Fitness Seller

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Maar goed dat ik me een beetje ingehouden heb want nadat ik net even een uurtje op de bank gelegen heb voelen alle spieren al goed stijf aan.
Best raar wat dat je lichaam zo snel al gewend is aan alleen maar "lichte" trainingen.

• #1.422
De stijfheid die ik gisteravond voelde is al weer zo goed als weg gelukkig.
Ik baal er wel van dat het constant regent want ik had eigenlijk nog de zware weight for distance (25kg) willen trainen voor de wedstrijd van zaterdag.
Gelukkig heb ik hem 3 weken geleden nog geoefend dus ik kom niet echt voor verrassingen te staan maar toch....

Vanavond dan maar gewoon naar de gym voor wat squatwerk.

De stijfheid die ik gisteravond voelde is al weer zo goed als weg gelukkig.
Ik baal er wel van dat het constant regent want ik had eigenlijk nog de zware weight for distance (25kg) willen trainen voor de wedstrijd van zaterdag.
Gelukkig heb ik hem 3 weken geleden nog geoefend dus ik kom niet echt voor verrassingen te staan maar toch....

Vanavond dan maar gewoon naar de gym voor wat squatwerk.

Waarom doe je die niet gewoon binnen dan? :D

binnen??? fijn voor de deuken in de vloer haha

oja idd haha die krijgt zo nog een hartwip

Raam open en naar buiten slingeren, en dan aan voorbij gangers vragen of ze hem weer terug kunnen geven.

• #1.430
Raam open en naar buiten slingeren, en dan aan voorbij gangers vragen of ze hem weer terug kunnen geven.

Mjah.....ik denk dat ze hem dan eerst op een diepte van een meter of 5 weer uit moeten graven want 12 etages is best een eind naar beneden hoor.
Duurt erg lang tot je volgende worp denk ik.......

Mjah.....ik denk dat ze hem dan eerst op een diepte van een meter of 5 weer uit moeten graven want 12 etages is best een eind naar beneden hoor.
Duurt erg lang tot je volgende worp denk ik.......

Hahaha, als ze die terug weten te gooien is Wout zijn hooggooirecord meteen aan diggelen.

• #1.432
Hahaha, als ze die terug weten te gooien is Wout zijn hooggooirecord meteen aan diggelen.

En dat is nog wel een WR dus dan gaat hij echt huilen. Ik weet niet of je zo'n man wel wil zien huilen want die Friezen zijn zo al lelijk genoeg, hahaha!

• #1.433
Training vanavond:

Weer met submaximale gewichten in de weer geweest. Nu maar hopen dat het niet te dicht op de wedstrijd was.

Squat:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 90
1 x 5 x 110
1 x 5 x 130
1 x 5 x 150
1 x 3 x 160
1 x 1 x 170

Leg curl:
1 x 8 x 42
1 x 8 x 49
1 x 8 x 56
1 x 8 x 63

Standing calf raises:
1 x 12 x 200
1 x 12 x 220
1 x 12 x 240
1 x 12 x 260
1 x 12 x 280
1 x 12 x 300

Lekkere, niet al te zware training. Morgen een rustdag en zaterdag hopelijk weer knallen.

best lekker inderdaad zo

wel jammer overigens dat je wedstrijd samen valt met puttershoek

Netjes man, ubergeile calf raises :cool:

Training vanavond:

Weer met submaximale gewichten in de weer geweest. Nu maar hopen dat het niet te dicht op de wedstrijd was.
Leg curl:
1 x 8 x 42
1 x 8 x 49
1 x 8 x 56
1 x 8 x 63

Standing calf raises:
1 x 12 x 200
1 x 12 x 220
1 x 12 x 240
1 x 12 x 260
1 x 12 x 280
1 x 12 x 300

Lekkere, niet al te zware training. Morgen een rustdag en zaterdag hopelijk weer knallen.

:o:o:o

suc6 alvast met de wedstrijd!
:thumbs:

• #1.439
Nou, vanavond verplichte rust en dan morgen de highland game in Stad aan 't Haringvliet. Het weer wordt volgens mij niet zo goed want het zou s'ochtends regenen met eventueel onweer. Aangezien we in Zeeland zitten zal dat ook wel zo zijn.
S'middags zou het flink blijven waaien maar wel droog zijn dus laten we hopen dat dat klopt.
Na deze wedstrijd heb ik even 4 weken geen games meer en kan ik weer even ongestoorde trainen.......ik kijk er naar uit!

Ik ook ;)

Terug
Naar boven