XXL Nutrition

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Je weet maar nooit.........je mag niemand onderschatten. Ik denk dat hij met zijn danspasjes wel soepel kan draaien.

Daar kun je nog wat van leren !

Is het zijn eerste X of heeft hij al meer talenten met gooien ?

• #1.343
Daar kun je nog wat van leren !

Is het zijn eerste X of heeft hij al meer talenten met gooien ?

Voor Kauwie is het niet echt de eerste keer als het om kogelstoten gaat want dat heeft hij vroeger gedaan geloof ik. De rest is nieuw.
Maar ik betwijfel of Kauwie net zulke soepele moves heeft als zijn idool, haha!

Boy George :rolleyes:

omg zie het nu pas...you guys are evil!!!

Vandaag geen bank training...komt morgen wel, dan maar met spierpijn bij locust eindigen. Ben nog wel wat stijfjes in me romp en onderrug..(kom maar met die goedkope boy george grappen..kom maar kom maar :P).

Heb voor het laatste op de middelbare school gestoten..deed het toen wel regelmatige @ school, maarja dat was toen en toen liep ik nog de 60m in 8.2 sec :P

• #1.346
En nu loop je 8.2m in 60 sec.! :roflol:

(ik kon zo snel geen Boy George-grap bedenken, zie het maar als motivatie voor vanavond).

• #1.348
HG-eventtraining vanavond:

De laatste (werp)training van deze week. Nu is het gewoon rusten voor de wedstrijd van zondag.
Vanavond samen met Chewie gegooid en ik moet zeggen dat hij het erg goed deed (de hond! :D). Chewie heeft ook weer het voordeel van zijn lengte en als hij technisch nog wat beter wordt kan hij heel goed op wedstrijdniveau meekomen.

We hebben de volgende onderdelen gedaan:
-lichte kogel (7,25kg) uit stand en met aanglijden/draai
-weight for distance (licht, 12,5kg)
-zware hamer (10kg)
-zware kogel (10kg) uit stand en met aanglijden/draai

Nu ga ik weer 2 dagen volledige rust houden om van mij stijve spieren af te komen en veel eten om op te laden.

ik ben gewoon goed:P j/k

Kom je zeker vaker lastig vallen voor dit!

• #1.351
Vandaag wakker geworden met extreem stijve spieren van het gooien gisteren.
Ik had er gisteren ook al last van en als ik niet afgesproken had met Chewie dan had ik ook gewoon een extra rustavond gepakt want nu heb ik het eigenlijk erger gemaakt.
De oorzaak is waarschijnlijk dat ik deze week weer eens wat zwaardere gewichten in de gym gepakt heb dan voorgaande weken en dat wordt genadeloos afgestraft, haha!

Ehmmm, zwak? :D

ME schouder knakt en kraakt een beetje :P en me traps zijn best wel goed verrekt door die 1ste hammer lol...oh en me middelvinger is gekneusd (maar dat komt door een blessure van jaren geleden en heb daar gewoon zwakke banden)

• #1.354
MWahja ik snap nu wel waarom je de dag erna stijf bent van het gooien!

Ik geloof dat je ivm middelpuntvliedende krachten enzo het mag vermenigvuldigen met factor 5 :eek:
in geval van hamer en WFD dan...

• #1.357
Dus in het geval van de zware wfd hangt er gewoon even 125kg aan je arm en dat gooi je dan gewoon nog even weg.

HG-eventtraining vanavond:

De laatste (werp)training van deze week. Nu is het gewoon rusten voor de wedstrijd van zondag.
Vanavond samen met Chewie gegooid en ik moet zeggen dat hij het erg goed deed (de hond! :D). Chewie heeft ook weer het voordeel van zijn lengte en als hij technisch nog wat beter wordt kan hij heel goed op wedstrijdniveau meekomen.

We hebben de volgende onderdelen gedaan:
-lichte kogel (7,25kg) uit stand en met aanglijden/draai
-weight for distance (licht, 12,5kg)
-zware hamer (10kg)
-zware kogel (10kg) uit stand en met aanglijden/draai

Nu ga ik weer 2 dagen volledige rust houden om van mij stijve spieren af te

komen en veel eten om op te laden.

succes heey zondag in friesland toch en geef ze van katoen die frieze kleiboeren haha

• #1.360
Yep, die slaat een krater in de grond met het gewicht en slingerd zichzelf weg, hahaaha! Lachen man!

Terug
Naar boven