MuscleMeat

When a viking goes berserk......

Beetje teleurstellend resultaat, 3de is zeker niet slecht, maar normaal zit er méér in dacht ik :o

Niettemin niets dan repect Beast :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Beetje teleurstellend resultaat, 3de is zeker niet slecht, maar normaal zit er méér in dacht ik :o

Niettemin niets dan repect Beast :cool:

Mwah...daarom was ik zelf ook niet echt tevreden. Het ontbrak me een beetje aan agressie wat ik vooral kon merken bij het hooggooien want normaal kan ik mezelf heel goed opladen en nu voelde het aan alsof het vlammetje uitging......
Aankomende zaterdag sta ik er weer!!!!!

• #1.383
Training vanavond:

Hele lichte hersteltraining want ik had vandaag erg stijve schouders en mijn pecs wilden ook niet echt meewerken.

Benchpress (speed):
1 x 8 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 130
1 x 3 x 150
1 x 1 x 160

Incline bechpress (speed):
4 x 5 x 80

Triceps pushdown:
3 x 8 x 50

Tijdje je log niet gelezen en meteen al zie ik een hersteltraining!!!!!

Ik heb wat gemist blijkbaar.:cool:

• #1.385
Tijdje je log niet gelezen en meteen al zie ik een hersteltraining!!!!!

Ik heb wat gemist blijkbaar.:cool:

Hahaha, nee hoor je hebt niks gemist. Ik heb gisteren een wedstrijd gehad en mijn spieren hadden vandaag nog even geen behoefte aan een zware training. Morgen ga ik weer knallen!

pecs kapot van hg training of andere reden? hg put je borst ook uit (er was ooit is zon hg reden dat je crossovers deed staat me bij)?

• #1.387
pecs kapot van hg training of andere reden? hg put je borst ook uit (er was ooit is zon hg reden dat je crossovers deed staat me bij)?

Ik heb eigenlijk geen idee waar het precies door komt. Het zou net zo goed een combinatie kunnen zijn van de wedstrijd en 4 uur autorijden.
Crossovers doe ik af en toe voor de weight for distance.

• #1.389
Een steen voor WFD stoppen met je voet/scheen ook niet hè:D
Doet het nog zeer?

Hahahaha! Tja, dat was niet mijn slimste actie zeg maar......
Het is in ieder geval nog lekker gevoelig als ik er op druk dus dat doe ik dan maar niet. ;)

Het is een schaafplek met een bloeduitstorting geworden en een ei maar dat gaat ook wel weer over.

Hahahaha! Tja, dat was niet mijn slimste actie zeg maar......
Het is in ieder geval nog lekker gevoelig als ik er op druk dus dat doe ik dan maar niet. ;)

Het is een schaafplek met een bloeduitstorting geworden en een ei maar dat gaat ook wel weer over.

Ik had toen mijn camera niet gericht.
De foto's van het hooggooien waarbij het gewicht naar voren vloog en de werper naar achter zijn ook goed gelukt.
Ging er spannend aan toe.

• #1.391
Ik had toen mijn camera niet gericht.
De foto's van het hooggooien waarbij het gewicht naar voren vloog en de werper naar achter zijn ook goed gelukt.
Ging er spannend aan toe.

Dat is idd een mooie foto. Hij zweeft mooi in de lucht.
Jammer genoeg kwam ik dit keer niet zo ver met hooggooien. Ik had er wel op gerekend dat ik een nieuw PR zou gaan gooien. Nou ja, volgende keer dan maar weer.

• #1.392
Oke, ik heb de knoop doorgehakt en ik begin weer met zware trainingen waarin ik mezelf niet spaar voor de wedstrijden. Mijn finaleplaats voor het NK Highland Games is eigenlijk al binnen dus er gaat weer geknald worden.

Mijn gewicht is op een dieptepunt (132/133kg.....voor mijn doen dan :D) en ik heb toch het gevoel wat kracht kwijt te zijn. Misschien zit het tussen mijn oren maar het zou ook gewoon waar kunnen zijn.
Ook ben ik de lichte trainingen helemaal zat en ze zijn gewoon niet mijn sT.

De opbouw naar maximaal BW en maximale kracht is bij deze weer begonnen.............

KOOP BANDS, bij max band benchpress...moetj e toch nog behoorlijk explosie zijn om door te drukken naar je lock out. Kan je en explosief worden en hardcore trainen...

• #1.394
Ik ben het aan het overwegen maar dat heeft bij mij altijd wat tijd nodig. :D

Dat ik weer helemaal los ga in de gym is een ding dat ik wel zeker weet! :wl::hedbang:

Coverboy....

maar och, het was niet te zien hoor...;)
echt niet !

• #1.398
Misschien niet maar ik voel me beter bij een hoger BW en zware trainingen.

En ik had al gezegd dat ik mijn BW iets zou laten zakken om het vervolgens weer op te gaan bouwen.

Hell yeah, let the beast come out to play :hedbang:

Terug
Naar boven