- Waardering
- 97
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar kun je nog wat van leren !
Is het zijn eerste X of heeft hij al meer talenten met gooien ?
).
En nu loop je 8.2m in 60 sec.!
(ik kon zo snel geen Boy George-grap bedenken, zie het maar als motivatie voor vanavond).

). Chewie heeft ook weer het voordeel van zijn lengte en als hij technisch nog wat beter wordt kan hij heel goed op wedstrijdniveau meekomen.ik ben gewoon goedj/k
Kom je zeker vaker lastig vallen voor dit!

ME schouder knakt en kraakt een beetjeen me traps zijn best wel goed verrekt door die 1ste hammer lol...oh en me middelvinger is gekneusd (maar dat komt door een blessure van jaren geleden en heb daar gewoon zwakke banden)
Dus in het geval van de zware wfd hangt er gewoon even 125kg aan je arm en dat gooi je dan gewoon nog even weg.

HG-eventtraining vanavond:
De laatste (werp)training van deze week. Nu is het gewoon rusten voor de wedstrijd van zondag.
Vanavond samen met Chewie gegooid en ik moet zeggen dat hij het erg goed deed (de hond!). Chewie heeft ook weer het voordeel van zijn lengte en als hij technisch nog wat beter wordt kan hij heel goed op wedstrijdniveau meekomen.
We hebben de volgende onderdelen gedaan:
-lichte kogel (7,25kg) uit stand en met aanglijden/draai
-weight for distance (licht, 12,5kg)
-zware hamer (10kg)
-zware kogel (10kg) uit stand en met aanglijden/draai
Nu ga ik weer 2 dagen volledige rust houden om van mij stijve spieren af te
komen en veel eten om op te laden.