Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
De laatste rustdag voor een zware wedstrijd morgen. Morgen staat er een sterk deelnemersveld dus het gaat zeker niet makkelijk worden.
Jammer genoeg heb ik op dit moment nog steeds wat stijve spieren en voel ik me nog niet optimaal. Gelukkig kan er in een dag nog veel veranderen.
Vandaag in ieder geval nog maar even smerig veel proberen te eten.

De autorit wordt ook wel weer slopend (2:15 uur) en dat in combinatie met het vroege tijdstip waarop we deze keer aanwezig moeten zijn (10:00 uur), haha. Ik moet dus voor 08:00 uur al wegrijden. :eek:
En ik ben geen ochtendmens dus dat wordt dikke pret. Dat betekend dat ik vandaag alles al klaar moet hebben staan zodat ik morgen alleen in de auto hoef te stappen, navigatie aan en weg kan rijden.

succes big guy!

• #1.363
Tnx, hoe is het met jouw pijntjes?

De stijve spieren zijn al minder maar ik zal morgen echt serieus aan de bak moeten.

Ik heb vandaag wel al een aantal maaltijden weg inclusief een lekkere junkmaaltijd bij de Mac (2x Mc chicken zonder sla maar wel met kaas en bacon, frietjes, cola en een McFlurry :D En dan heb ik me nog in moeten houden om niet meer te bestellen).

Je zult wel weer 1e worden, maar toch succes ;)

• #1.365
Je zult wel weer 1e worden, maar toch succes ;)

Dat is morgen helemaal niet zo zeker hoor want er zitten wat deelnemers tussen die soms behoorlijke uitschieters hebben op sommige onderdelen.
Het is dus even afwachten wie morgen een goede dag heeft en wie niet.
Maar ik ga wel minimaal uit van een top 3 plaats en ik zal zeker mijn best doen om 1e te worden.

De stijve spieren zijn al minder maar ik zal morgen echt serieus aan de bak moeten.

Ik heb vandaag wel al een aantal maaltijden weg inclusief een lekkere junkmaaltijd bij de Mac (2x Mc chicken zonder sla maar wel met kaas en bacon, frietjes, cola en een McFlurry :D En dan heb ik me nog in moeten houden om niet meer te bestellen).

Ik heb verdomme ook zin in de mac:D Succes alvast!

Nek gaat goed...kan me hoofd weer 100% bewegen voel het nog wel wat rekken.Vinger tja kneusing dus duurt weer een paar dagen voor ik die normaal kan buigen. Knieen zijn iets minder gevoelig, maar niet 100%.

• #1.370
Highland game in Appelscha:

Het was weer een zware dag met een lange autorit. Op zich heb ik geen slechte wedstrijd gedraaid maar het was toch niet goed genoeg. Ik ben als 3e geeindigd maar daar heb ik eigenlijk teveel moeite voor moeten doen in vergelijking met normaal. Ik heb op een aantal onderdelen toch wat puntjes laten liggen.
Na twee onderdelen was ik even bang dat ik zelfs buiten de top 3 zou eindigen maar dat heb ik toch met veel pijn en moeite recht weten te trekken.
Ik moest helaas wel Ivo voor me laten maar hij blijkt dus weer zo'n vervelend natuurtalent te zijn die gewoon zonder al teveel training monsterafstanden gooit. ;)

Mijn afstanden weet ik allemaal niet meer precies maar ze waren in ieder geval weer beter dan vorige week. Hopelijk gooi ik volgende week dan ook weer net iets beter dan deze week.

Laatst bewerkt:
haha die ivo ;)

mmmm jammer man dat het weer 'tegenviel'... ik zou willen zeggen volgende keer beter...

btw heb jij nog iets mee gekregen van de wedstrijd bij ringer gisteren? schijnt een belg te zijn geweest die 240 deed en een man van 79 die nog 140 deed?

• #1.372
haha die ivo ;)

mmmm jammer man dat het weer 'tegenviel'... ik zou willen zeggen volgende keer beter...

btw heb jij nog iets mee gekregen van de wedstrijd bij ringer gisteren? schijnt een belg te zijn geweest die 240 deed en een man van 79 die nog 140 deed?

Tja, tegenvallen is misschien niet het juiste woord als je nog steeds in de top 3 eindigt. Laat ik het er maar op houden dat ik op meer had gehoopt....ik ben zelf gewoon niet zo snel tevreden :D

Nope, ik heb niks over die wedstrijd gehoord.

• #1.373
Ik was er gisteren al achter gekomen maar vandaag kan ik m et zekerheid zeggen dat het niet verstandig is om een rollende steen van 10kg met je scheenbeen te stoppen.
Op het moment was het al een pijnlijke ervaring maar vanmorgen toen ik wakker werd werd mijn scheenbeen ook nog eens gesierd door een mooie, grote bloeduitstorting en een ei, hahaha!

Dus gasten, don't try this at home!

Ik was er gisteren al achter gekomen maar vandaag kan ik m et zekerheid zeggen dat het niet verstandig is om een rollende steen van 10kg met je scheenbeen te stoppen.
Op het moment was het al een pijnlijke ervaring maar vanmorgen toen ik wakker werd werd mijn scheenbeen ook nog eens gesierd door een mooie, grote bloeduitstorting en een ei, hahaha!

HAHA die had je nog tegoed...;)

Nee, die hamer in Brunssum :grumble:

(die plofkop is nog goed gevuld, in tegenstelling tot Jan Wagenaar....)

HAHA die stoel was lachen inderdaad, en ik was nog wel 'traditioneel' :eyebrow:

• #1.377
De hamer in Brunssum? Je moet even mijn geheugen opfrissen......wat was daarmee?

Ik kan je vertellen dat je ook een rollende atlas stone niet met je hand moet stoppen...:mad:

Terug
Naar boven