MuscleMeat

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Hell yeah, let the beast come out to play :hedbang:

Hehe, okay dan:cool: Stel ons dan maar niet teleur vandaag!!!!:wl:

Nou.....ik was van plan om vandaag weer te gaan beesten maar ik heb gisteren 1 klein detail over het hoofd gezien en dat is het feit dat mijn vriendin vandaag jarig is.....:o:o:o

Dus ik denk niet dat ze me heel lief zal vinden als ik vanavond ga trainen terwijl zij speciaal een dienstje geruild heeft op haar werk om thuis te zijn.

En morgen wilde zij nog een werptraining doen voor de wedstrijd van komende zaterdag dus dat wordt ook al moelijk tenzij het regent s'avonds want dan ben ik wel in de gym te vinden en anders donderdag.

Wat is je inzet voor een maximaal BW? (lees voedsel)

• #1.403
Wat is je inzet voor een maximaal BW? (lees voedsel)

Ik neem aan dat je Kcals bedoelt? Normaal kan ik al gainen op 4500Kcals vanwege mijn kantoorbaan maar ik zal wel richting de 5000 gaan denk ik.
Verder pobeer ik het een beetje "clean" te houden dus zonder de suikers die ik normaal wel nam want ik wil toch mijn BF nog een klein beetje naar beneden hebben.

Nou.....ik was van plan om vandaag weer te gaan beesten maar ik heb gisteren 1 klein detail over het hoofd gezien en dat is het feit dat mijn vriendin vandaag jarig is.....:o:o:o

Dus ik denk niet dat ze me heel lief zal vinden als ik vanavond ga trainen terwijl zij speciaal een dienstje geruild heeft op haar werk om thuis te zijn.

En morgen wilde zij nog een werptraining doen voor de wedstrijd van komende zaterdag dus dat wordt ook al moelijk tenzij het regent s'avonds want dan ben ik wel in de gym te vinden en anders donderdag.

Romantisch dineetje in de sportschool :D

Fijne verjaardag.

Laatst bewerkt:
  • #1.405
Romantisch dineetje in de sportschool :D

Fijne verjaardag.

Hmmm....nog niet eens zo'n gek idee. Het is daar toch altijd al een beetje donker dus een paar kaarsjes doen wonderen. En de sfeer is optimaal want wie wil er nu geen romantisch etentje tussen een stel met ijzer smijtende, zwetende en gillende gekken....toch?

Tnx!

Wens je vriendin een happy birthday en maak er een romantische training in bed van ;)

Geniet ervan met je vriendin bro'!

Als je ze nu in de steek laat ga je dat nog héél lang horen :D

:hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb:

gefeliciteerd.......................!:D

Hahaha, belangerijk detail toch wel die je ff over het hoofd zag:P

Maar goed, maak er nog een leuke avond van. Vroeg naar bed, laat slapen;)

• #1.410
Wens je vriendin een happy birthday en maak er een romantische training in bed van ;)

Zal ik doen! Tnx!

Geniet ervan met je vriendin bro'!

Als je ze nu in de steek laat ga je dat nog héél lang horen :D

Hoe verander ik mijn vriendin in een "icequeen, Part I", hahaha!

:hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb::hb:

gefeliciteerd.......................!:D

Tnx, Hans!

Hahaha, belangerijk detail toch wel die je ff over het hoofd zag:P

Maar goed, maak er nog een leuke avond van. Vroeg naar bed, laat slapen;)

We zijn er druk mee bezig....(met er een leuke avond van maken) ;)

partyyy:P

Cardijow!!! :penis:

• #1.417
Training vanavond:

Vandaag heb ik met submaximale gewichten getraind om weer even te wennen aan het zwaardere trainen. Deze week heb ik op zaterdag een highland game en het het is niet verstandig om helemaal krom te lopen van de spierpijn daar. Dat zou de kans op blessures vergroten en dan zou ik nog niet kunnen knallen in de gym. Na komende wedstrijd heb ik even 4 weken niks meer dus die wil ik goed besteden.

Logpress:
1 x 1 x 85
1 x 3 x 85
1 x 1 x 95
1 x 3 x 95
1 x 1 x 100
1 x 2 x 100
2 x 1 x 105

Benchpress:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170

Bentover row:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 140
1 x 3 x 150
1 x 1 x 160

Deadlift (pronated):
1 x 5 x 70
1 x 5 x 120
1 x 3 x 150
1 x 3 x 170
1 x 1 x 190

Dumbbell curl:
3 x 8 x 25

Triceps pushdown:
3 x 8 x 50

Alles was zo explosief mogelijk en zonder riem en straps. Ik kan niet wachten tot volgende week.

Luie donder ben je zeg met die herhalingen.:p
Die tricep pushdown maakt het goed, hehe.

• #1.420
Terug
Naar boven