1 x 6 x 130
1 x 6 x 140

Shrugs (licht):
2 x 10 x 120
2 x 10 x 150

Dumbbell curl:
4 x 8 x 28

Lekkere training ondanks de warmte. Zweet stroomde van mijn kop.
Ik heb deze week wat zwaarder getraind om mijn spieren weer een beetje op spanning te brengen. Morgen eventueel nog een werptraining als het weer het toelaat. Daarna is het weer rusten voor de highland game in Appelscha.

je bent vanavond lekker blijven zitten zo te zien :D

• #1.333
Ja, het was te warm om te lopen en te staan, haha!

Zo, ik zie dat jezelf ook een flink volume heb gedaan. Sterk weer:thumb:

Haha blijven zitten.

Pulldowns zijn zeker fullstack+verzwaart??

• #1.336
Mwah...dit valt nog wel mee hoor. het lijkt meer dan dat het is.

• #1.338
  • #1.339
Vannacht echt slecht geslapen door de warmte en ook door stijve spieren in mijn schouders (terwijl ik niet eens echt schouders getraind heb deze week ???). Nu nog even afwachten hoe het weer vanavond is voor mijn laatste werptraining voor de wedstrijd samen met Chewie (Sjors a.k.a. Boy George :D).
Het zal voor mij geen all out werpen worden want ik geloof dat ik mijn rust hard nodig heb voor de wedstrijd van zondag.

zou die ver gooien ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven